Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha zie nu ook dat ik breastpress heb geschreven.... Waar het hoofd van vol zit loopt de mond van over hè? :)
Mevrouw mag ik ff breastpressen?
Zou ik een lel krijgen of zegt ze dan jongen GRIJP je kans?
 
Lekker Grosje Machine press 100kg Wow das lekker.

Lijkt zwaarder dan het is Ron de echte benchpress heb ik toch nog moeite mee en 50 kg leek toch wel heel zwaar nu
Denk nu anders als een jaar geleden waarbij ik ook het gewicht heel belangrijk vond
Nu weet ik dat spieren een groei impuls krijgt door overload en dat is bij mij nu al bij 50 kg
De overload leid tot verandering in de spieren ( handig een opleiding tot fitness docent kom je nog eens achter wat feiten die je eigenlijk al kende)
Ook het herstel is erg belangrijk en daar heb ik te weinig mee gedaan dus daar let ik nu beter op nu ik ouder ben... Ja je merkt het toch dat dit niet meer zo snel gaat.

Nu weer even kijken hoe ik herstel de komende dagen ... Voel niet veel dus dat is heeeeel positief
 
Laatst bewerkt:
Haha zie nu ook dat ik breastpress heb geschreven.... Waar het hoofd van vol zit loopt de mond van over hè? :)
Mevrouw mag ik ff breastpressen?
Zou ik een lel krijgen of zegt ze dan jongen GRIJP je kans?
Dat mogen wij oude knakkers toch wel. Gespierd en nog goodlooking. :p Ik doe mee. :roflol:
 
Lekker bezig man! Goed je grenzen in de gaten gehouden!
 
Knap resultaat Grosje!
Genoeg mannen van in de 20/begin 30 die jaloers kunnen zijn op zo'n lijf.
 
Knap resultaat Grosje!
Genoeg mannen van in de 20/begin 30 die jaloers kunnen zijn op zo'n lijf.

Bedankt het blijft toch altijd leuk om te horen

Was dit weekend bij de kapper en de kapster die mij knipte kent mij wel al jaren maar wist mijn leeftijd niet
Toen we op een gegeven moment over leeftijden hadden en ik zei dat ik 50 was viel ze bijna om van schrik
wat zeggie nou? ik zeg 50.. zij weer wat 50 jaar oud? nee joh.. ik weer ja sorry kan er niets aan doen maar als ik straks weer geknipt ben dan zie ik er weer jonger uit... ongeveer 49:D

Gisteren in een restaurant met mijn hele gezin
Kom ik binnen met mijn strakke T shirt en colbertje en na een tijdje is het warm dus ik mijn jasje uit
Krijg ik toch een paar keer goedkeurende blikken van veel jonger dames. Ik had zo iets van... zit er wat lekkers achter mij? maar ik zag niets. Kijken ze nu naar mij:eek:? Ik geloof het wel

mijn weekend kan niet meer kapot:D
 
Bedankt het blijft toch altijd leuk om te horen

Was dit weekend bij de kapper en de kapster die mij knipte kent mij wel al jaren maar wist mijn leeftijd niet
Toen we op een gegeven moment over leeftijden hadden en ik zei dat ik 50 was viel ze bijna om van schrik
wat zeggie nou? ik zeg 50.. zij weer wat 50 jaar oud? nee joh.. ik weer ja sorry kan er niets aan doen maar als ik straks weer geknipt ben dan zie ik er weer jonger uit... ongeveer 49:D

Gisteren in een restaurant met mijn hele gezin
Kom ik binnen met mijn strakke T shirt en colbertje en na een tijdje is het warm dus ik mijn jasje uit
Krijg ik toch een paar keer goedkeurende blikken van veel jonger dames. Ik had zo iets van... zit er wat lekkers achter mij? maar ik zag niets. Kijken ze nu naar mij:eek:? Ik geloof het wel

mijn weekend kan niet meer kapot:D

Instant egoboost! Nice
 
nou zeg,
zie ik net dat ik als een van de grootste whiteknights van dit forum wordt genoemd :)
Weet nou niet of ik het als compliment moet nemen dat de jonge mannen mij als een slijmjurk bij de vrouwen ziet - jaloers???? ... vind het eigenlijk ook wel best... hahahaha

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/wie-grootste-whiteknight-dbb-topic-330250/

Los van het feit dat je goed bezig bent....

