XXL Nutrition

Keranos's BB + 2nd Bill Starr log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bill Starr, light day:

Squat:
5x50Kg
5x50Kg
5x60Kg
5x60Kg
5x60Kg

Power Cleans:
5x40Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x50Kg
5x50Kg

Bench Press:
5x40Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x50Kg
5x50Kg

Assistance:
Bench Dips 3x15xBw+10Kg
Chins: 25 reps total
20 minuten touwtje springen (als je dat assistance mag noemen :roflol:)

Touwtje springen? :P
Verder netkes.

Ja en nog nooit gedaan.

Oke, dat je dus heen en weer moet rennen op piepjes, steeds meer, steeds sneller etc. Nou vorig jaar kon ik dus trap 10,5 halen, dat is goed. Gister moest dat dus weer, ik wou voor de 11-12 (dan zit je boven het landelijke gemiddelde), maar we moesten 2 meter extra, dus ik dacht ow ik haal dan wel weer 10, bij de 8.5 was ik echt doooood, dus ik ga conditie verbeteren :)

haha ik had ook trap 9 op de 20 meter, maar fock dat

(alhoewel ik ook weer begonnen ben met hardlopen)

haha ik had ook trap 9 op de 20 meter, maar fock dat

(alhoewel ik ook weer begonnen ben met hardlopen)

Ik weet niet hoeveel het lopen is, maar eerst was het in de gymzaal van de gele tot de gele lijn, nu van zwart tot zwart (volgens mij hebben al die gymzalen dezelfde lijnen?)

Ik weet niet hoeveel het lopen is, maar eerst was het in de gymzaal van de gele tot de gele lijn, nu van zwart tot zwart (volgens mij hebben al die gymzalen dezelfde lijnen?)

precies hetzelfde bij ons idd, het gemiddelde meisje liep bij ons ongeveer 10:p

precies hetzelfde bij ons idd, het gemiddelde meisje liep bij ons ongeveer 10:p

Haha bij ons gemiddelde meisje 6 :roflol: Maar wij mannen moeten natuurlijk gemiddeld 30-40Kg meer meesjouwen. Ik weet niet of dat dat uitmaakt, maargoed. Boeie, ik moet ook 20Kg meer sjouwen dan de rest van de jonges :roflol:

maar de snelste manier van loopconditie opbouwen blijft toch gewoon hardlopen hoor volgens mij..
ik ben momenteel bezig met 'start to run' google er eens naar.

Nette training man, ziet er erg solide uit.

maar de snelste manier van loopconditie opbouwen blijft toch gewoon hardlopen hoor volgens mij..

Lijkt me logisch he. :p

Basisconditie kan je op jonge leeftijd heel snel opbouwen als je wat doorzet. Toen ik zelf 16 was heb ik nog meegedaan met de 20km van Brussel (1u41min meen ik) na 3 maanden trainen. Liep dan ongeveer al 19min30 op 5km en 3 maanden ervoor was dat nog een kleine 25min. Was ook 5kg aangekomen aan spiermassa in de benen, dus daarvoor is het ook al goed als ze nog niet echt flink zijn. ;)
Liep toen wel 3-4x/week en de laatste weken gemiddeld 40-50km/week en dat is ook véél teveel als je aan bb-ing doet en al helemaal als je niet cut. :D

Goede training zoals het hoort, enneh; **** shuttle run haha! Ik had 11 dit jaar..

ik ben momenteel bezig met 'start to run' google er eens naar.

Ik ga ff kijken wat dat is :thumb:

Nette training man, ziet er erg solide uit.

Lijkt me logisch he. :p

Basisconditie kan je op jonge leeftijd heel snel opbouwen als je wat doorzet. Toen ik zelf 16 was heb ik nog meegedaan met de 20km van Brussel (1u41min meen ik) na 3 maanden trainen. Liep dan ongeveer al 19min30 op 5km en 3 maanden ervoor was dat nog een kleine 25min. Was ook 5kg aangekomen aan spiermassa in de benen, dus daarvoor is het ook al goed als ze nog niet echt flink zijn. ;)
Liep toen wel 3-4x/week en de laatste weken gemiddeld 40-50km/week en dat is ook véél teveel als je aan bb-ing doet en al helemaal als je niet cut. :D

Ik doe meer powerlifting gericht, mijn benen zijn al best "flink" als je mij bedoelde :D

Goede training zoals het hoort, enneh; **** shuttle run haha! Ik had 11 dit jaar..

Shuttle Run is best vet hoor, mja ik wou 11-12 deze keer, viel zwaar tegen :(

Vrijdag:

Squat
5x50Kg
5x60Kg
5x70Kg
5x80Kg
3x82.5Kg

Bench Press
5x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x55Kg
3x57.5Kg

Power Clean
5x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x50Kg
5x50Kg

Assistance
Close grip bench press
chins
(15 minuten touwke springen)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven