Gewicht vanochtend 77,9kg @ 14,7% BF op de weegschaal. Flinke drop in gewicht, door de lage kcal gisteren?
Moet zeggen dat ~1750 kcal me gisteren echt veel beter af is gegaan dan ik had verwacht. Energie vrijwel onveranderd en iets meer hongergevoel maar prima te doen. Vanavond uit eten dus het zwaartepunt (>1000 kcal) ligt in de avond. Daarom heb ik ontbijt met high carbs doorgeschoven naar de lunch en kort daarna getraind.
Slaap weer een mooie 7:40, met (volgens Whoop) een record aan restorative sleep (>50% terwijl ik normaal rond 25-30% zit). Denk 2 keer wakker geweest maar wordt uitgerust wakker.
Rusthartslag 52. Iets hoger dan verwacht, maar wellicht door de massage(?). Die was nodig - Bovenkant rug, lats, triceps, glutes en vooral binnenkant quads echt heel pijnlijk maar voelt vandaag een stúk beter.
Kcal verwacht ik te loggen op 2064 (235c / 157p / 62f) - Ja ik heb alvast naar het menu gekeken

Voordeel van eten bij een vegetarisch restaurant is dat het redelijk laag in kcal is, maar tegelijk laag in eiwit. Paar extra shakes om aan eiwit behoefte te voldoen.
Stappen komen wel uit rond de 10k. Iets lager mag ook, weekgemiddelde is nu 11k.
Legs & arms op het programma - Wat een beuker weer. Zat er t*ring lekker in en echt alles eruit gepusht wat er nog in zat. Heerlijke pomp. De lage kcal gisteren + kleine pre-workout meal heeft me weinig kracht gekost. Wel wat meer honger vandaag.
Hack squats en SDL zijn PRs volgens mij

Bij de 3e set leg extensions was het wel helemaal op. Kreeg de reps er echt niet meer uit geperst.
Mesocycle zit er weer op. Even denken of ik nu een (verkorte) deload ga doen, of dat ik m'n nieuwe mesocycle ga beginnen.
Week 5, day 4 (0 RIR)
Hack squat (met yoga blocks)
130kg x 10
130kg x 7
130kg x 5 (-1)
120kg x 5
Dumbbell stiff-legged deadlift (per hand)
40kg x 11 (+1)
40kg x 9
Leg extension (myo rep match)
70kg x 15
70kg x 15
70kg x 11 (-4)
60kg x 4
Cable curl (per hand)
16,3kg x 14
16,3kg x 10
16,3kg x 9
Overhead cable tricep extension (bar)