MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tja weet niet wat het is
Als ik op het smalle bankje ga liggen dan draait het al .... Zeg maar dat gevoel dat je soms hebt als je te snel op staat
Als ik dan even rustig blijf liggen dan verdwijnt het en kan ik de oefening uitvoeren. Dan weer overeind en dan moet ik even blijven zitten ... Anders ga ik weer draaien.
Het heeft niet met het gewicht te maken want ook met alleen de bar heb ik het gevoel.
Half jaar geleden was het heel erg nu minder maar niet geheel weg.. Het is te doen.
Pijn in der rug/nek regio is niet erger dus niets geforceerd
 
Rare kwestie. Al eens gesproken met een neuroloog?
 
Nee neuroloog daar ben ik niet in de buurt geweest :) ben al blij dat ik de laatste maanden zo ben opgeknapt
Spierpijn valt me nu eigenlijk reuze mee en de nek/rug regio voel ik momenteel een beetje stijfheid maar verder niets (niet te geloven)
Kan vanavond nog komen (vertraagde spierpijn na 2 dagen) of morgen maar ik verwacht niet veel meer.
Eten gaat momenteel goed al heb ik eerder het idee dat ik te weinig eet
Maandag had ik wat last van misselijkheid (te weinig eten denk ik) maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik nog er bij zou kunnen nemen
Zit nu zo rond de 2150 cal per dag
heb expres een normale maaltijd 's-avonds genomen omdat ik dan gewoon met de pot mee eet en niet altijd de meeste ideale voedsel binnen krijg




Ik denk dat ik dan 5 dagen op 2150 cal zit en in het weekend zal ik er wel 200 cal boven zitten :) moet toch ook af en toe een beetje genieten van een pizza en een glaasje wijn
Voorlopig even volhouden en eens kijken of dat gaat werken
Zal de vet% tang eens opzoeken en dan kijken of ik er met mijn vrouw uitkom om goed te meten.

Zal ook eens een foto maken en plaatsen dan kunnen we over een tijd zien of mijn fysiek veranderd is
 

Bijlagen

  • Kopie van Voedingschema(grosje)-1.xls
    235 KB · Weergaven: 67
Vanavond benen gedaan
Pvd wat was het warm, rug was al nat van het omkleden
Squatmachine 90kg 12x 100 kg3x12
Leg press 12x100 12x110 12x120 10 x140
Leg extention 12x51 12x58 12x61 12x68
Liggende legg curl 12x39 12x46 12x53 12x53

Schouders... Jawel gewoon gedaan :)
Schouderbreedte machine 12x20 3x12x30
Side raises 4sets 12x6 kg tja zwaarder ging niet dan kreeg ik problemen
Shrugsmachine ca 60kg 4x12 reps
Zittend schouder press bewind the nek 4x10 reps 30 kg moeilijk maar te doen

15 min fietsen
 
blijf het knap vinden hoor de manier waarop jij blijft luisteren naar je lijf en toch doorzet tegelijker tijd!
tja... duizeligheid, nek been... 't hangt natuurlik wel allemaal ergens aan elkaar.
Ooit lang geleden had ik ook last van duizeligheid, lamme arm, nekklachten... bleek na maanden rommelen uiteindelijk het gevolg te zijn van een slecht genezen verstuikte voet 3 jaar eerder.
1 behandeling bij een manueel therapeut alle problemen opgelost
Ik wens het je toe, dat er op een bepaald moment iemand is die eureka roept ;)
 
Tja weet niet wat het is
Als ik op het smalle bankje ga liggen dan draait het al .... Zeg maar dat gevoel dat je soms hebt als je te snel op staat
Als ik dan even rustig blijf liggen dan verdwijnt het en kan ik de oefening uitvoeren. Dan weer overeind en dan moet ik even blijven zitten ... Anders ga ik weer draaien.
Het heeft niet met het gewicht te maken want ook met alleen de bar heb ik het gevoel.
Half jaar geleden was het heel erg nu minder maar niet geheel weg.. Het is te doen.
Pijn in der rug/nek regio is niet erger dus niets geforceerd

Hallo, sorry dat ik even terug op je klachten terugkom, ik ben student kine, en u symptomen komen redelijk bekent voor met aandoeningen die ik tegenkom op stage.

