MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.402
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wil je bereiken met dit aparte dieet?Ben met een apart dieet begonnen
Fruit / groente sap, koffie, en 1 maaltijd per dag
Ook geen energie drinks meer
Het is al mislukt
Een planning maken zal het probleem niet zijn, je er aan houden welMarc je moet echt aan je begeleiding een dagprogramma vragen, misschien dat ik je ook kan helpen.
Pratende katten?!?!Gewoon accepteren dat je een persoon bent die graag verandert van ideeën en voornemens en daar lekker op meevaren. Uit de buurt blijven van drugs en pratende katten en genieten van je veelzijdige persoonlijkheid 👌

Voortschrijdend inzicht.Word je soms niet gek van jezelf? Je schiet echt alle kanten op
Elke dag, geen structuur is ook structuur, en dat consequent volhouden, is toch ook prima.
Als iedereen precies hetzelfde doet en is, is de lol er ook gauw vanaf.
Waarom moet je het op mij projecteren?Voortschrijdend inzicht.
Verander jij nooit van gedachten?
Omdat je de vraag stelde. Sorry als jij je aangevallen voelde. Het was niet de bedoeling om over jou grenzen te gaan.

Ja, maak de begeleiders maar gek. Wie denk jij dat er druk mee wordtMarc je moet echt aan je begeleiding een dagprogramma vragen, misschien dat ik je ook kan helpen.

🤪Omdat je de vraag stelde. Sorry als jij je aangevallen voelde. Het was niet de bedoeling om over jou grenzen te gaan.![]()
Die gozer traint met serieuze gewichten.![]()
Halterset 18 kg totaal | Action Webshop NL
Voordelige halterset met stang, gewichten en kettlebell. Maak je eigen ideale thuisgym met deze veelzijdige set. Train comfortabel vanuit huis! | Action Webshop Nederlandshop.action.com
Is dit wat voor je?
Die gozer moet leven met een bepaald budgetDie gozer traint met serieuze gewichten.
Kom jij aanzetten met je Action begin cementsetje.
![]()
En jij met een bepaald iq vermogen geloof ik pik.
Ja? wil je deze kant op gaan?En jij met een bepaald iq vermogen geloof ik pik.
Jij komt aanzetten met 18 kilo aan plastic en cement terwel onze Mark hier
200+ kilos deadlift en 2maal 30+ kettlebells boven zijn koppie drukt.
Kom jij aanzetten met je 18 kilo...