XXL Nutrition

Sticky Kcal voor kcal het ongezondste wat je kan eten: transvet (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Lve94

Novice
Lid geworden
25 apr 2018
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Als je deze troep genuttigd hebt hoe komt je lichaam er dan weer vanaf? Lijkt me sterk dat het er écht permanent in kan blijven zitten.

A User B

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 nov 2010
Waardering
698
Lengte
1m86
Als je deze troep genuttigd hebt hoe komt je lichaam er dan weer vanaf? Lijkt me sterk dat het er écht permanent in kan blijven zitten.
Kunnen gewoon verteerd worden.

Echter het negatieve effect op de gezondheid staat daar los van. Dus je wil inname toch echt zo kaag mogelijk houden.

Dawg

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2018
Waardering
1.636
Lengte
1m85
Vetpercentage
11%
Ja die structuur van die 100% pindakaas is veel te waterig... en een beetje smaakloos

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
Vind de berekening waaruit blijkt dat CLA de ldl hdl ratio beinvloed in referentie 4 wel vreemd
'' Published data suggest that all fatty acids with a double bond in the trans configuration raise the ratio of plasma LDL to HDL cholesterol.'' dit?

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Contest Winner x2
Lid geworden
27 apr 2012
Waardering
6.029
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
0.038 a 0.055 bij elke energie procent. Dat is natuurlijk een belachelijk klein verschil
'' Published data suggest that all fatty acids with a double bond in the trans configuration raise the ratio of plasma LDL to HDL cholesterol.'' dit?

PeterS01

Novice
Lid geworden
30 jul 2019
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
62kg
Hoi,
Ik heb veel gehoord over transvetten en dat ze niet goed zijn voor je dieet. Nu heb ik een vraag die er wat mee te maken heeft: ik wil koolhydraatloos gaan eten, of in ieder geval veel minder koolhydraten, om die transvetten die in mijn lichaam zijn wat te gaan verbranden en zo gezonder te eten. Ik heb een artikel gevonden over bepaald voedsel met koolhydraten om die te vervangen met koolhydraatloze dingen. Zijn dit nu goede alternatieven hiervoor?

Alvast bedankt!

Bovenaan