Ik heb een vraagje: duurt deze draaierigheid ongeveer 30 seconde a 1 min? heb je dit ook soms als je in bed ligt en je hoofd snel draait ? Indien je u zo wat terug vindt in deze symptomen kan je eens opzoeken naar BPPV en het eply maneuver. Je zult op internet dan wel een paar filmpjes vinden waar dit wordt voorgedaan en zo kan je je eigen ook testen.
 
oke Maarten,
Bedankt voor het meedenken en je tip
ik ga het even opzoeken en de oefeningen eens proberen
Kan in ieder geval geen kwaad

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 08:43 ----------

blijf het knap vinden hoor de manier waarop jij blijft luisteren naar je lijf en toch doorzet tegelijker tijd!
tja... duizeligheid, nek been... 't hangt natuurlik wel allemaal ergens aan elkaar.
Ooit lang geleden had ik ook last van duizeligheid, lamme arm, nekklachten... bleek na maanden rommelen uiteindelijk het gevolg te zijn van een slecht genezen verstuikte voet 3 jaar eerder.
1 behandeling bij een manueel therapeut alle problemen opgelost
Ik wens het je toe, dat er op een bepaald moment iemand is die eureka roept ;)

Tja ik kan ook achter de geraniums gaan zitten en me er bij neerleggen... maar zo zit ik niet in elkaar.
Nee ik moet echt zeggen dat het de laatste tijd goed gaat
Kracht in verschillende delen van mijn lichaam komt weer terug (benen ging lekker gisteren)
Alleen de schouder rechts en de arm (die zal er wel mee te maken hebben) dat is nog niet goed.
Nek regio is nog niet 100% weg (kan ook met de schouder te maken hebben) maar ik kan er mee sporten en het is ook niet erger geworden de laatste tijd.
Moet nu even kijken hoe mijn lichaam reageert op de lichte schoudertraining die ik heb gedaan ( al vond ik hem na lange tijd niet trainen niet licht :) )
Maar ik sluit af met ... het gaat goed... altijd positief proberen te blijven :D
 
Laatst bewerkt:
Als het BPPV zou zijn, dan zou ik het eply manouvre 3x3 keer per dag doen, sommige mensen in de praktijk zijn er al vanaf na 1 dag te doen, sommige iets langer.
 
Als het BPPV zou zijn, dan zou ik het eply manouvre 3x3 keer per dag doen, sommige mensen in de praktijk zijn er al vanaf na 1 dag te doen, sommige iets langer.

Zowww nou ik heb gisteren de oefeningen gedaan (je laten vallen op het bed) en ik werd er kotsmisselijk van.
Alsof ik te veel gezopen had wat een gedraai.
Blijkbaar heb ik dat BPPV dan denk ik... maar wat een gedraai en dat moet vanzelf minder gaan worden? :eek:
hahahaha wat een geklaag weer.
Nou zal het vanavond weer even proberen.. misschien helpt het uiteindelijk toch.

Nou verder weinig last van de trainingen van Woensdag.
De normale pain in the ass van de beentraining en een beetje een vreemd gevoel in de schouders maar dat moet.. het is geen pijn die anders is dan spierpijn.
Ben dus tevreden...

Voeding gaat nog steeds goed (misschien eet ik wel te weinig) moet alleen meer drinken want als ik naar het toilet moet voor de grote boodschap dan komt er uiteraard ook minder uit (lekker praatje) maar het gaat ook moeilijker. Dus echt meer water drinken denk ik.

Morgen weer rug en triceps (normaal biceps maar ik heb het maar eens omgegooid )
 
Ha ja, je moet je laten vallen en 30seconde tot 1 minuut wachten tussen elke fase dat je niet meer misselijk wordt. Normaal door al de oefeningen te doen, ga je de korreltjes in je evenwichtsorgaan terug fatsoenlijk orienteren waardoor je geen last meer gaat hebben van je misselijkheid.

http://www.youtube.com/watch?v=hhinu_oU_hM

dit is ook een methode voor thuis te doen indien je eply iets te moeilijk vindt. In het filmpje krijg je ook goede uitleg ;) indien je nog vragen hebt wil ik ze gerust beantwoorden ;)
 