Er zijn 2 soorten whiteknights:

1) diegenen die er een vrouw mee in bed proberen te krijgen, derhalve dus met slijmen een vrouw aan de haak willen slaan (zover ik weet werkt teveel slijmen niet bij een vrouw), voor altijd beta en alleen blijven (best veel op DBB als ik het zo terug lees)
2) diegenen die een positieve reactie geven op een post van een vrouw waarmee ze het eens zijn. Die dus ook waarschijnlijk negatief reageren als ze het er niet mee eens zijn, die daarmee dus een vrouw op scherp zetten, waarschijnlijk dus niet hoeven te klagen over gebrek aan een partner en zich alpha mogen noemen, doch onbegrepen zijn door de beta's die menen dat je homo bent als je een vrouw een keer gelijk geeft.

Om mijn voorafgaande posts nu niet teveel te verkrachten: een vrouw en man die op 1 lijn liggen buiten de coïtus om.........zie je niet veel.

Kun je hier wat mee :D
 
Ha mooi omschreven.
Nou mijn bedoeling is het zeker niet om vrouwen die heel ver weg in Nederland wonen en waarvan ik af en toe een mooie foto zie in bed te krijgen. Dat lukt mij niet en dat is ook niet mijn bedoeling.
En als ik het zou willen dan zoek ik het wel dichter bij huis.
Maar geloof mij ik heb thuis mijn handen vol aan mijn eigen vrouw waarbij ik niets te klagen heb.
Maar ik zou gek zijn als ik zei dat ik niet van mooie vrouwen hou en ik waardeer een mooie foto dan ook altijd. :)
Verder heb ik gewoon goed contact met veel dames hier en daar heb ik ook geen bijbedoelingen mee.
Blijkbaar denken de jonkies dat .. en misschien vinden ze mij dan wel een bedreiging.. en dat is een compliment ;)
 
Blijkbaar denken de jonkies dat .. en misschien vinden ze mij dan wel een bedreiging.. en dat is een compliment ;)

......maar als ik je nog 1 keer in mijn woning tegenkom, als ik niet thuis ben :eek:
 
White Knights forever hahahaha
 
Ik snap dat hele whiteknight gedoe niet
ben gewoon zo en heb makkelijk contact met vrouwen (zonder bijbedoeling)
Nou geef mij de titel dan maar... so be it .. ik geef er verder niet om

Zou vanavond trainen maar het is erg laat geworden door het laat eten en euh nog meer van dat soort smoesjes
Ik voel me ook behoorlijk verkouden dus ik spijbel :)
ipv maandag / woensdag - ga ik dinsdag / donderdag trainen---- sorry

nee zonder gekheid ik ben wat verkouden en doe ff niets vandaag
Het hele weekend gerend van hot naar her en ik denk dat ik een koudje gevat hebt.
Als ik nu benen ga trainen dan krijg ik een extra klap er over heen en dan ben ik de rest van de week gammel
Ik pas dus ff
 
Ik snap dat hele whiteknight gedoe niet
ben gewoon zo en heb makkelijk contact met vrouwen (zonder bijbedoeling)
Nou geef mij de titel dan maar... so be it .. ik geef er verder niet om

