Davenger
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn pink op het lijntje van de stang, dus verder dan shoulderwidthToen ik bij het bankdrukken me triceps meer voelde dan borst pakte ik de stang breder en voelde ik me borst weer beter, en natuurlijk schouders goed naar achteren doen.
Daar had ik 'm eerst ook, heb hem verplaatst naar ringvinger en voel het nu in m'n borst ipv alleen in triceps.Ik heb mijn pink op het lijntje van de stang, dus verder dan shoulderwidth
Je kan ook als je het gewicht nog te zwaar vind voor een 2.5kg verhogen reps en/of sets toevoegen, doe ik zelf ook.het is wel belangrijk progressive overload toe te passen. Het werkt gewoon stuk beter als je standaard iedere training met 2.5kg verhoogt ipv dit op gevoel te doen.
Heb helaas geen 1.25kg schijven, dus verhoog om de training met 5kg ipv elke training 2.5kg, gaat nu nog erg makkelijkhet is wel belangrijk progressive overload toe te passen. Het werkt gewoon stuk beter als je standaard iedere training met 2.5kg verhoogt ipv dit op gevoel te doen.

Yess