- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

3 weken op vakantie geweest waarvan 2 weken niet getraind, geen voeding bijgehouden (wel gewicht), en zéker niet voldoende proteïne. Dan verlies je wel aardig wat. In principe niet erg, want heb mega genoten van de vakantie. Maar 10+% lagere kracht is toch frustrerend tijdens een training.Vind t wel opvallend dat ik je zoveel hoor over tegenvallende kracht stats, en dan moet de cut nog beginnen 🤔

Misschien dan toch eens helemaal hersteld in je slaap?Weet niet of dat het was, maar vandaag kostte alles een stuk minder energie - voelde allemaal wat makkelijker. Heel tevreden met de training vandaag.
Ongetwijfeld, maar ik word op andere dagen vaak vanzelf voor de wekker na 7 - 7,5 uur slaap. En dit is daadwerkelijke slaap volgens Whoop, waarbij wakker liggen/worden af wordt getrokken van de totale tijd in bed (dat is vaak tussen 8 - 8,5 uur)Misschien dan toch eens helemaal hersteld in je slaap?
Vandaag een welkome rustdag, en heerlijk weer. Gaan ervan genieten
Wat een tuning en dedicationCheck-in met m'n coach gehad. Alle boxjes afgevinkt afgelopen week en progressie gaat goed - gewicht daalt maar er is overduidelijk meer volheid bijgekomen laatste paar weken (na de vakantie) dus gewicht alleen geeft een ietwat vertekend beeld.
Cardio is verhoogd met 20 minuten per week, dus nu 4x 30 min zone 2. Dit om de rate of loss zo te houden. Voeding blijft op 3230 kcal TD en 2720 op NTD.

Tot frustratie van m vriendin soms 😂
Nee is niet beperkt tot 8 weken, door tot het vetpercentage op een acceptabel punt is om opnieuw 20+ weken te bulken.Is je cut sowieso beperkt tot 8 weken of ga je langer door tot gewenste resultaat/vet% ?
Armen, schouders en rug zijn wel al dik. Borst en Benen lijken me nog werkpuntjes te zijn

Nee is niet beperkt tot 8 weken, door tot het vetpercentage op een acceptabel punt is om opnieuw 20+ weken te bulken.
Ben het helemaal eens. Benen was altijd, met rug, mijn sterkste spiergroep. Borst was altijd al de zwakste spiergroep. Nu met dit schema ook maar 1x per week benen, dus dat is meer onderhouden dan bouwen. Dit is een keuze van m'n coach geweest omdat we - als ik een wedstrijd zou gaan doen - het een men's physique klasse gaat worden. Simpelweg omdat voor classic je vrijwel niet competitief kan zijn als een natural, op een niet-geteste wedstrijd (TRT telt immers niet als naturel).
Na deze cut gaan we een nieuwe assessment doen en het trainingsschema daarop aanpassen. Voorzie dat borst dan zeker een prio gaat worden, en ik ga aan mijn coach meegeven dat ik benen wat meer prio gaan krijgen voor een meer gebalanceerd fysiek.
Hoe gaat het bij jou dan?![]()

Lekker man, 7kg in 5-6 maanden 💪 Dat zul je wel zien op foto'sJa, de benen kunnen eigenlijk nooit buiten proportie groeien vind ik
Ik kom van 67kg (begin november '24) en sta nu op 74+kg, dus al aardig wat massa gepakt! Vet% iets gestegen uiteraard, maar abs nog altijd zichtbaar. Ik maak hier ook ooit wel es een topic om "voor en na" pics te delen, maar eerst nog wat verder bouwen... Om op foto's een duidelijk verschil te zien moet je precies wel al heel wat kilo's meer wegen.