XXL Nutrition

Keessie's Starting Strength

Goed bezig op de zondag ouwe!;)

• Topic Starter Topic Starter
**** bb today... ;D

kheb totaal geen honger :(

kben al weer tonijn aant vreten... no worries. morgen pas weer trainen, vandaag is rustdag (train 3x idw)

toch maar gegaan. dinsdag geskipt dus kon vandaag wel. betekend wel dat mijn trainingsdagen nu veranderen maar dat maakt niet uit, binnenkort ben ik toch een aantal dagen weg dus dan kan ik het weer terugveranderen naar vrij/zo/di.

Squat
4x90
3x90
8x60

Niet echt op zijn Rips, maar ja. Ik kon niet aan de 5 hh komen en kreeg last van mijn onderrug, dus besloten om minder gewicht te pakken met een betere techniek. Volgende keer weer 90kg proberen.

Military Press
5x45
5x45
5x45

De vorm was niet perfect, maar goed genoeg. Het ging eigenlijk beter dan de 42,5 van vorige keer (toen ik bijna achterover pleurde.)

Pendlay Row
5x70
5x70
5x70

Zwaar, zwaar, zwaar. Maar blij dat ik hem toch nog kon pakken nadat vorige keer de 3x5x65 zo ontzettend zwaar was.

Pull ups
10xbw
8xbw + 10
3xbw + 15

bw+15 bleek echt te optimistisch, maar ik denk dat ik de 3x8xbw+10 of zelfs 3x10xbw+10 wel moet kunnen halen. :D

Toch gegaan ^^. Ik geef niet snel complimenten maar die pull ups zijn niet verkeerd

Toch gegaan ^^. Ik geef niet snel complimenten maar die pull ups zijn niet verkeerd

mja ik ben maar +/- 70kg he. dat scheelt toch al weer een stuk. :P maar bedankt :)

EDIT: trouwens vandaag 3x vetpercentage gemeten, kwam 3x ong. uit p 10,5%. minder dan verwacht, minder dan de eerder gemeten 15/16/12%. Maarja, drie keer achter elkaar... ik neem het nu maar gewoon als waarheid aan. :D

Laatst bewerkt:
Goeie pull ups maat!Gewoon blijven proberen, als je 3xBW+15 haalt is dat niet te optimistisch je redt het toch al 3x?Volgende keer 5x etc. etc.

Klabam! Lekker dagje tot nu toe. :D

Eerst mezelf nog maar eens opgemeten, ik zou zweren dat ik het afgelopen jaar toch nog net ff wat gegroeid ben... ipv 172cm....

170cm
:fuu:
:nowai:

Daarom dus maar besloten knalhard te gaan trainen...

Squat
5x90
5x90 (met spotter)
5x90 (met spotter)

Ik vroeg me af of mijn vorm wel goed was, maar ik kreeg na mijn eerstje setje zelfs de complimenten van de instructeur over mijn vorm. :) En deze gast heb ik regelmatig zelf powerliften-achtige shit zien doen dus ik ga er van uit dat hij weet waar hij het over heeft. Het was wel re-te-zwaar (duizelig, hard zweten, compleet buiten adem) but I did it. :D

Bench Press
5 x 77.5 (met spotter)
5 x 77.5
5 x 77.5

De spotter bleek echt compleet overbodig. Het ging best easy nog, tweede en derde setje ook. Bij deze: respect voor Rippetoe's schema! Twee a drie maanden geleden was mijn max bench press 2x80. Die tijd heb ik besteed aan: drie weken niet getrained (schouderblessure) en ongeveer anderhalve langzaam opbouwen (begonnen op 40 of 50 kilo geloof ik, in het begin 5kg+ per keer, nu 2,5+ per keer). En nu dus (vrij gemakkelijk) 3x5x77.5! Nice!

Deadlift
5x95 (mixed grip)
1x100 (mixed grip)

Voor de eerste keer een mixed grip gebruikt, daarbij na iedere rep mijn armen 'omgedraaid'. Het ging echt prima, vandaar dat ik meteen na de 5x95 er nog een 1x100 achter aan knalde. Die was ook makkelijk. TRIPPLE DIGITS! :D

Daarna naar huis (zo geil als een konijn aan de test ???), shakie naarbinnen en hete en koude douche gepakt. Heerlijk. :D

Koude douche?Fappen moet je kreng.
Grappig, wou net vragen wanneer er weer getraind wordt in huize nana toen postte jij net je training.
Begint er langzaam op te lijken btw, kleintje.:p

:D

Pfffffft komt ie ff stoer doen met zijn 2cm extra. (En 15kg extra. :()

Heb eigenlijk al weer zin... vooral op de Deadlift kan ik nog veel meer pakken, ben wel benieuwd hoeveel meer nog.

