- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo. Net even wat workouts gedaan. Hier de "resultaten"
Borst
Flat Bench Press 15x25, 12x30, 10x35, 8x35(laatste lukten niet meer)
Dumbbell (incline) Bench Press 15x6, 12x7, 10x8, 10x8
Dumbbell Fly 15x6, 12x7, 10x8, 8x9
Schouders
Independant Shoulder Press 15x30, 12x35, 10x40, 8x45, 8x50
Dumbbell Side Raise 15x3, 15x3, 10x3, 10x3 (oefening viel ERG tegen voor de eerste keer)
Bent over Lateral Raise (zelfde gewichten als de Dumbbell Side Raise)
Conclusie van mijn training:
Benchen ging opsich best lekker vond ik. Het viel me toch wel op dat de isolatie oefeningen van schouder erg stroef gaan en erg zwaar zijn. Nu overigens wel een lekker gevoel!
In ieder geval bedankt voor je post, geeft me toch weer wat motivatie (er hadden natuurlijk ook reacties kunnen komen als 'aah watje.. til eens wat meer').
Heb er weer zin in!

). Verder gingen de schouders wel beter dan vorige keer! Heb nu een gruwelijke pomp in m`n borst! Hieronder de gewichten per oefening.Hmm.. Dat ziet er ook wel aantrekkelijk uit ja. Ik vind het overigens wel fijn om mijn armen apart te trainen. Vind het een heerlijk gevoel als ik een pomp in mijn biceps/triceps heb!Je kan ook benen doen deze week? Woensdag? daar pak je je rug ook bij mee, of je doet woensdag:
Squat
LeggPress
DL
BOR
ofzo..
Erg pittig en alles gehad.. Armen werk is niet belangrijk heb ik gemerkt, eerst deed ik dit ook, sinds ik geen armen train en enkel compounds groeien mijn armen sneller volgens mij..
Warom geen tijd? Examentijd voor sgool? Kan je niet overdags gaan anders?

)Thanks!Goed bezig kev . Je maakt goeie en verstandige keuzes