MuscleMeat

Killy's way to 105kg clean

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag benen gedaan voor het eerst, eerste echte training :)
Kwam met volle hoop op wat monster gewichten de gym in lopen... Maar moet blijkbaar toch weer even inkomen.

Heb sinds kort een keuzevak 'High performance and coaching in sports' van de Bondscoach van het nederlands olympische roeiteam, super toffe en inspirerende gozer.

Mocht hij nou een groot respect hebben voor bodybuilders in het speciaal :D
Dus hij heeft me een beetje op weg geholpen met mentale training (hij heeft veel onderzoek gedaan op het gebied van krachttraining en mental training) en het bereiken van de 'ideale mentale prestatie toestand'.
Hoop boeken gekregen die ik nu netjes aan het lezen ben en hij kwam er vandaag zelfs mee om me in contact te brengen met een sport psycholoog.

Vandaag bij benen dus eerste mentale tools meegenomen in mijn workout.

Focus van de training lag op mind-body connection.
Ik heb in mijn eentje getraind, zonder spotter, zonder muziek... En het was 1 van mijn beste workouts ooit :)

Al waren mijn gewichten niet heel bijzonder, dit kwam vooral omdat ik gewoon weer even moet inkomen en mijn lichaam weer moet aansterken.

squat:
2x10x60kg (warmup)

3x12x100kg breed
2x12x100kg small

front squat (focus was hier op techniek, aangezien ik nooit front squat omdat ik het amper kan)

5x10x60kg

Gewicht voelde lullig aan, maar merkte al gauw dat de techniek problemen niet alleen neuraal maar ook gewoon kracht problemen waren.
Voelde mijn abductoren en adductoren flink werken, naast de quads die het na het volume toch wel zwaar kregen.

leg extenstion
4x15x60kg (super squeeze, laatste sets waren echt heel pijnlijk)

Lunges
3x20x20kg (2 10kg dumbbells en 10 reps per been om en om)

calf raises
4x20x??


Daarna nog even gezellig in de gym gehangen tot mijn keuze vak weer begon, lekker ouwehoeren met Nicky (buffel van een atleet voor 21, maart eerste wedstrijd met sibil als begeleider).

Als je wilt groeien, moet je juist hele dagen in de keuken staan om je voeding ZELF voor te bereiden :D

Ik sta al een half uur langer in de keuken dan in de wedstrijd prep, dus moet niet nog gekker worden :P

Als ik nog meer mijn best doe in de keuken dan ga ik gainen op jouw manier... En ik wil graag kunnen zien waar ik mik tijdens het plassen :P
 
Succes gewenst vanuit Belfast. 105 kg op 10% zou wel mooi zijn man.
 
benen zien er trouwens weer lekker groot uit :)

Shape zoals nu wil ik graag volhouden om op te groeien, mooie sixpack en nog steeds strepen op borst ect.

Kan toch lekker eten en dit behouden (4200-4500 kcal) zonder veel vet te gainen.
 
Abbo, wanneer ging je podium weer op, en ben je dan (no offense) nog natty denk je?
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Abbo, wanneer ging je podium weer op, en ben je dan (no offense) nog natty denk je?

volgende wedstrijd wanneer ik tevreden ben over mijn shape, sowieso minimaal jaar er uit.

En of ik ooit wat ga gebruiken en wanneer ik dat eventueel ga doen zal ik hier niet gaan bespreken. Aangezien ik hier vrij bekend ben en ik niet bepaald meer anoniem ben wil ik niet dat hier hele verhalen over komen in mijn log.
Ookal ben ik nog natty en iemand googled toevallig mijn naam en ziet allemaal verhalen over doping gebruik ect ect... Stel je voor dat ik ooit ergens solliciteer en ze mijn naam even googlen.

Daarom wil ik hier geen discussies over of ik gebruik, wanneer ik eventueel moet gaan gebruiken en of wat ik moet gaan gebruiken.

Amen :P
 
net even geknipt en geplakt.

Foto's in de gym waren zijn van 21-11-2012 en foto's onstage 02-12-2012

benen zijn er niet beter op geworden lijkt wel, niet in definitie als in grote

benen vergelijking.jpg


vergelijking.jpg
 
Moet gebruiken?
 
En dat is soms het gevaar van depleten & loaden ...

Als je der zo uitzag voor de wedstrijd, had je dat gewoon moeten vasthouden imo
 
En dat is soms het gevaar van depleten & loaden ...

Als je der zo uitzag voor de wedstrijd, had je dat gewoon moeten vasthouden imo

Tja, ben nog wel wat extra vocht kwijt geraakt.
Maar ibo en ik hebben het op safe gespeeld, weer informatie voor de volgende keer.
 
Zijn wel goede boeken inderdaad, gebruiken wij ook op school. Heb over 1 al tentamen gehad. Nu de andere nog :D
 
Zijn wel goede boeken inderdaad, gebruiken wij ook op school. Heb over 1 al tentamen gehad. Nu de andere nog :D

Welke opleiding?

Trouwens nog een foto gekregen van Rope, dit is echt de vetste tot nu toe!

wauw.jpg
 
haha kijk hem gaan
 
Net hamstrings stevig aangepakt :)

standing leg curl
4x12x35kg squeeze and hold

sitting leg curl
4x12x70kg squeeze and hold

Dumbbell stiff legged deadlift ss barbell lunges (naar buiten stappen voor binnenkant)

3x12x 22kg (2 dumbbells van 22kg dan he ;)) vs 3x20x50kg

Nu even de killer set

20x22kg vs 10x50kg stang laten vallen en 30xbw

stiff legged deadlift
benen wijd vs benen smal
3x8x32kg vs 3x8x32kg

Killy, gefeliciteerd man. Je bent goed bezig geweest zie ik.
Vooral deze 2 foto's!

Thnx!
 
Nou vooruit... I'm in to :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven