AndroidHealthClinic

KevvL's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren had ik het nog over 8 boterhammen over de hele dag. Ik heb er vandaag al 8 achter m`n kiezen. (10:00 4 boterhammen met boterhamworst, 13:00 4 boterhammen met kipfilet en een banaantje), en om 14:30 pak ik nog eens 4 boterhammen met boterhamworst. Wat mij vandaag op een totaal van 12 boterhammen zet.

Dit naast magere yoghurt met cruesli om 8:00, aardappelen met groenten en stukje vlees om 17:00, en een bak kwark om 21:00. En niet te vergeten 2 whey shakes met een schepje creatine.

//Edit
Dat zet me vandaag dus op:
3145 kcal
237gr eiwitten
368gr koolhydraten
77gr vet

Laatst bewerkt:
Goed bezig! Voeding is goed zo!

Ik vind dat mijn borst en schouders wel wat extra aandacht verdienen, dus ga ik ze vanavond even trainen. Werken is tot stipt 21:00, dus als ik daarna meteen de gym induik valt het allemaal nog wel mee. :)

Wat vinden jullie trouwens van de reps? Ik deed eerst altijd 15, 12, 10, 8 met toenemend gewicht. Maar ik lees hier vaak 12, 10, 8, 6 met meer (tegenover de eerste optie) toenemend gewicht, maar ik zie ook veel 5x5 o.i.d. Wat is nu eigenlijk het beste voor mijn doel (massa kweken)

Zo! Na 2 weken vakantie ben ik weer terug! Helaas 2 weken dus ook niet in de gym geweest, maar vanaf maandag ben ik weer van plan te gaan knallen!

Mijn huidige stats:
Lengte: ~1.75m (niet verandert)
Gewicht: ~66kg (ca. 4kg aangekomen sinds het begin van deze log)
BF: Nog niet gemeten

Ik zal maandag weer beginnen met Borst en Schouders:
Bench Press
Incline Dumbbell Press
Incline Dumbbell Flyes

voor mijn borstspieren, gevolgd door

Dumbbell Side Raise
Bentover Lateral Raise

Om de zij- en achterkant van de schouders te trainen.

is je voedings schema van pagina 1 al veranderd? Hoop het wel voor je anders zal je weinig vooruitgang boeken :x

haha!

is je voedings schema van pagina 1 al veranderd? Hoop het wel voor je anders zal je weinig vooruitgang boeken :x
Jazeker! Vergeten te vermelden. Vrijwel altijd gaat het nu zo:

8:00
Schaaltje cruesli met magere yoghurt

10:00
4 sneetjes bruinbrood met 3 plakjes boterhamworst/1 plak kaas
Whey shake

12:00
4 sneetjes bruinbrood met 2 plakjes kipfilet

14:00
4 sneetjes bruinbrood met kaas/boterhamworst (ligt aan de 10:00 maaltijd)
Op niet-trainingsdagen komt daar een Whey shake bij

17:00
Wat de pot schaft: Aardappelen met groenten, vlees

20:00-21:00
Training, gevolgd met een shake

22:00 (Op niet-trainingsdagen:)
500gr magere kwark

Gedurende de hele dag drink ik vruchtensap, 500ml cola(ja ik weet het, veel suiker) en ook water.

Ik denk opsich wel dat het een verbetering is tegenover het vorige schema. Maar ik heb het idee dat er iets mist of niet klopt..

Gisteren de draad weer opgepakt in de gym. Feels good to be back (A) Viel opsich niet heel erg tegen, behalve de bench press en side laterals.. Ik ben nog nooit zo laag geëindigd. Laten we hopen dat het komt doordat ik 2 weken niet geweest ben.

Begonnen met Flat Dumbbell Press, geëindigd op 8x12kg (bench was bezet)
Vervolgens Bench Press gedaan (4x8x35kg, tot failure);
Flyes en laten zakken boven borst: 8x7kg)

Vervolgens overgegaan op de Dumbbell Lateral Raise, wederom niet verder gekomen dan 8x3kg
Waarna ik Dumbbell Rear Lateral Raise heb gedaan: 8x7kg

Naar de training meteen een whey shake gepakt en na het douchen 500gr kwark.

