XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
12 tot 15 reps 4 sets
gewicht is op deze manier niet te zwaar en ik pomp toch lekker de spieren vol
Weet nog steeds niet hoe zwaar ik kan gaan om niet gelijk in de kreukels te liggen na een paar dagen.
Merkte gisteren wel dat ik bij schuin banken al moeite had met die 40kg
Spierkracht raak je dus snel kwijt na een paar maanden niets doen aan de borst

Goed bezig !! Hopelijk geen verlate pijnreactie.
Die 199 euri is inderdaad een koopje zeg.
Ik betaal meer dan het dubbele.

Ja ik vroeger ook, maar deze hele bekende sportschool in Den Haag (- De kneet )heeft elk jaar aan het eind een aktie
Er trainen ook hele grote beesten bij de kneet (hoor ik niet bij :) )
http://www.facebook.com/KneetsGym

Nou, gaat de goede richting uit. En maak je niet druk over de kilos gewichten. Zware gewichten kan later nog. Gewoon rustig opbouwen. Ga je nog naar de chiropracter?

nee ben door de 8 behandelingen heen
Heeft me 400 euro gekost (niet verzekerd voor chiroprator)
Ze heeft me wel geholpen maar geheel weg is het nog niet
Hoop dat het nu even zonder al dat kraken en fysio tot rust komt en vanzelf herstelt
Na elke behandeling krijg je toch ook weer een reactie
Eind van het jaar heb ik nog een keer een afspraak

Het gaat goed :)
Lig niet helemaal in de kreukels
Morgen maar weer iets verzinnen om te doen op de sportschool
benen en armen (schouders misschien licht - durf ik eigenlijk nog niet aan)

Klinkt goed en ook voorzichtig. Niets doen waar je nog niet klaar voor bent.

Vanochtend een vroegertje 9 uur in de sportschool
Leggextention 4x12x50 / liggende leggcurl voor de hams 40kg 4x12 / leggpress 80/90/100/100 4x10
Ez bar curl 20 kg. 4 x12 / dumbbellcurl 10 kg 4 x12 / overhead triceps extention 18 kg 4x12 / triceps push down cable 21kg 4 x12 / 25 min fietsen
Gaat aardig , wel stijf in de rug/nek

grosje en skinnie zijn mijn helden ! KUDOS !

Hopen dat de stijfheid in nek en rug de 'normale' reactie is van de krachttraining.

Ik hoop het ook.. Mijn eerste plan voor 2013 is om die vette massa rond mijn navel weg te krijgen

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 10:54 ----------

grosje en skinnie zijn mijn helden ! KUDOS !

Thanks maar ben momenteel niets bijzonders hoor
Maar volhouden is momenteel mijn zwaarste training :)

:cheer::cheer: ik ga wel supporteren hoor Grosje, dan komt het zeker goed :cheer::cheer:

Ik hoop het...
2012 was voor mij een slecht jaar, het jaar dat ik het langst in de lappenmand zat qua problemen met spieren.
Had daarvoor nooit echt wat - op een zweepslag in de kuit en wat spierpijn na
Heb 18 jaar geleden met voetbal wel ooit mijn kruisbanden afgescheurd en dat was na de operatie ook lang revalideren maar toen was ik rond de 30 en dan herstel je wat makkelijker (dat was trouwens ook de reden dat ik ben gaan BB - ben dus laat begonnen en altijd naturel gebleven)
Maar gelukkig er zit nu verbetering in de nek en rug en ik hoop dat ik er in 2013 defintief vanaf kom en dat ik weer probleemloos kan sporten.

verder niet meer getraint deze week... of is alleen het loggen erbij in geschoten?

Hey ouwe kom op man

1.49.gif

Laatst bewerkt:
Grosje 2013 moet toch wel een mooie comeback worden voor je.

Gaat vast lukken aankomend jaar, de sterren kunnen niet verkeerd blijven staan;) fijne feestdagen alvast en een pijnloos 2013 gewenst!!

Yow, Grosje, alles ok, man?
In ieder geval een goede kerst.

Sorry vrienden ik heb het heel druk gehad de laatste weken op mijn werk niet veel kunnen trainen op het weekend na. Problemen zijn er nog steeds en ik vrees ook dat het niet meer weg gaat. Ben gisteren wel weer geweest en de rug aangepakt latt pull lowrow deadlift en daarna triceps pull down en kickback daarna half uur gefietst. Gisteren wat opgedrukt en vanochtend ook.. Moet die borst toch iets trainen. Tja weet niet wat ik moet. Opgeven doe ik niet en ik wil voor de zomer toch wat vet rond de navelstreek kwijt. Ik moet dus weer in een ritme gaan komen waarbij ik kan trainen zonder te forceren.

Iedereen wens ik hele fijne dagen.. En voor de cutters onder ons het mag nu wel 2dagen wat minder. Geniet van je wijntje en hapjes.. We trainen het er toch wel weer af toch :)
Ik ga er in ieder geval van genieten, lekker een paar dagen ff rustig met je famile of vrienden doet ons goed

Jij ook fijne dagen man. En ik ga lekker met mijn gezin aan de pannetjes, vinden de kids leuk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven