- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch gegaan ^^. Ik geef niet snel complimenten maar die pull ups zijn niet verkeerd
maar bedankt 

En deze gast heb ik regelmatig zelf powerliften-achtige shit zien doen dus ik ga er van uit dat hij weet waar hij het over heeft. Het was wel re-te-zwaar (duizelig, hard zweten, compleet buiten adem) but I did it. 

), shakie naarbinnen en hete en koude douche gepakt. Heerlijk. 

Grappig, wou net vragen wanneer er weer getraind wordt in huize nana toen postte jij net je training.
Begint er langzaam op te lijken btw, kleintje.![]()
)
Pfffffft komt ie ff stoer doen met zijn 2cm extra. (En 15kg extra.)
Heb eigenlijk al weer zin... vooral op de Deadlift kan ik nog veel meer pakken, ben wel benieuwd hoeveel meer nog.

Zo te zien ga je vrij gestaag vooruit in gewichten, lekker bezig. Nu ik de moeite heb genomen om al die ****ing spoilers van je te openen ga ik je ook maar gelijk volgen.
Dankje.
Graag gedaan, die spoilers. 

Ik kreeg hem echt nauwelijks omhoog, sloeg nergens op. Op het laatste setje met alle concentratie en kracht die ik had toch nog wel 5 gehaald. Bleh.
Zit nog wel iets meer in.Weer een training erop zitten. Was een beetje moe, veel gezeik met ov gehad, maar ging toch wel lekker.
Squat
8x60
8x70
8x80
5x80
Niet echt op zijn Rippetoe's, maar ik wil langzaam de gewichten weer opbouwen én mijn benen aanpakken, dus heb ik hier ff voor gekozen. Volgende keer weer 3x5 denk ik.
Bench Press
5x80
5x80
5x80
Bij de laatste set beetje hulp nodig van de spotter, maar niet meer dan drie vingers. Ging lekker, ging lekker.
Deadlift
5x110
Nice.Zit nog wel iets meer in.
Dips
10xbw+10
10xbw+15
7xbw+20