Maarten bedankt voor het filmpje... ik deed het gisteren inderdaad veel te snel en ook nog verkeerd zie ik nu
Ik ga er mee aan het werk dit weekend
Lijkt er inderdaad op dat ik hier last van heb.. klinkt allemaal bekend
Het is de afgelopen tijd wel al vanzelf minder geworden maar bij bepaalde bewegingen heb ik toch af en toe last.
Paar maanden geleden kon ik niet eens crunches doen.. dan werd ik al duizelig (dat is inmiddels al behoorlijk weg)
Maar bij het benchpressen moet ik even na het gaan liggen op het bankje wachten en na het weer gaan zitten ook even wachten... en als je dan opstaat om ff snel met schijven te gaan lopen slepen dan moet ik uitkijken dat ik niet omval met die gewichten in mijn handen :)
Tja dan voel je je ineens heel oud .... hahaha
Nogmaals bedankt
 
Vanochtend om 9 uur in de sportschool.. Ik heb er zin in
Rug triceps buik is het plan

Chinnen wijd grip handen geponeerd 3x8 lichaamsgewicht -rechter biceps heeft daar geen zin in.. :)
BOR 12x50 12x60 12x70 10x80 niet slecht
Wijde grip lat pull 12x60 12x70 12x70 10x80
Small grip lat pull 12x40 12x50 12x50 10x60
Low row 12x50 12x50 12x50 10x60
High pull machine 30 kg elke kant 4 sets
Deadlift 12x60 12x70 10x80 5x90

Triceps cable pull down 4 sets 12x21
Overhead triceps extention 4sets 12x17,5
Kickback 10kg 4sets 12reps

Buik crunches op swissbal ball 4x30 met 5 kg op de borst
Abcoster machine 4x30 reps
4x100 twist op draaiend plaatje (weet niet hoe dat heet .)

20 min fietsen

Werd tijdens de training ernstig afgeleid door een mooie negerin met een kont waar je nootjes tussen kan breken... En dan zo een strakke harloopbroek....Jezus :) wat is het leven toch mooi hahaha
 
Laatst bewerkt:
Jij blijft maar gaan he ! Alweer een goede workout met een leuke bonus :D.
Vrouwen blijven een afleiding (soms).

Keep on the good work !
 
Lekkere training Grosje. De gewichten gaan omhoog. En about die negerin, foto's graag. :eek:
 
Sorry geem foto's kunnen maken
De dame was niet zo jong meer maar een figuurtje... om op te vreten

zoiets als dit maar dan met groter voor en achterkant
Tja sorry dan moet je gewoon kijken
Maar ik heb zelf ook erg lekker getraind

http://www.youtube.com/watch?v=VLCHGMfZNb0
 
Yup ziet er lekker uit.
 
Net nog iets gewerkt in de tuin (pvd het is koud)
Heb goede spierpijn in de rug en vooral de achterkant van rechterschouder voel ik behoorlijk
Maarrrr het is spierpijn dus dat is goed.
Biceps voel ik ook dus maar goed dat ik die niet extra getraind heb maar in plaats daarvan de triceps heb gedaan.
Rechts is en blijft een zwakke schakel maar als je weet wat je zwakke punten zijn dan kan je er rekening mee houden.
Morgen Borst, Biceps Buik (even kijken of die biceps genoeg herstelt is)
 
das een verdomd lekkere training.... daar heeft die negerin vast toe bijgedragen :)
 
Rechts is en blijft een zwakke schakel maar als je weet wat je zwakke punten zijn dan kan je er rekening mee houden

Bekijk het niet zoals de meesten doen: je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Maar bekijk het: je bent op je sterkst als je je zwakke schakel kent.

En ja, verd*mme koud windje
 
Net thuis
Borst, Biceps en buik gedaan
Weer erg druk dus weer even mijn route meoeten zoeken

Incline bench 15x30 opwarmen / 12x50 / 12x50 / 10x60 10x60
decline bench machine 4x12 reps 50 kg
flat benchpress 12x40 12x50 8x60 8x60 (ff concentreren voor het benchen.. minder duizelig dit keer)
Vreemd hè dat ik net zo veel incline kan pressen als flat
sitting benchpress machine 4x12x 80
peck deck 4x12x54 kg
borst is vol.. zou nog meer kunnen maar is onnodig

biceps dumbbell curl 12x10kg 12x12kg 12x12kg 10x14kg
biceps curl machine 12x25kg 12x25kg 12x30kg 12x30 kg
Ez bar curl 4x 12x20kg
Pijn in rechterarm valt mee als ik goed stevig knijp (vreemd maar het werkt)

crunches op swiss ball 4x 30 reps
og wat spierpijn van zaterdag (merk je pas als je bezig bent :) )

20min fietsen (ca 200 cal)

weer een lekkere training ... nu de reactie even afwachten
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven