Fitness Seller

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
phaggot

oja helemaal vergeten, slecht nieuws guys,

Heb het afgezegt, ben hard aan het zoeken naar een baan en wil die kans niet verzieken door bv een week afwezig te zijn of een gehandicapte naar een toekomstige werkgever te sturen, heb helaas dus afgezegt.
:mad:

Heb het afgezegt, ben hard aan het zoeken naar een baan en wil die kans niet verzieken door bv een week afwezig te zijn of een gehandicapte naar een toekomstige werkgever te sturen, heb helaas dus afgezegt.

Succes met zoeken...
Een tip: Check altijd even je spelling voordat je een brief verstuurd.

Wat een k*tsmoes zeg... t*ring hee, je hebt echt je best gedaan om een zo'n slecht mogelijk excuus te verzinnen of niet. Alsof een werkgever daar een probleem van maakt :S je bent een puber man, alsof jij nu al carrière gaat maken bij een of ander bedrijf. Hooguit een callcentermedewerker bij een of ander flutbedrijfje. En wie zegt dat die persoon die week ook jouw werk moet gaan doen. En zo ja, wat dan nog.. gaan ze jou ontslaan omdat je ruilpuber een ****up is? Denk toch eens na.

Serieus WTF gast. Slappe hap dit

wat krakatoa zegt,
Je had beter kunnen zeggen dat je niet door de selectie heen kwam, stuk minder discussie om niks ;)

Iedereen lijkt geschokt.
Ik houd mijn hoofd koel daaraan tegen en zeg tegen mijzelf ''Dit zat eraan te komen.''

Wat een k*tsmoes zeg... t*ring hee, je hebt echt je best gedaan om een zo'n slecht mogelijk excuus te verzinnen of niet. Alsof een werkgever daar een probleem van maakt :S je bent een puber man, alsof jij nu al carrière gaat maken bij een of ander bedrijf. Hooguit een callcentermedewerker bij een of ander flutbedrijfje. En wie zegt dat die persoon die week ook jouw werk moet gaan doen. En zo ja, wat dan nog.. gaan ze jou ontslaan omdat je ruilpuber een ****up is? Denk toch eens na.

ja krakatoa heeft gelijk!

wees een man en doe mee met dit programma! vergeet je toekomst, wees een man!

ik stel voor dat we Killy nu voor een ander programma inschrijven, biggest loser ofzo

THATBRONEEDSTOCALMDOWN.jpg

ban.

Laten we hem killy

Ban voor killy, waar is de negatieve karma heen?

wat een ecto smoes
naar mijn mening ben je niet dbb "elite member" waardig:o

:popcorn: epic

• Topic Starter Topic Starter
jezus mensen, volgens mij staat er straks een boze groep bodybuilders met fakkels en hooivorken voor mijn deur.

Sorry jongens, maar soms komt het gewoon even niet uit.
Het is niet het eind van de wereld :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven