AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tellen kan je ook al niet. Op zijn site staan vier addressen. Net gechecked.
En er zijn meer adressen waar je het kunt kopen. En ja er zijn ook toppertjes bij o.a. Mike's Gym die zijn iso etc gebruiken. Dat is tenminste een club waar (top) atleten trainen die iets in hun sport wereldwijd hebben bereikt. jij zal nooit iets bereiken.
Cool hoor, novice. Ik heb zojuist wel mijn 'competitive bodybuilder' titel bereikt!!111

ik heb helemaal niet veel jassen

Ik kan alleen die Rens Kroes vinden met wie hij traint. Verder kan ik niks vinden binnen 30 min googlen en zijn Facebook pagina kijken. Misschien kan je wat linkjes plaatsen?

Ik heb verder niks tegen deze gozer. Ik vind het mooi voor hem dat hij zijn geld verdient met zijn werk en zijn gezin daarmee kan onderhouden. En hij doet blijkbaar iets wat hij leuks vind, dus prima geregeld.

Tellen kan je ook al niet. Op zijn site staan vier addressen. Net gechecked.
En er zijn meer adressen waar je het kunt kopen. En ja er zijn ook toppertjes bij o.a. Mike's Gym die zijn iso etc gebruiken. Dat is tenminste een club waar (top) atleten trainen die iets in hun sport wereldwijd hebben bereikt. jij zal nooit iets bereiken.

Tegen wie heb je het? Je moet wel even quoten anders weet niemand tegen wie je het hebt?

Bij jou en jouw vriendjes is het dus helemaal niets ipv. iets. Onder verschillende aliassen werken en een beetje zielig doen met beweringen die niet kloppen en voor de rest een beetje mensen te lopen dishen en af te kraken die wel iets hebben bereikt. Zo iets heet jaloezie. Het woord jaloezie maakt hier steeds dezelfde reatie los bij dezlefde personen.

Alias? Jij hebt toch ook een alias Marmie of ga je nu vertellen wie jij irl bent?

Dus jij beweert dat we allemaal dezelfde persoon zijn?:o

• Like
Waarderingen: REJ
Ik heb altijd al een pindahoofd95 willen zijn:$

pff had je beter beter research moeten doen net zoals als met andere zaken. het ligt allemaal kant en klaar voor je. De overige reactie is wel top. Beter dan al het ozinnige gezeik (inclusief dat van mij op dit forum).
Dat je onzinnige verkeerd gespeld hebt lag ook kant en klaar voor jou, doe jij toch ook niks mee?

pff had je beter beter research moeten doen net zoals als met andere zaken. het ligt allemaal kant en klaar voor je. De overige reactie is wel top. Beter dan al het ozinnige gezeik (inclusief dat van mij op dit forum).

Ik vind 30 min Google en Facebook wel voldoende. Betere informatiebronnen zijn er niet. Daarop is niks te vinden dan die Rens Kroes. Jij hebt de informatie blijkbaar paraat, dus deel deze dan even met ons dan kun je je beweringen onderbouwen. Dat zou wel fijn zijn.

Ik vind ook niets buiten Rens Marmie... Help ons dan even aan die linkjes.

googlen en lezen etc. is blijkbaar erg moeilijk.

http://fitness.blog.nl/cardio/2008/08/22/kapot-van-bokstraining-met-johnny

Moet je even beter googlen. Dan vind je echt wel veel meer.

Misschien kom je nog iets van +-2011 tegen inzake MH etc. Kan je vergelijken met het programma van nu. Zelfde formule misschien. Tv is 99.99% entertainment.

Kun je niet gewoon normaal praten? Ik vraag netjes om linkjes, omdat er zo goed als niks te vinden is.

Bij deze bedankt voor een linkje uit 2008 waarin 1 naam genoemd wordt.

googlen en lezen etc. is blijkbaar erg moeilijk.

http://fitness.blog.nl/cardio/2008/08/22/kapot-van-bokstraining-met-johnny

Moet je even beter googlen. Dan vind je echt wel veel meer.

Misschien kom je nog iets van +-2011 tegen inzake MH etc. Kan je vergelijken met het programma van nu. Zelfde formule misschien. Tv is 99.99% entertainment.
Met alle respect, maar dit is je onderbouwing van je paginalange betoog? Beetje jammer ventje... Ik weet het goed gemaakt. Kom volgende keer op de DBB meet en dan wisselen we kennis, tips en tricks uit.

Overigens is het enige dat ik verder nog vind dat Johnny wat boksers e.d. Sponsort met zijn whey.

waar heb je het over. je moet echt minder troep gaan gebruiken. mensen krijgen de linkjes /namen en andere feiten en dan nog snap je het niet. pff hoop niet voor dit land dat jij ook zo'n studentje bent. Zonde van het geld.
wat studeer jij vriend

waar heb je het over. je moet echt minder troep gaan gebruiken. mensen krijgen de linkjes /namen en andere feiten en dan nog snap je het niet. pff hoop niet voor dit land dat jij ook zo'n studentje bent. Zonde van het geld.
Geen student meer, al een tijdje niet overigens. Weet verder ook niet wat de correlatie tussen mijn dagbesteding en mijn vraag is.. Maar dat vraagteken popte ook al op toen je mijn geaardheid erbij ging betrekken. Om het simpel te maken voor je; kom je op de meet? Ja of nee. Een van die 2 woorden neertikken zonder spelfouten moet je toch lukken!

kijk eens aan. je kan bijna al zelfstandig wat vinden via google. Als je even doorzoekt vind je vats wel meer. Ik ga hier niet alles voor zeggen en als dit het niveau is van van BBF meeting dan vind ik het niet eens meer grappig. Eerder triest.
.
Nou laat dan eens een pica van je monsterfysiek zien mister bron van alle kennis.

@Joopie wat moeten we hier nu mee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven