AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waldemar had in die film/foto's wel flinke traps en schouders. Sowieso niet natty Dus even Mens Health aanklagen.

• Topic Starter Topic Starter
Als Waldemar in de BB wereld zou stappen, en als die erin zou pompen wat hoofdzakelijk hier vaak gebruikt word dan moet je maar eens opletten. Veel mensen hebben niet eens in de gaten dat ze soms een heel goed basic bb lijf hebben.

Waldemar die zgn voor de film 10 kg spiermassa aankomt zonder hulpmiddelen terwijl hij al tig jaar traint?
Tsja..
En dat is precies het verschil met mij en de meeste leden hier.
Ik hou niet van massamonsters, meer van atletisch.
Waldemar heeft aanleg om erg groot te kunnen worden.
Maar met aas veranderen de verhoudingen en zijn taille niet.
En laat ik dat nou net niet eye pleasing vinden bij hem.

Als Waldemar in de BB wereld zou stappen, en als die erin zou pompen wat hoofdzakelijk hier vaak gebruikt word dan moet je maar eens opletten. Veel mensen hebben niet eens in de gaten dat ze soms een heel goed basic bb lijf hebben.

Waldemar is gewoon een typische Endo. Heeft verder niets met zijn genetics te maken of hij wel of niet goed zal reageren op chemicaliën en of zijn lichaam überhaupt goed reageert op krachttraining. Hij zal sneller massief ogen, maar dat komt door zijn bouw.

Waldemar die zgn voor de film 10 kg spiermassa aankomt zonder hulpmiddelen terwijl hij al tig jaar traint?
Tsja..
En dat is precies het verschil met mij en de meeste leden hier.
Ik hou niet van massamonsters, meer van atletisch.
Waldemar heeft aanleg om erg groot te kunnen worden.
Maar met aas veranderen de verhoudingen en zijn taille niet.
En laat ik dat nou net niet eye pleasing vinden bij hem.

Jij mag anders ook niet klagen met je 100kilo monster.:p

Waldemar is gewoon een typische Endo. Heeft verder niets met zijn genetics te maken of hij wel of niet goed zal reageren op chemicaliën en of zijn lichaam überhaupt goed reageert op krachttraining. Hij zal sneller massief ogen, maar dat komt door zijn bouw.

Ok point taken, ligt aan zijn bouw en goede basic idd. Maar bedoelde vooral dat veel mensen niet eens weten dat ze redelijk snel pro zouden kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
Die gozer was 1 van de meest retarded die ze geinterviewd hebben in episode 1. Net zoals die andere kneus in zijn witte stringer die de EZ bar op de grond tieft en daarna alpha probeert te doen.. #kansloos volkje die anaboeloespuiterts.. :o
Ik denk dat de meesten in episode 1 sowieso niet vooraan in de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld.

Jammer dat ze bodybuilding wederom op zo'n marginale, asociale en stereotype manier overbrengen. En het feit dat Filemon totaal geen progressie maakte, ligt echt niet aan zichzelf, maar eerder aan de achterlijke begeleiding van die personal trainer! 'Wil je dat buikvet weg? Dan gaan we nog meer eten' :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik denk dat de meesten in episode 1 sowieso niet vooraan in de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld.

Jammer dat ze bodybuilding wederom op zo'n marginale, asociale en stereotype manier overbrengen. En het feit dat Filemon totaal geen progressie maakte, ligt echt niet aan zichzelf, maar eerder aan de achterlijke begeleiding van die personal trainer! 'Wil je dat buikvet weg? Dan gaan we nog meer eten' :roflol:

inderdaad, wat de fak!!!! HAHAHAHA

man man wat een prutsers.

Aflevering gekeken. Niet heel storend qua filemon zelf en het opzetje. Lijkt zich overal goed aan te houden. Wildemar en Arie ook niet storend. Mens health hoofdredacteur wel een grote plaat voor z'n kop met het Natty beleid. En heb nog nooit zoveel broscience in een half uur moeten aanhoren en ik heb heel wat f4f mogen bezoeken in m'n leven al.

Aflevering gekeken. Niet heel storend qua filemon zelf en het opzetje. Lijkt zich overal goed aan te houden. Wildemar en Arie ook niet storend. Mens health hoofdredacteur wel een grote plaat voor z'n kop met het Natty beleid. En heb nog nooit zoveel broscience in een half uur moeten aanhoren en ik heb heel wat f4f mogen bezoeken in m'n leven al.
Vind die coach ook wel een idioot trouwens. 1e dag training opzitten gelijk een full bag aan supplementen en zooi.. Daarbij hij wil hem voller hebben en doet dat door middel van hele dag door te cardioen. Rip massa gains

Wat ik wel zou willen weten is hoe dbb'ers Filemon onder handen zouden nemen.. Sowieso laten bulken, maar binnen 5 maanden bulken en strak staan? LAstige opgave.

Wat ik wel zou willen weten is hoe dbb'ers Filemon onder handen zouden nemen.. Sowieso laten bulken, maar binnen 5 maanden bulken en strak staan? LAstige opgave.
Om te beginnen zou ik hem sowieso minder laten cardioen.. Hij doet meer cardio dan echt massa bouwen lijkt het.. Verder gaat hij ook in zn programma AAS gebruiken. Moet denk dan wel mogelijk zijn. Nog niet het echte perfecte lichaam maar zeker een grote stap in die richting.

eerst 2 maanden cutten als een zot en dan een 10-12 weken kuurtje erin pompen :P

eerste twee/drie maanden cutten. Daarna bulken.

Als schema zou ik hem ICF 5x5 laten doen.

Om te beginnen zou ik hem sowieso minder laten cardioen.. Hij doet meer cardio dan echt massa bouwen lijkt het.. Verder gaat hij ook in zn programma AAS gebruiken. Moet denk dan wel mogelijk zijn. Nog niet het echte perfecte lichaam maar zeker een grote stap in die richting.
nou, we zullen zien hoe ver hij komt met dit trainingsregime. denk ook dat kracht/massa opbouwen belangrijker zijn dan cardio voor hem.

eerst 2 maanden cutten als een zot en dan een 10-12 weken kuurtje erin pompen :P
ja zoiets dacht ik dus ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven