Fitness Seller

Killy's brand new start.

Klaaswitze zou he niveau wat omhoog krikken

Sent from my HTC while being sucked dry by a hot b*ch

dus als jij gezogen word door een lekker wijf denk je aan klaaswitz ???

ontopic: goeie rug :thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

ik zie in eens dat de post voor die van mij een aardige bump is, train je nog wel?

• Topic Starter Topic Starter
Jawel jawel, alleen beetje te lui om te updaten,

Vandaag chest
Bench press
8x50
8x75
5x90
3x90

Vandaag lekker zwaar gebenched omdat ik de gast van de bali er uit wou benchen :)

Dumbbell chestpress decline
10x18
8x22
8x30

Cable chest press
2x12x17.5

Cable flyes
12x7.5
2x12x12.5 (wauw, pr)

Machines flyes
Dropsetje 20 sec rust

10x80
9x60
10x50

Licht nog wat triceps gedaan, niks bijzonders, 3 oefeningen gericht op een goed squeze en pump.

Ik vind 5 day splitt leuker dan 3 of 4 day splitt, omdat je de specifieke spieren veel zwaarder kan pakken dan normaal, vind het juist nu k*t om bv na chest, triceps te pakken. Kan op mijn armen dag nu veel zwaarder.

Vrijdag met mascha tieken schouders en triceps trainen, hopen dat ik veel kan leren en eventueel wat lichte begeleiding kan regelen. 5 dagen sporten in de week + die hard rijst en pasta only dieet gaat stteeds meer op top sport lijken en zou fijn zijn om wat supervisie te hebben.

En het staat vast, ik ga in juli naar de uk 2x met dorian yates trainen, ook mag ik komen kijken bij wat andere trainingen omdat ik later ook een bber trainer wil worden. Ben het alleen nog niet helemaal eens over de prijs, heb er al 35 pond af, kijken of het nog verder kan zakken.

Meer eten killy. :)

Ben ik mee bezig, 4100kcal nu, 2 kilo aangekomen in +- 40 dagen, bijna de 80. Sixpack is niet minder zichtbaar, die neem ik als richtlijn. Wil minstens 1.25 kg per maand gainen en ziet er goed uit. Op 85kg kijken wat ik doe, door stoten naar de 90 of als er teveel vet zit wat rustiger aan bulken en naar 0.8-1 kg per maand. Zoiezo eerst die sixpack weg!!!!

Wel grappig wat je kan bereiken met het verbeteren van je voedingsschema, gain nu meer in massa, kracht en vet dan op mijn oude 4500 kcal schema :p

dus met jou trainingschema kan je meer gainen want ik heb ook zo eentje gekregen maar ik vond het niks maarja hoelang ben je ongeveer in de gym ? 3kwartier ?

Veel clean eten en hoog in eiwitten en knallen tijdens je trainingen, dan ga je hard vooruit he. :)

Jup, tot een uurtje. Kan je wat meer rust nemen. Maar ik raad je toch aan om niet een schema te krijgen, maar hem zelf te maken. Leer je gelijk je goede en slechte punten kennen en leer je een hoop over je eigen leven en kan je aan specifieke dingen werken.
Ik zeg niet dat je met een 5 day splitt meer gained dan met iets anders, ligt aan je eigenlichaam

Veel clean eten en hoog in eiwitten en knallen tijdens je trainingen, dan ga je hard vooruit he. :)

Jup, en vooral geleerd dat ik niet TE clean moet eten juist :p, was anti vet, maar je moet gewoon de onverzadigde ontwijken :).
Het waren de kleine dingentjes zoals wat ananas of lepel pindakaas voor het slapen met tonijn die het verschil maken.

