sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
31.5kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je filmpjes?Ow dat is hoger dan ik had gedacht, maar aan de techniek zal waarschijnlijk nog veel moeten verbeteren (bij mij ook)
)Dat is heel erg klote

haha ik had ook trap 9 op de 20 meter, maar fock dat
(alhoewel ik ook weer begonnen ben met hardlopen)
Ik weet niet hoeveel het lopen is, maar eerst was het in de gymzaal van de gele tot de gele lijn, nu van zwart tot zwart (volgens mij hebben al die gymzalen dezelfde lijnen?)

precies hetzelfde bij ons idd, het gemiddelde meisje liep bij ons ongeveer 10![]()
Maar wij mannen moeten natuurlijk gemiddeld 30-40Kg meer meesjouwen. Ik weet niet of dat dat uitmaakt, maargoed. Boeie, ik moet ook 20Kg meer sjouwen dan de rest van de jonges 
maar de snelste manier van loopconditie opbouwen blijft toch gewoon hardlopen hoor volgens mij..

maar de snelste manier van loopconditie opbouwen blijft toch gewoon hardlopen hoor volgens mij..
ik ben momenteel bezig met 'start to run' google er eens naar.
Nette training man, ziet er erg solide uit.
Lijkt me logisch he.
Basisconditie kan je op jonge leeftijd heel snel opbouwen als je wat doorzet. Toen ik zelf 16 was heb ik nog meegedaan met de 20km van Brussel (1u41min meen ik) na 3 maanden trainen. Liep dan ongeveer al 19min30 op 5km en 3 maanden ervoor was dat nog een kleine 25min. Was ook 5kg aangekomen aan spiermassa in de benen, dus daarvoor is het ook al goed als ze nog niet echt flink zijn.
Liep toen wel 3-4x/week en de laatste weken gemiddeld 40-50km/week en dat is ook véél teveel als je aan bb-ing doet en al helemaal als je niet cut.![]()

Goede training zoals het hoort, enneh; **** shuttle run haha! Ik had 11 dit jaar..