Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je moet een keer op de foto en je staat er toch netjes op zo he! en ja... onder de indruk zijn was ik ook hoor. Meerderen hadden bij mij dat gevoel gegeven.helaas maar 2 foto's van mij van de meeting
Sta wel lekker te kletsen met Mascha Tieken
toch een beetje onder de indruk van deze icoon van de BB wereld

ehm... zie je wel dat ik niet opval?veel gekletst maar toch ook lekker getraind met Miss H, Dinky en 3nigma
ook al heb ik maar een klein beetje met jullie 4 en meegedaan.. 
Zo kijk jou ff een jonge gozer zijn dan met 51 jaar, Top hoor!!
geen excuus joh! ik zat ook maar te dollen!Je hebt gelijk marina ik ben jou helemaal vergeten te melden
Je deed ook je eigen programma tussendoor en ik liep steeds tussen de sets weg om te ouweh.. Kletsen
Maar jij deed ook mee. Mijn excuses

gaat je echt wel lukken!Grosje die jonge look moet ik nog maar eens zien te halen.

Grosje die jonge look moet ik nog maar eens zien te halen.

nou neem maar van mij aan dat jij die ook hebt hoor!Jij hebt toch al mensen die in de sportschool bewonderend naar je kijken?
heb ik niet hoor.... niet dat ik weet.
Zeker weten!en Ron je bent zo jong als je je voordoet... ik denk dat niemand jou op je juiste leeftijd inschat
Dat klopt.. maar dat geldt net zo hard voor jou! Je moet niet zo negatief doen over jezelf! je onderschat jezelf!
Ik had graag even willen ruilen. Benen vind ik jummie!Vanavond is het tijd voor beentjes
geen zin eigenlijk maar ik ga me toch maar mentaal voorbereiden![]()
en ook nog even een vraagje.
Welke ZMA heb jij gebruikt voor het slapen?
Denk toch dat ik het wil gaan proberen. Moet ik alleen nog zien hoe het eerder te kunnen bestellen. Want mijn perfect protein is voorlopig nog niet op....