Jup, tot een uurtje. Kan je wat meer rust nemen. Maar ik raad je toch aan om niet een schema te krijgen, maar hem zelf te maken. Leer je gelijk je goede en slechte punten kennen en leer je een hoop over je eigen leven en kan je aan specifieke dingen werken.
Ik zeg niet dat je met een 5 day splitt meer gained dan met iets anders, ligt aan je eigenlichaam
ik weet maar ik heb zo een schema als jou gekregen maar ik denk niet dat ik hem ga volgen hou het nu gewoon op 5dagen split en elkedag 2spiergroepen , en waaronder ook een speciaale buikdag met gewichten

ik weet maar ik heb zo een schema als jou gekregen maar ik denk niet dat ik hem ga volgen hou het nu gewoon op 5dagen split en elkedag 2spiergroepen , en waaronder ook een speciaale buikdag met gewichten

Wat :p, zit je nu te trollen of meen je het serieus? Ik train mijn buik nog ineens en heb een sixpack, is puur je vet%. Je traint je buik al genoeg bij squats en deadlifts, als je te veel buikspieren traint verziek je je v shape terwijl je abs niet mooi uit ziet.
Dus ga maar cardio doen voor een sixpack, geen ab dag.

Met 2 spiergroepen op een dag is natuurlijk niks mis mee, zolang je maar niet bv borst rug gaat doen, is er altijd 1 grote spiergroep die niet tot zijn recht komt naar mijn mening.
En als je meerdere spiergroepen op een dag doet bij een 5 day splitt moet je oppassen dat je genoeg rust krijgt.
Maar dat is mijn mening gebasseerd op mijn lichaam.

dude ik ben geen beginner he ik heb al nog steeds een sixpack op mijn gewicht en hier heb ik 3jaar voor moeten werken om deze gains maar ik vroeg het me gewoon af 5dagen split is wel luek om 1x te proberen:)

Zit momenteel te wachten in mascha tieken haar gym, straks lekker schouders en triceps pakken, even wat prtjes zetten!!!!!!

waar wacht je dan op?

tot de roze dumbbells niet meer bezet zijn
:trollface:

Ze was nog even bezig met bokshandschoenen aan het verkopen aan iemand.

Was een lekkere training, eerst een warming up waar ik de verzuring al voelde (?).

Single arm shoulder press
2x12 10kg

Soort van front side raises
1x12 8kg
1x14 8kg

Dumbbell upright row
2x12 14kg(?)

Machine shoulder press
2x14 kg?

Shrugs in calf raises machine
2x12

Reverse pecdeck
2x12 ?kg

Triceps
Rope pushdown
2x12 25kg (volgens mij)

One arm skullcrushers
2x12 10kg

Standing bent over pushdowns op de dip machine

Mascha's eigen creatie
Kick backs met lift wanneer arm gestrekt is

2x12 6kg? ( oef zware oefening)

Kwam pas later in de training wat meer opgang, was even wennen ect. Gewichten voelde zwaar en heb zeker weer wat opgestoken. Des te meer motivatie om naar een betere gym te gaan.
Was een goede training en weer geleerd en gemotiveerd.

Was een mooie gym trouwens, mascha mag trots zijn, een oud ijzer gevoel in een mooi jasje.

Vandaag uitgenodigd door een gym eigenaar om eens te komen trainen, echte hardcore gym gevoel dus grote kans dat ik er een abbo ga nemen :)

waarom al die vraagtekens bij de training? mogt je niet zien wat je tilde?

wel mooi dat je een fatsoenlijke gym gaat zoeken :thumbs:

Dorian yates stijl is lekker snel, niet alles goed onthouden en geen tijd gehad om het op te schrijven.

Heerlijk getraind vandaag, voor het eerst zonder hoes om de stang gesquat en kon makkelijk mijn oude gewicht pakken, had ik niet verwacht.

Squat was 6x100 met goede techniek, die heb ik nu eindelijk goed, lekker diep en goede rug en lift uit de heupen.

Benen en kuiten gedaan en nog 2 oefeningen biceps. Ga zeker een abbo nemen daar.

maar hoezo kom je bij mascha terrecht dan?

Terug
Naar boven