Fitness Seller

Kan niet gaan lopen, wat nu?

Wil jij eens weten hoe vaak ik platte band rijd + al dat verkeer en onveilig fietspaden (in belgie) en helemaal geen fatsoenlijke natuur... daarbij als je thuis fietst kan je nog eens een game of thrones ofzo zien.

Ik vraag mij wel af of je al ooit gefietst hebt. Ik weet niet waar Uncle Outlaw in Belgie woont maar waar ik woon zijn er toch fietspaden genoeg. En kwestie van natuur valt het ook nog mee.

Nee, nee ik woon in Belgie. In NL is het veel beter wat fietsen betreft maar in Belgie (en zeker in het Vlaamse gedeelte) zijn er veel plaatsen waar je tegenwoordig goed en veilig kan fietsen. En het verbetert nog. Je kan het ook maar weten als je zelf veel fietst.

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Inderdaad, ik rijd ook met schwalbe.

Nee, nee ik woon in Belgie. In NL is het veel beter wat fietsen betreft maar in Belgie (en zeker in het Vlaamse gedeelte) zijn er veel plaatsen waar je tegenwoordig goed en veilig kan fietsen. En het verbetert nog. Je kan het ook maar weten als je zelf veel fietst. ---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ---------- Inderdaad, ik koop ook steeds schwalbe.
Zeg jij... ik fietst meer dan dat jij doet geloven.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

30 euro per pand... en de garantie dat het niet lek rijd is er niet. Minder snel...

Aan de nederlanders: ga maar eens in Brussel fietsen :D
Succes !

Terug
Naar boven