AndroidHealthClinic

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
+ 1 en zorg dat je ze op duure tegels laat vallen
overigens ook de zo hard mogenlijk kreunen bij elke lift en dit elke ochtend om 04:00 doen ofso

misgien krijg je wel enkelt een nieuw broertje :P kweeni of je dan ook zo wil klinken
overigens ben ik helemaal vol dat je als je een nieuwe zus krijgt der helemaal volspuit in het bed van je nieuwe ouders

leuk en niet strafbaar gaat helaas zelden goed samen

Kijk dat is pas grappig ''Syntax''...

het leukste is nog altijd om de ma van je ruilgezin keihard te.....

Ik moet deze aflevering toch eigenlijk wel zien :) ben benieuwd wat er van terecht komt, en sowieso wat ze er niet allemaal tussen uit knippen

Luister heel de dag naar JB

kleed je als een racist en gedraag je als een n*ger
of kleed jezelf als een mocro gedraag je zo en blijf volhouden dat je een grafhekel heb aan buitenlanders

overigens ook gast gezin wijsmaken dat je in de bulk zit en dagelijks 3kilo biefstuk moet eten ook eisen dat je tijdelijke moeder dit voor jou klaarmaakt

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
vandaag weer aan de lijn geweest met puberruil, donderdag gesprek over wanneer en wat

als skinnie langskomt in de show, dan wordt het een kijkcijferkanon

zeker weten

skinnie, kan je na je vriendin dan niet even langs droppen bij basic fit ofzo?

vandaag te horen gekregen dat ik in een speciale versie mee doen van puberruil.....
1 waar in een normale puber met 1 met een lichte lichamelijke handicap word verwisseld....

Dat word dus voor mijn trainings maatje jongleren met dumbbells met iemand met maar 1 arm! :P

vandaag te horen gekregen dat ik in een speciale versie mee doen van puberruil.....
1 waar in een normale puber met 1 met een lichte lichamelijke handicap word verwisseld....

Dat word dus voor mijn trainings maatje jongleren met dumbbells met iemand met maar 1 arm! :P

wat tof voor je ouders om eens een normaal kind in huis te mogen hebben:)

ben wel benieuwd :)
krijg je daar nog een vergoeding voor?

oja helemaal vergeten, slecht nieuws guys,

Heb het afgezegt, ben hard aan het zoeken naar een baan en wil die kans niet verzieken door bv een week afwezig te zijn of een gehandicapte naar een toekomstige werkgever te sturen, heb helaas dus afgezegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven