AndroidHealthClinic

Kevv's trainingslog: Op naar de 90kg 🚀

Leuk man! Exciting times voor de business!

• Topic Starter Topic Starter
Leuk man! Exciting times voor de business!
Ja man, kan niet wachten tot 6 mei. Dan is het de dag dat ik m'n laptop inlever, vanaf dan 100% focus op coaching :)
En vooral het overdag kunnen trainen wanneer iedereen aan het werk is. Deze zomerdrukte hier in de gym is echt niet te doen

Fat Loss Phase - Week 6 - Push A
Complete off day. Totaal geen focus, kracht was nergens te bekennen en kon ook niet pushen zoals normaal. Zat er vandaag gewoon niet in.
De drukte werd ik ook knettergek van. Overal weer moeten wachten. 1u40 over zo'n training doen is echt geen pretje.

Morgen weer een dag - wel alleen cardio anders kom ik niet uit met m'n trainingen deze week.

1743444687170.png

Check-in met coach
Gewicht vanochtend onder de 83kg gedropt, mede daardoor voor nu geen veranderingen aan het plan. Visueel is er nog steeds vooruitgang, begin wat meer seperatie op de bovenkant borst en hamstrings te zien, ook iets meer op quads. Kracht zit goed in de lift, energie/gemoedstoestand/spijsvertering, etc. goed. Dus gaan lekker door zo :)

Fat Loss Phase - Week 6 - Pull A
Stukken beter dan de push sessie maandag, ondanks flike mentale stress gisteren en vandaag. Vriend hier zat/zit flink in de problemen en was even van de aardbodem verdwenen. Cardio gisteren daarom geskipt en naar vandaag geschoven.
Training vandaag dikke prima. SA pulldown en pullover zwaarder gepakt, repjes erbij op de rest. Lekkere focus, energie toch redelijk goed, en lekkere pomp als resultaat.

1743619108420.png

+ 30 min. crosstrainer @ hartslag 127 gemiddeld

Fat Loss Phase - Week 6 - Legs
De PRs gaan lekker door. PR op de hack squat, leg curl en adduction. Had op 1-2 repjes meer gehoopt op de hack squat maar hey..
Flinke middagdip - heb ik vrijwel nooit - en eigenlijk weinig energie/zin om te gaan trainen. Eenmaal in de gym 100% aan en gas geven. Voelde allemaal goed, behalve de cardio erna :roflol:

1743788337008.png

+ 30 min. crosstrainer @ hartslag 122 gemiddeld

Nice pr-city 🎉

Fat Loss Phase - Week 6 - Push B
Vroegere training vandaag, straks naar een sauna aan zee. Dus lekker sauna en 'sea dippen' afwisselen. ff lekker chillen.
Trainingen gaan lekkerrr.. Vandaag weer overal progressie op, PR op de shoulder- & chest press en machine fly (deze machine iig) en rear delt fly. Abs pak ik morgen erbij ipv vandaag omdat ik ze gisteren zwaar getraind heb.

1743855309093.png

+ 30 min. crosstrainer @ hartslag 121 gemiddeld (denk dat de Whoop een beetje moeite heeft om HR te meten met die constante armbewegingen..)

Wekelijkse update
Opnieuw een lekkere week gehad. In het begin een paar flink stressvolle dagen met een vriend flink in de problemen en even "vermist". Uiteindelijk redelijk met een sisser afgelopen, maar de ernst van de situatie en vooral de onzekerheid heeft er bij ons (vriendin en ik) wel in gehakt. Daarna eigenlijk top. Energie goed, goede gemoedstoestand, trainingen gaan als een tierelier - PRs in vrijwel elke training. Verder ook geen honger maar geen vol gevoel, dus vind dit aantal kcal wel lekker nu.

Gewicht schommelt net rond de 83, laatste dagen net eronder. Gisteren gefrituurde kip met frietjes op en alsnog op 82.9kg vanochtend.
Weekgemiddelde is op 83.0 geëindigd. Daling van een kleine 0.6kg t.o.v vorige week (-0.7%).
Totaal nu -1.6kg in de afgelopen 6 weken, maar mooie, stabiele vooruitgang in body composition.

Training van gisteren nog:

Fat Loss Phase - Week 6 - Pull B
Lovely. Opnieuw alles verhoogd in gewicht en/of reps.

1744046499563.png

+ 30 min. crosstrainer @ hartslag 133 gemiddeld

Fat Loss Phase - Week 7 - Push A
In eerste instantie wat minder focus, maar zat er redelijk snel lekker in.
Repje extra op de lateral raise, en vooral blij met +1 op de bench press. Dacht dat de 10e er nog in zat, maar dat bleek niet zo te zijn. Wel +4 op de tweede set..
Kracht blijft lekker in de lift :)

1744046657261.png

Check-in met coach
Opnieuw alle visuals wat strakker, coach is zeer tevreden met hoe de weken nu gaan. Dan ben ik ook tevreden.
Calorieën gaan wel omlaag om deze rate of loss vast te houden. Ga naar:

TD: 2650 kcal (200p/ 50f/ 350c)
NTD: 2440 kcal (200p/ 60f/ 275c)

Stappen blijven op 8k per dag en cardio op 4x 30 min.

Fat Loss Phase - Week 7 - Pull A
Training van gisteren nog - Prrrrima. Weer alles extra reps of gewicht.
Alle 10kg dumbbells waren t*ring lang in gebruik, dus maar voor de 12,5 preachers gegaan. Viel niet tegen.

Gewicht vanochtend ook mooi laag in de 82 kg. Heb nu een mooie rate of loss te pakken denk ik :)

1744186702290.png

Fat Loss Phase - Week 7 - Legs
Deze was brutal. Warm buiten, dus ook in de gym. Kostte me een partij moeite, maar PR op élke oefening :cheer: :fire:
Aders stonden op de binnenkant de quads en naar huis gewaggeld haha

1744309633539.png

Pinguïn walk 🤘🤪

Fat Loss Phase - Week 7 - Push B
Heerlijk weer hier vandaag, dus overdag lekker veel buiten geweest en redelijk op tijd de gym in. Meteen lekker warm daar binnen.
Begon heerlijk, maar tegen het einde voelde ik me redelijk slapjes. Extra repjes op de lateral raise (2e set verhoogd), shoulder press omhoog in gewicht en reps gematcht, rear delts en chest fly PR (op deze machine). Alleen chest press en triceps een repje minder dan vorige week. Maar hey, kan niet alles hebben.

1744392150171.png

+ 30 min. crosstrainer @ hartslag 136 gemiddeld (zeiknat van het zweet..)

Wekelijkse update
Over het algemeen een heel lekkere week. Prachtig weer en als ik bezig ben vergeet ik altijd ff naar buiten te gaan/ stappen te zetten, dus actief mezelf naar buiten getrapt :roflol:
Energie zat lekker, werkdruk goed te doen, slaap over het algemeen van hoge kwaliteit. Laatste paar dagen wel iets later in bed, maar op mijn leeftijd wordt je gewoon elke dag om 7:00 vanzelf wakker. Gisteren he-le-maal gesloopt, dus training van gisteren doorgeschoven naar vandaag. Geeft me ook gelijk wat meer ruimte in kcal, vanavond komen wat vrienden en gaat mijn vriendin haar kookkunsten tentoonstellen (is er al 2 dagen mee bezig :rolleyes:)

Gewicht ook flink gedaald. Vanochtend iets hoger dan rest van de week, maar weekgemiddelde komt uit op 82.3kg (-0.67kg / -0.8% t.o.v. vorige week). Bovenste abs staan wat scherper, tweede rij begint nu ook wat meer door te komen, gaat allemaal de goede kant op.

Laatst bewerkt:
Dan kan dagje minder zichtbare abs wel na dat eetfestijn vanavond.

Enjoy

Dan kan dagje minder zichtbare abs wel na dat eetfestijn vanavond.

Enjoy
Dankje Nicky! Oh ik maak mijn eigen eten en heb wat (extra) ruimte gelaten voor een paar kleine gerechtjes. Impact zal daarmee wel redelijk beperkt zijn. En mocht dat wel zo zijn, is dat een dag later wel weer opgelost.

Fat Loss Phase - Week 7 - Pull B
Not bad, not bad.. Opnieuw klokslag 7:00 wakker, terwijl ik wat moeite had met in slaap komen. Training begon ook best 'onrustig' - lichaam voelde een beetje opgejaagd, geen idee waarom. Niets anders gedaan dan anders.
Anyway, best tevreden. Toch mooi +1 rep gepakt op beide sets SA pulldown en beide sets t-bar row. Gewicht verhoogd of SA cable row en tweede set +2 reps. Hammer curls ff een stapje terug gedaan op eerste set met véél betere form. Laatste set paar cheat repjes. Aardige pomp, eigenlijk al na de t-bar rows :fire:

1744550024592.png

+30 min. crosstrainer @ hartslag 133 gemiddeld

Vriendinlief flink d'r best gedaan. Welgeteld 2 dagen in de keuken gestaan om dit op tafel te zetten (zal ik nooit begrijpen :roflol:). Mijn bescheiden bijdrage was het (mee)doen van de boodschappen.

Alleen een zalm & beef toastje, en een halve creme brulee op, naast aardappeltjes, kip en groenten. Gewicht vanochtend op het laagste van deze cut tot nu toe - 81,9kg. Fijne avond gehad zonder dat het impact had

Bijlagen

• IMG_2132.jpeg
    IMG_2132.jpeg
    344,7 KB · Weergaven: 28
  • IMG_2131.jpeg
    IMG_2131.jpeg
    240,1 KB · Weergaven: 26
  • IMG_2137.jpeg
    IMG_2137.jpeg
    268,1 KB · Weergaven: 26
Terug
Naar boven