Laatst bewerkt:
Gisteren de draad weer opgepakt in de gym. Feels good to be back (A) Viel opsich niet heel erg tegen, behalve de bench press..
Vervolgens overgegaan op de Dumbbell Lateral Raise, wederom niet verder gekomen dan 8x3kg

No offence bro, maar die side laterals zijn niet om over naar huis te schrijven. Dat kan toch wel beter???

Ik heb het gisteren met 4 geprobeerd, maar dat lukte echt niet meer.. 3kg ging ook maar net.. Ik vind het ook echt niet tof dat het zo laag is, maar het lukt gewoon echt niet.. Ik ga er vanuit dat het in de loop van de komende training wel zal stijgen. Daar ga ik voor! :D

Ik voel m'n schouders wel goed nu trouwens. Voorheen nooit echt spierpijn o.i.d aan gehad, maar nu wel het gevoel dat ik ze aangesproken heb

Uiteindelijk gekozen voor benen en rug. Een heel erg lekkere training(met de complimenten van de instructeur! :)), alleen kreeg ik tijdens de training (na benen eigenlijk) een gruwelijk honger gevoel, maar weer de gedachte op 0 gezet, en weer verder gegaan.

Benen
Squat: 2x8x50kg, had het idee dat ik 60kg ook wel aankon, maar kreeg hem niet over mijn hoofd heen haha
Horizontal Leg Press: 8x120kg

Rug
Deadlift: 8x40kg
BOR: 8x18kg

Gisteren een heerlijk 'lam' gevoel in m`n benen. Nu heerlijke spierpijn in benen en rug :D
Helaas vanochtend te laat opgestaan waardoor ik 2 maaltijden(8:00 en 10:00) heb gemist! Net ontbeten met cruesli en yoghurt.

Maandag borst getrained. Helaas niet genoeg tijd gehad om ook nog schouders erbij te doen. Dus die komen in m`n volgende training erbij! Met alle borstoefeningen vooruitgang geboekt. Ook is mijn gewicht weer toegenomen: Maandagochtend na het plassen voor het eten 69kg.

Bench Press: 6x45kg
Flat Dumbbell Press: 8x12kg
Flyes: 8x10kg

Ik baal er alleen ontzettend van dat ik in het weekend mezelf niet aan het voedingsschema kan houden. Ik slaap uit, werk op zaterdag de hele dag (maar 1x30min. pauze), zo mis ik al vlug 2 maaltijden. Maar ik vind het ook niks om om 8:00 op te staan in het weekend.

Vanavond ga ik weer volle bak benen en rug doen. Wat mij betreft de lekkerste dag van de week, maar zeker ook de zwaarste. Op het moment naar de training toe aan het werken door middel van de voeding. Vandaag wel vergeten whey mee naar werk te nemen, dumb me!

Voeding
8:00: Schaaltje cruesli met magere yoghurt en glas jus d'orange
10:00 4 Sneetjes bruinbrood met belegen kaas
12:00 4 Sneetjes bruinbrood met grillham
14:00 4 Sneetjes bruinbrood met boterhamworst
17:30: Spinazie met aardappelen, waarschijnlijk 1 gehaktbal + glas melk
~20:00 Training
~21:30 Whey shake
22:30 500gr kwark

Over de hele dag 2 liter water en 1 liter (fruit)melk.

Oefeningen
Benen
Squat. Vorige keer geëindigd op 50kg. Vandaag minimaal 55, maar ga voor 60!
Horizontal Leg Press. Vorige keer geëindigd op 120kg. Wil vandaag 130!

Rug
Deadlift. Vorige keer geëindigd op 40kg. Vandaag voor 50!
BOR. Vorige keer geëindigd op 18kg. Wil de 20!

Zoals je ziet, wil ik in alle gewichten minimaal 10kg vooruit (behalve BOR). Het zal een zware training worden, maar zeker niet onmogelijk gezien de vorige keer. Wish me luck!

Ga er helemaal voor; ik wil je (optisch dan;)) die gewichten zien tillen.
Lekkere trainingen heb ik zien staan. Sideraise ff aan werken.:)

Haha. Ik wilde eigenlijk dit logje verwijderen, om een nieuw, serieuzer logje te beginnen! Ook omdat ik het hier ook altijd maar rustig vond, en mijn log weinig nut had (behalve dat ik dan mn ervaringen kwijt kon)

In ieder geval bedankt voor je reactie. Lekker voor de motivatie!

//edit
Kan alleen geen optie vinden om het topic te verwijderen. Alleen sluiten :/

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven