grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mogen wij oude knakkers toch wel. Gespierd en nog goodlooking.Haha zie nu ook dat ik breastpress heb geschreven.... Waar het hoofd van vol zit loopt de mond van over hè?
Mevrouw mag ik ff breastpressen?
Zou ik een lel krijgen of zegt ze dan jongen GRIJP je kans?
Ik doe mee. 
Knap resultaat Grosje!
Genoeg mannen van in de 20/begin 30 die jaloers kunnen zijn op zo'n lijf.

? Ik geloof het wel
Bedankt het blijft toch altijd leuk om te horen
Was dit weekend bij de kapper en de kapster die mij knipte kent mij wel al jaren maar wist mijn leeftijd niet
Toen we op een gegeven moment over leeftijden hadden en ik zei dat ik 50 was viel ze bijna om van schrik
wat zeggie nou? ik zeg 50.. zij weer wat 50 jaar oud? nee joh.. ik weer ja sorry kan er niets aan doen maar als ik straks weer geknipt ben dan zie ik er weer jonger uit... ongeveer 49
Gisteren in een restaurant met mijn hele gezin
Kom ik binnen met mijn strakke T shirt en colbertje en na een tijdje is het warm dus ik mijn jasje uit
Krijg ik toch een paar keer goedkeurende blikken van veel jonger dames. Ik had zo iets van... zit er wat lekkers achter mij? maar ik zag niets. Kijken ze nu naar mij? Ik geloof het wel
mijn weekend kan niet meer kapot![]()

? ... vind het eigenlijk ook wel best... hahahahanou zeg,
zie ik net dat ik als een van de grootste whiteknights van dit forum wordt genoemd
Weet nou niet of ik het als compliment moet nemen dat de jonge mannen mij als een slijmjurk bij de vrouwen ziet - jaloers? ... vind het eigenlijk ook wel best... hahahaha
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/wie-grootste-whiteknight-dbb-topic-330250/

Blijkbaar denken de jonkies dat .. en misschien vinden ze mij dan wel een bedreiging.. en dat is een compliment![]()

Ik snap dat hele whiteknight gedoe niet
ben gewoon zo en heb makkelijk contact met vrouwen (zonder bijbedoeling)
Nou geef mij de titel dan maar... so be it .. ik geef er verder niet om
Zou vanavond trainen maar het is erg laat geworden door het laat eten en euh nog meer van dat soort smoesjes
Ik voel me ook behoorlijk verkouden dus ik spijbel
ipv maandag / woensdag - ga ik dinsdag / donderdag trainen---- sorry
nee zonder gekheid ik ben wat verkouden en doe ff niets vandaag
Het hele weekend gerend van hot naar her en ik denk dat ik een koudje gevat hebt.
Als ik nu benen ga trainen dan krijg ik een extra klap er over heen en dan ben ik de rest van de week gammel
Ik pas dus ff

Los van het feit dat je goed bezig bent....
Er zijn 2 soorten whiteknights:
1) diegenen die er een vrouw mee in bed proberen te krijgen, derhalve dus met slijmen een vrouw aan de haak willen slaan (zover ik weet werkt teveel slijmen niet bij een vrouw), voor altijd beta en alleen blijven (best veel op DBB als ik het zo terug lees)
2) diegenen die een positieve reactie geven op een post van een vrouw waarmee ze het eens zijn. Die dus ook waarschijnlijk negatief reageren als ze het er niet mee eens zijn, die daarmee dus een vrouw op scherp zetten, waarschijnlijk dus niet hoeven te klagen over gebrek aan een partner en zich alpha mogen noemen, doch onbegrepen zijn door de beta's die menen dat je homo bent als je een vrouw een keer gelijk geeft.

Sta me toe dit topic nog ff te vervuilen:
Of 3) Mannen die gewoon ten alle tijden zichzelf zijn (en zich niet geforceerd beter voordoen dan ze zijn) en spontaan in de omgang zijn, ongeacht of het nu tegen een man of een vrouw is.
OT: er is niets mis mee om een dagje op je luie reet in je zetel te liggen te dromen van al die breastpressen die je gedaan hebt.![]()