XXL Nutrition

kent iemand dat liedje

hete laptop

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m78
Massa
69kg
een trance of house achtig liedje volgens mij uit 2006, en je hoort op het begin een vrouw: feel the rainnnnn lalala zingen en later komen dan de beats. had heb in 2006 op mn mobiel en iemand anders ook dus heel onbekend kan ie niet zijn, maar ik kan hem nergens vinden. heb hem al een week in mijn hoofd feel the rain lalalala.

Nope.

Heb je weer gezopen?

xx

dat moet hem zijn idd

• Topic Starter Topic Starter
geen slotje, hij staat er niet tussen. het begint met een hoge vrouwen stem en dan feel the rainnnnnn downnn tututututt, zoiets.

een trance of house achtig liedje volgens mij uit 2006, en je hoort op het begin een vrouw: feel the rainnnnn lalala zingen en later komen dan de beats. had heb in 2006 op mn mobiel en iemand anders ook dus heel onbekend kan ie niet zijn, maar ik kan hem nergens vinden. heb hem al een week in mijn hoofd feel the rain lalalala.

Top40 track?

nee nog niet, jammer. het was ook een wat meer computer achtig liedje beetje zon stijl als die oude liedjes van paul elstak, maar geen hardcore. heel bekend begin maar ik kom maar niet op de naam. feel the rain fall doown begint het mee.

Laatst bewerkt:
Google al geprobeerd?

ja tig keer

Terug
Naar boven