Zou vanavond trainen maar het is erg laat geworden door het laat eten en euh nog meer van dat soort smoesjes
Ik voel me ook behoorlijk verkouden dus ik spijbel :)
ipv maandag / woensdag - ga ik dinsdag / donderdag trainen---- sorry

nee zonder gekheid ik ben wat verkouden en doe ff niets vandaag
Het hele weekend gerend van hot naar her en ik denk dat ik een koudje gevat hebt.
Als ik nu benen ga trainen dan krijg ik een extra klap er over heen en dan ben ik de rest van de week gammel
Ik pas dus ff

Dat white knight was maar een grapje hoor. Is pure piknijd voor diegene die je noemen.
Zitten vaker op het forum dan in de gym. Wij weten toch hoe je bent. A nice guy. ;)

Enne dinsdag en donderdag wel vlammen hoor. :)
 
Laatst bewerkt:
thanks, ik geef er ook niet om hoor
Zal mij aan mijn reetroesten wat ze er van vinden :)
Ik denk dat ze gewoon jaloers zijn dat wij wat makkelijker contact hebben met de dames :)
En ik snap ook niet waarom je geen complimenten mag geven daar is niets mis mee iedereen heeft dat af en toe nodig
Als de dames gaan roepen dat ik een slijmmerd ben dan pas zal het mij raken maar ik geloof niet dat dit gaat gebeuren.
Genoeg erover gekletst... ander onderwerp


Ik beloof het dat ik morgen weer aan de slag ga
ff lui doen nu
 
Rustdagje is ook niet erg;) Gezondheid is ook belangrijk.
Geniet van het lui doen!!
 
Los van het feit dat je goed bezig bent....

Er zijn 2 soorten whiteknights:

1) diegenen die er een vrouw mee in bed proberen te krijgen, derhalve dus met slijmen een vrouw aan de haak willen slaan (zover ik weet werkt teveel slijmen niet bij een vrouw), voor altijd beta en alleen blijven (best veel op DBB als ik het zo terug lees)
2) diegenen die een positieve reactie geven op een post van een vrouw waarmee ze het eens zijn. Die dus ook waarschijnlijk negatief reageren als ze het er niet mee eens zijn, die daarmee dus een vrouw op scherp zetten, waarschijnlijk dus niet hoeven te klagen over gebrek aan een partner en zich alpha mogen noemen, doch onbegrepen zijn door de beta's die menen dat je homo bent als je een vrouw een keer gelijk geeft.

Sta me toe dit topic nog ff te vervuilen:
Of 3) Mannen die gewoon ten alle tijden zichzelf zijn (en zich niet geforceerd beter voordoen dan ze zijn) en spontaan in de omgang zijn, ongeacht of het nu tegen een man of een vrouw is.

OT: er is niets mis mee om een dagje op je luie reet in je zetel te liggen te dromen van al die breastpressen die je gedaan hebt. :D
 
Sta me toe dit topic nog ff te vervuilen:
Of 3) Mannen die gewoon ten alle tijden zichzelf zijn (en zich niet geforceerd beter voordoen dan ze zijn) en spontaan in de omgang zijn, ongeacht of het nu tegen een man of een vrouw is.

OT: er is niets mis mee om een dagje op je luie reet in je zetel te liggen te dromen van al die breastpressen die je gedaan hebt. :D


Haha tja die fout maak ik niet snel meer breastpress :D
ben blij dat ik niet gegaan ben want voel me nu nog gammeler als gisteren
Nou maar eens kijken hoe ik me vanavond voel
 
Toch maar naar de sportschool geweest
Benen gedaan maar had weinig vut merkte ik, overal 4 sets en 10 tot 12 reps gedaan
Leggextention tot 61 kg
Liggende legg curl tot 40 kg
Zittende legg press tot 125 kg
Sldl 50 kg
Squat 60 kg meer zat er niet in na alle oefeningen en het futloze gevoel
40 min fietsen
Ff snell magnificent nemen al heb ik al veel vocht binnen dus dat wordt er uit vannacht om te pissen
 
Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad wel gelijksoortig uit. Niet slecht toch al dat benenwerk op een futloze dag. Top man.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven