MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha. Al die reacties hier zijn gewoon grappig. Ik wil helemaal niet serieus worden genomen door een stel clowns op een forum die allemaal onzin verkondigen en zielig doen met meerdere aliassen etc. mensen lopen af te zeiken omdat deze JALOERS zijn.
Je van frustratie overlopende berichten doen anders vermoeden.

Wat een intens zure gozer, hopen onzin verzinnen om zijn standpunt te verdedigen en vervolgens anderen jaloers noemen :roflol:

Lekker gefrustreerd op je toetsenbord rammen dat je het allemaal niet zo serieus neemt terwijl het stoom uit je oren komt omdat iedereen je maatje johny terecht debiel vindt.

Je bent wat je (w)eet...dus kom maar op met die pics...
Oh ja je bent niet in "shape"...

Een nieuw programma over de bij effecten van het gebruik van anabole steroiden.
Dit is het soort training dat de personal trainer hem liet doen voordat ie na 3 maanden training anabole steroiden ging gebruiken omdat zijn resultaten weinig tot niets waren!
Voor zover ik het weet, is cardio training. Een van de grootste stress veroorzakers en uiteindelijk een spierverbrander.
Hoe denk je spiermassa op te bouwen als je dagelijks die stress op je lijf en mind gaat zetten met een hartslag van 180. De gewonnen spiermassa zullen op deze wijze hoe dan ook minimaal zijn. Heb je ooit wel is een marathonloper met het lijf van een Griekse god gezien? Als je niet weet hoe je spiermassa zonder doping kan winnen. Moet je er naar mijn mening ook geen show over maken!
Het is gewoon verspilling van tijd.
Want het tegendeel word tot nu toe niet neergezet.
Clean bodybuilding is een grootse taboe omdat er geen geld aan verdient word!

-Leroy

Een nieuw programma over de bij effecten van het gebruik van anabole steroiden.
Dit is het soort training dat de personal trainer hem liet doen voordat ie na 3 maanden training anabole steroiden ging gebruiken omdat zijn resultaten weinig tot niets waren!
Voor zover ik het weet, is cardio training. Een van de grootste stress veroorzakers en uiteindelijk een spierverbrander.
Hoe denk je spiermassa op te bouwen als je dagelijks die stress op je lijf en mind gaat zetten met een hartslag van 180. De gewonnen spiermassa zullen op deze wijze hoe dan ook minimaal zijn. Heb je ooit wel is een marathonloper met het lijf van een Griekse god gezien? Als je niet weet hoe je spiermassa zonder doping kan winnen. Moet je er naar mijn mening ook geen show over maken!
Het is gewoon verspilling van tijd.
Want het tegendeel word tot nu toe niet neergezet.
Clean bodybuilding is een grootse taboe omdat er geen geld aan verdient word!

-Leroy
Zegt Leroy Kakiay hier nu iets verstandigs??

2latzt3.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.271
'Clean bodybuilding is een grootse taboe omdat er geen geld aan verdiend word'

Engels:

'Cause Naturel bodybuilding/fitness does not gets any attention! '

-Leroid.

One Leroid wisdom expression a day, keeps the doctor away!
(Engels)

Behalve dan wat onzin posten kan jij blijkbaar ook helemaal niets. Heel jammer is dat. Ga eens kijken of ik mijn account kan opheffen. heb het nu wel gehad met die kleine kinderen hier die allen maar lopen te huilen en niets zelfs kunnen. ik ga maar eens op zoek naar forum waar ik iets kan leren.Dat si dus niet het BBF... jammer genoeg.

Doe dat maar eens, droeft**ter

image.jpeg

jezus :roflol: :roflol:

>spuit anabolen
>'ik moet nog wel hard blijven trainen'
>gaat kickboxen
>'door cardio te doen...'

/out

Dit is inderdaad het grote probleem met randdebielen op het internet: Soms beginnen ze zulk onsamenhangend en irrelevant gewauwel te vertonen dat je als rationeel mens gewoon niet weet waar je moet beginnen, of eenvoudigweg de tijd niet hebt om elk individueel argument te adresseren en weerleggen, en nu verkeert hij onder de impressie dat hij op enige wijze een soort overwinning geboekt heeft. Ondertussen heeft "Marmie" nog steeds totaal niets ontkracht van de kritiek die wij op Johnny uiten, en ziet hij ook de ironie nog steeds niet in van mensen hier te beledigen om hun mening. Dat hij nog steeds hier op reageert geeft namelijk voor mij wel genoeg aan hoezeer die kritiek hem steekt.

Doet me denken aan die quote van George Bernard Shaw: "I learned long ago never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it.". Tijd om die vent een permban te geven. Aangezien hij ons toch allemaal maar jaloers en dom vindt, zal hij ons vast niet missen.

never-argue-with-stupid-people-mark-twain.jpg

Marmie's argument samengevat = argumentum ad populum. Laat zien wat voor helder licht het is. Waarschijnlijk een troll, dus meer dan dat zit er ook niet in. Maar laat dan de banhamer op hem neerdalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven