MuscleMeat

kent iemand dat liedje

Volgens mij bedoel je dat nummer dat ook in die new kids afleveringen langskwam. Feel the rain falling down from the sky, you and me everyday, zoiets :P

Zo'n happy hardcore nummer was het

Kane - Rain Down On Me (DJ Tiësto Remix) ??

:roflol: echt overal waar ik kijk zie ik kerstmutsen.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt maar zit er niet tussen. de naam van de artiesten en de song heeft niet meet feel the rain te maken, maar iets met een s. en het begint meteen met een hoge vrouwen stem die feel the rainnnn zingt. ik heb herrineringen aan dat liedje.

nee die ken ik wel is een pop song. natasha bedingfield is dat.

bedankt maar zit er niet tussen. de naam van de artiesten en de song heeft niet meet feel the rain te maken, maar iets met een s. en het begint meteen met een hoge vrouwen stem die feel the rainnnn zingt. ik heb herrineringen aan dat liedje.

je bent lekker duidelijk gelukkig.
Ga een stukje zingen, record het, uploaden en plaatsen.

In welke hoek moeten we het zoeken? 130bpm/140bpm/160bmp?

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Dat zou wel makkelijk zijn :D

je bent lekker duidelijk gelukkig.
Ga een stukje zingen, record het, uploaden en plaatsen.

In welke hoek moeten we het zoeken? 130bpm/140bpm/160bmp?

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Dat zou wel makkelijk zijn :D

Je moet vaak ook niet te moeilijk denken :D

ik kan niet opnemen ik zit achter een laptop in de woestijn. ik zal hem wel nooit vinden, hij staat op mn oude mobiel die kapot is. de song begint heel hard meteen bam feel the rainnnnnnn

Ja maar hoe moet ik m dan maken? Wist niks beters.

Het is je vergeven.

Ik moet immers roeien met de riemen die ik heb he :(

---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

ik kan niet opnemen ik zit achter een laptop in de woestijn. ik zal hem wel nooit vinden, hij staat op mn oude mobiel die kapot is. de song begint heel hard meteen bam feel the rainnnnnnn

In de woestijn? Kijk maar uit dat je laptop niet heet wordt dan..

Terug
Naar boven