Fitness Seller

Kipfilet in de aanbieding bij de AH

Ik doe het altijd gemarineerd in de oven. Ovenschaal is afgedekt met folie zodat de kip niet uitdroogt. Ik pleur gewoon wat bij elkaar voor de marinade, wat ik toevallig in huis heb. Smaakt altijd wel okay.
Haha, ik heb niets een een ovenschaal:p

Als je uitgaat van 400gr kip ipv de 300gr die het daadwerkelijk zijn krijg je tocht echt 1/4e minder eiwit binnen als dat je d8.

De eitwitten blijven in de kip. Rauwe kipfilet bestaat voor meer dan 50% uit water. Of het nu van de Appie komt of dat je het vers van een kip plukt.

Het injecteren met water (+troep) van vlees zonder het op het etiket te vernmelden is tegenwoordig verboden in NL. Behalve als de kip ergens in verwerkt is - je hoeft namelijk niet de ingredienten van ingredienten te vermelden.

Als je kip taai is bak je hem fout. Dat je beter kip bij de biologische slager kan halen is iets anders. Voor BB'ers loopt het alleen wel in de papieren, € 25,- /kg :P

• Topic Starter Topic Starter
Paar weken terug was ie 3 euro per kilo hier :)

de AH, weet ook niet waarom ze het zo goedkoop verkochten maar heb wel meteen 20kg ingeslagen

Ik kan van een buurman nog een geit kopen, Zitten hier veel eiwitten in of niet?
En is het een beetje te vreten?

Terug
Naar boven