XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou ik merk echt dat Magnificent van Body en Fit werkt bij mij
Heb duidelijk minder spierpijn dus herstel gaat echt sneller
ZMA van XXL werkt ook goed ik neem het voor het slapen en ben ook echt dieper in slaap
Creatine werkt ook maar daar heb ik nu minder aan omdat ik niet maximaal aan het trainen ben... maar de doorbloeding is daardoor ook wel weer beter en ik kan bij grotere hoeveelheden reps 15 tot 20 het makkelijker uithouden (verzuring is minder)
Dus ja Supps zijn wel belangrijk voor mij.

Koelen met de icepack na de training en gisterenavond nog eens op de rug en nekwervels heeft wonderen verricht want het gaat nog steeds erg goed.
alleen goede spierpijn in pecs en triceps (daar waar het ook pijn hoort te doen)
ik ben erg happy
Vanavond benen/buik en misschien een beetje schouders als ik heeeeel veeeel lef heb

Klinkt alsof het grootste leed geleden is. Je komt nou wel in zo'n periode dat je jezelf een beetje gaat moeten temperen om je niet te overzetten. Maar toppie, man!

Klinkt alsof het grootste leed geleden is. Je komt nou wel in zo'n periode dat je jezelf een beetje gaat moeten temperen om je niet te overzetten. Maar toppie, man!

Ja dat heb ik al ondervonden... even te ver en dan weer een klap
Ik moet niet te veel de grenzen opzoeken maar ik kan dus wel weer meer dan ik dacht
Zolang ik maar geconcentreerd en langzaam mijn krachten verdeel dan gaat het wel
ik ben weer uit de put aan het klimmen maar zal ongetwijfeld nog wel een keer naar beneden donderen

Benen gedaan vanavond
Het was extreem druk, ik heb nog ff the Hof na gedaan... Who are all those people
Seated legg press 4sets 12 reps tot 130 kg gegaan
Legg extention 4 sets 12 reps tot 61 kg gegaan
Liggende legg curl tot 50 kg
Sldl 50 kg 4 sets 12 reps
Squats geprobeerd met maar 40 kg want die nek daar had ik vorige training te veel last van en daar heb ik geen zin meer in.
Daarna Lunges gedaan met alleen de stang (benen zaten al vol zat)
Buikspieren daarna aangepakt met de crunchmachine (benen en torso moet je naar elkaar trekken met weerstand door extragewicht)
40 min fietsen en daarna nog eens 100 crunches op de swissbal
En ... weer fietsen naar huis (pvd koud - het body en fit mutsje komt goed van pas :) )
Geen super zware beentraining gedaan maar toch wel genoeg gedaan volgens mijn gevoel
Squaten gaat alleen niet... heb nog de stang op mijn borst geprobeerd maar dat was ook niet te doen (ik heb niet de juiste techniek vrees ik)

Laatst bewerkt:
Lekkere training weer! Goed bezig grosje! :thumb:

Doe je de squats los? Misschien anders eens in Smith proberen en als daar gewoon niet lukt front pakken in Smith.

Het belangrijkst is dat je gewoon gaat, je blijft doorzetten en dat is knap. Genoeg mensen die thuis zouden blijven.

Doe je de squats los? Misschien anders eens in Smith proberen en als daar gewoon niet lukt front pakken in Smith.

Het belangrijkst is dat je gewoon gaat, je blijft doorzetten en dat is knap. Genoeg mensen die thuis zouden blijven.

Ja de squats doe ik los in een echt goed squatrek (bij de kneet hebben ze er 2 staan)

Op zich gaat het squaten goed maar de reactie van de stang op mijn traps heeft mij vorige week toch ff een klapje gegeven. Ik heb soms het idee dat de druk op de wervels daar mij geen goed doen. Mijn benen kunnen het dus wel aan maar de nek/bovenrug regio dus niet.
Ik wil geen enkel risico lopen dat ik weer terug geworpen wordt en dan weer niet meer regelmatig kan trainen
Dan maar liever wat minder spierpijn :D

We hebben ook nog een soort hacksquatmachine maar dat kreng was elke keer bezet.
Verder ook diverse varianten op de Leggpress (maar die had ik al gedaan), maar echt squaten is het natuurlijk niet.

Ben al blij dat ik weer regelmatig train en dat de reactie de laatste tijd meevalt (dat geeft hoop)
Mijn fysiek is er ook gelijk weer op vooruit gegaan (als ik in de spiegel kijk ziet het er goed uit) moet alleen nog wat droger worden op de buik maar dat zal niet meevallen. Misschien dat ik vanaf April nog een maand of 2 a 3 ga cutten (ben ik nu nog niet mee bezig)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 12:51 ----------

Lekkere training weer! Goed bezig grosje! :thumb:

Thanks, Ik doe mijn best
:D

Als je meer rust krijgt in je lichaam (dus zorg voor minder pijn etc) dan reageert je lichaam er ook beter op. Mn trainingsmaat zei het gisteren nog tegen me.
Toch fijn dat het vooruit gaat he;) Ook al voel je je niet 100% steeds.

Ik bedoel meer dat je frontsquat misschien in de Smith kan gaan doen , omdat je techniek niet helemaal goed was. Veel mensen lukt het beter in Smith dan los.

kan het eens proberen, dat kan nooit kwaad :)

Lekkere training grosje. En dan met je muts op naar huis hahaha.

Die muts is zo groot dat ik er bijna een bivakmuts van kan maken (2 gaatjes in prikken en klaar)
Maar wel lekker warm na zo'n training :)

kan je er met 50 jaar nog goed uitzien?

Ja hoor dat kan.

Mogen weer lekker trainen, ik heb een goede week achter de rug
Borstspieren heb ik tot vandaag gevoeld en dat van een maandagavondtraining :)
Morgen rug trainen... Lekker

Zoals al gemeld vanochtend een rugtraining gedaan
Lattpully 2sets 12 x60. 12 x70. 10 x70
Lowrow 12 x50 12x50 12x60 10x60
Bor 12x50 3 x 12x60
Deadlift 12x60 12x70 10x80 8x90hier had ik wel straps bij nodig
Dumbbell row 24 kg 4 sets 12 reps
Facepull 12x17,5 kg 2x12 x21 kg. 8 x24 kg
Sideraises met kabel 4 set 12 reps 10kg toch maar een schouder oef er bij
Rotatorcuff oefeningen met de kabel

Fietsen 20 min
Buik crunches

Rechterachterkant en rechterarm is nog steeds de zwakke schakel maar het gaat goed
Biceps training is niet te doen na deze rugtraining rechts zit vol
Ik ben tevreden

Mooi lijstje Grosje. En beste gewichten. Mag je trots op zijn.

Ben weer lekker bezig Ron dat vind ik het belangrijkste
Ik doe weer kleine stapjes omhoog en af en toe weer een stapje terug als het niet anders kan.
Nu weer even en paar dagen afwachten of mijn lichaam het ook een leuke training vond :)

in tijden niet zo'n spierpijn op de 1e dag na een training gehad
Rug en achterkant schouders heb ik dus goed te pakken gehad
Gelukkig geen vervelende reactie tot nu toe
Mag niet klagen dus en dat ga ik dan ook niet doen :)

was net nog ff in mijn archief aan het spitten
2009 11e plek contest
was een leuke tijd :)

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven