XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Ik was te afgeleid door "zeikant", sorry :o
Toch ga ik voor mezelf "opmerkingen maken van de zeikkant" (met een extra letter k, dus) erin houden.

Net als "opmerkingen van de hijkant", daar zie ik ook gebruik voor.
 
Goedemorgen Kathlinoo!

Vroeg me af hoe het met je is, hoe is je herstel?
Liefs!
 
Goedemorgen Kathlinoo!

Vroeg me af hoe het met je is, hoe is je herstel?
Liefs!
Dag Kathalino, alles in orde meis? :)
Hey hey, alles oké hier. Dankjewel :)

De operatie is 6 weken geleden dus ik mag officieel weer beginnen trainen (aka UB doen aangezien ik allang terug begonnen was met trainen) :cheer:
Dus terug deadliftennn.
Rustig aan begonnen met 40-50kg, vanaf 50kg voelt het toch nog wat te pijnlijk aan.


Het cutten ging mij veel te traag (op 1300 kcal) dus heb besloten om maar meteen nog eens RFL te doen (Rapid Fat loss, Lyle Mcdonald) aangezien ik toch al zo laag moest zitten. Dan maar helemaal hardk00R.
Bedoeling is om toch nog wat vet van mijn heupen en buik af te krijgen voordat ik ga beginnen bulken. Plan is om dit 5 weken te doen en dan te beginnen bulken ondanks wat de weegschaal of spiegel zegt (ben er dan ook gewoon wel klaar mee :'))

Voor de mensen die het niet kennen: het is een soort PSMF.

  • 800-ish kcal
  • 20 gram vet, 20 gram koolhydraten en 130 gram eiwitten.
  • Wat supplementen zoals elektrolyten ed.
  • Eén freemeal en één 5u refeed per week (free meal skip ik)
  • 2 à 3x per week FB training

Ben nu 8 dagen bezig met RFL. Ondertussen van 66,3 kg naar 64,7 kg gegaan.
Er is nog niet veel verschil te zien maar ik ga toch wekelijks foto's maken om het wat bij te kunnen houden (en loggen).

28 juli
IMG_20200728_114448.jpg


3 aug
IMG_20200801_115625.jpg

IMG_20200803_093943.jpg
Aangezien ik nog niet zolang geleden een DEXA-scan heb gedaan heb ik nu nog eentje gepland voor na RFL, kijken wat het heeft gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Zit dat nou lekker, zo’n broekje met flink wat loze ruimte aan de voorkant?
 
Top dat je weer volledig kunt trainen :D
 
Wat is HardKOOR aan cutten op 800 kcal?
 
Hoezo, wil je er ook een?
>los aan de voorkant
>wil je er ook een
Ik weet niet hoe ik deze moet opvatten :scratch:


tering 800 kcals :gek:

zou juist zeggen ga toch lekker bulken...
Waarom wordt iedereen parra bij zulke lage kcal. Ik heb ook tijdje ''''geleefd'''' op 2x kip per dag en ik ben bijna twee keer haar weight
 
Welk doel streef je na met verder cutten? Een getal (lager gewicht) of wil je meer spierdefinitie?

Ik vind je figuur prachtig zo, maar ik vraag mij af of ik dat nog steeds vind als je minder spek op de botten hebt..
Nou is mijn persoonlijke mening niet zo belangrijk, maar ik heb ook het idee dat je je gezondheid misschien ondermijnt door extreem te cutten.
 
>los aan de voorkant
>wil je er ook een
Ik weet niet hoe ik deze moet opvatten :scratch:
Ik denk dat zo'n broekje bij een dad bod niet meer zo los zit.
 
Back
Naar boven