:aai:

Bij kleinere mensen zie je sneller resultaat moet je maar denken.;)

tja, laten we het daar maarop houden dan... + ik heb een monsterdick, maakt ook veel goed :)

+ ****ing veel last van mijn knie, goddammit.

mooie progressie.

Zo te zien ga je vrij gestaag vooruit in gewichten, lekker bezig. Nu ik de moeite heb genomen om al die ****ing spoilers van je te openen ga ik je ook maar gelijk volgen.

Zo te zien ga je vrij gestaag vooruit in gewichten, lekker bezig. Nu ik de moeite heb genomen om al die ****ing spoilers van je te openen ga ik je ook maar gelijk volgen.

:D Dankje. ;) Graag gedaan, die spoilers. :P

Beetje ruktraining gehad vandaag.... vanmorgen k*t geslapen en verslapen, daarna ****ing long day at work, toen pas training. met hongerrrrrrrrrrrrrrrr.

maar ja.

Squat
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Even een stapje terug genomen, met meer reps. Na de 3x5x90 zondag de hele dag last gehad van mijn knie, dus deze keer wat minder gewicht en meer vorm. Ik kijk nu even hoe ik me morgen voel met mijn knie. Ik heb de keus tussen terug naar de 90/95 of weer langzaam opbouwen met 5 kg per training, laat ik afhangen van mijn gevoel van morgen... waarschijnlijk ga ik weer langzaam opbouwen, ik houd niet zo van blessures. :D

Military Press
5 x 47,5
5 x 47,5
5 x 47,5

Lekkerrrrrr. Het was zwaar, maar absoluut niet onmogelijk zwaar. Ik ben heel blij met deze gewichten (ter illustratie, voor Rip's schema methode (2 maanden geleden) deed ik ongeveer 7x40 als max). De 3x5x50kg ga ik volgende keer (mits goed uitgerust) zeker halen.

Pendlay Row
3x75 (+2 x absolute faal).
4x70 (+1 x absolute faal)
5x70

Damn, wat een triestigheid. :o Ik kreeg hem echt nauwelijks omhoog, sloeg nergens op. Op het laatste setje met alle concentratie en kracht die ik had toch nog wel 5 gehaald. Bleh.

Chin-ups
10xbw
6xbw+10
3xbw+10 - 3xbw+5 (meteen erachteraan)
Ik wist wel dat de bw+15 van vorige keer niks zou worden, toen was ik ook 10x beter uitgerust. Maar geaccepteerd voor wat het was, de dinsdag blijft gewoon een zware dag.

Hopen dat ik donderdag weer een knaltraining kan neerzetten.

Weer een training erop zitten. Was een beetje moe, veel gezeik met ov gehad, maar ging toch wel lekker.

Squat
8x60
8x70
8x80
5x80

Niet echt op zijn Rippetoe's, maar ik wil langzaam de gewichten weer opbouwen én mijn benen aanpakken, dus heb ik hier ff voor gekozen. Volgende keer weer 3x5 denk ik.

Bench Press
5x80
5x80
5x80

Bij de laatste set beetje hulp nodig van de spotter, maar niet meer dan drie vingers. Ging lekker, ging lekker. :D

Deadlift
5x110

Nice. :D Zit nog wel iets meer in.

Dips
10xbw+10
10xbw+15
7xbw+20

Weer een training erop zitten. Was een beetje moe, veel gezeik met ov gehad, maar ging toch wel lekker.

Squat
8x60
8x70
8x80
5x80

Niet echt op zijn Rippetoe's, maar ik wil langzaam de gewichten weer opbouwen én mijn benen aanpakken, dus heb ik hier ff voor gekozen. Volgende keer weer 3x5 denk ik.

Bench Press
5x80
5x80
5x80

Bij de laatste set beetje hulp nodig van de spotter, maar niet meer dan drie vingers. Ging lekker, ging lekker. :D

Deadlift
5x110

Nice. :D Zit nog wel iets meer in.

Dips
10xbw+10
10xbw+15
7xbw+20

Goeie dips ouwe, maar gebeurt er verder nog wat hier of hoe zit het?

Terug
Naar boven