AndroidHealthClinic

Klaar met kuur nu droger worden

bliicard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
20%
Beste forumleden,

ik zal eerst snel iets over mijzelf vertellen.

2jaar geleden ben ik begonnen met trainen ik was vrij stevig en ben in 2jaar 15kilo afgevallen
ik had toen een vp van ongeveer 30% +-

12weken geleden woog ik 100 met een vp van 23.9% en ben toen na veel nadenken begonnen met mijn eerste kuur (ik weet dat veel mensen dat dom vinden en zeggen dat ik beter tot 15% vp had moeten trainen en dan had moeten beginnen met mijn eerste kuur)

toch heb ik besloten om het te doen, Mijn kuur bestond uit 1ml test en 1ml boldenon in de week

Nu 12 weken later ben ik klaar met mijn kuur ik weeg nu 111 met een vp van 18.5% veel vooruitgang geboekt al zeg ik het zelf. ook heb ik een aangepast eetschema waar ik me volledig aan heb gehouden.

en nu is mijn vraag: ik wil zo snel mogelijk naar de 15% vp heeft iemand tips en tricks hoe ik hier het snelste naar toe kan werken? ik heb me zelf de laatste tijd veel verdiept in cutten via dbb.

is dit ook het beste om nu mee te beginnen?

Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt!

Je komt van ver, maar omdat je zo snel bent begonnen ga je nu wel een probleem krijgen als je naar de 15% wilt cutten zonder middelen.

Als je wat van je VVM wilt behouden, zou ik iig niet meteen gaan cutten nu..

• Topic Starter Topic Starter
Dus wat adviseer jij om te doen?

Heeft weinig zin om jou advies te geven, je bent immers ook tegen alle adviezen in gaan kuren op een veel te hoog vp en relatief weinig natty trainingstijd..

Je hebt je veel verdiept in cutten, maar toch vraag je hoe je dit het beste aan kunt pakken ???

omdat ik inderdaad niet weet of het nu verstandig is om al gelijk te beginnen met cutten of dat ik beter anders kan beginnen

En niet tegen alle adviezen want 5 van de 10 mensen vertelden dat ik het gewoon kan doen de andere helft zei wacht er nog even mee!

en buiten of het nu wel slim of niet slim is wat ik gedaan heb zou ik toch graag advies willen hoe ik nu het beste verder kan gaan niemand doet tenslote iets perfect ;)

Niet dat ik er veel verstand van heb..
Doe nu 2 jaar en 3 maanden krachttraining.
Maar als je denkt dat je genoeg spiermassa hebt onder je vet en vocht, zou ik het gewoon proberen.
Niemand weet hoe je eruit komt te zien en daar zul je zelf achter moeten komen.

Ik ben op dit moment ook aan het cutten (woog 95kg en nu 91-92 na 2weken).
Sowieso krijg je meer motivatie als je je spieren beter ziet onder het trainen.
Jammer genoeg zijn is bijv. mn benchpress van 3x 130kg (140 1rm), naar 4-6x120kg gegaan.
Mja, altijd realistisch denken; ik wil droger worden en focus me daarop, kracht zal dalen maar lichaam word mooier.
En gewoon lekker blijven gaan zonder AAS (imo).

Ik heb ook wel eens gedacht aan AAS, door allerlei mensen in mn sportschool die zeiden dat ik een beest zou worden met mijn fysiek. Maar toch nooit aan begonnen.
Ik weet gewoon dat ik mentaal niet stabiel ben om zoiets te gaan doen (teveel problemen en shit).
Dit kwam vooral omdat ik weinig geduld heb.
Maar onthoud 1 ding; het is een marathon en geen sprint.

Gewoon doen man, niemand weet hoe je eruit ziet met een lager vp
En als het tegenvalt ga je gewoon cleanbulken en knallen.
Je bent 2 jaar bezig, je kan niet veel verwachten... Tijd en hard work is de key

Kuren voordat je weet hoe je moet cutten... :rolleyes:

Dankje mickyj daar heb ik wat aan ;) derest zal het allemaal wel 100%perfect doen

Dankje mickyj daar heb ik wat aan ;) derest zal het allemaal wel 100%perfect doen

Daar gaat het niet om hè.
Het gaat erom dat mensen tijd steken in een degelijk advies om mensen verder op weg te helpen hier. Als er dan niets gedaan wordt met het advies, dan moet je niet raar opkijken als je reacties als die van mij zo nu en dan tegenkomt ;)

Nee, helaas lopen er nog veel eigenwijze kneuzen rond..Ik heb mijn lesje hier ook wel mee geleerd om een kuurtje te zetten in mijn eerste jaar.

Als ik jou was zou ik niet gaan cutten nu, wacht er een paar maandjes mee. Probeer nu maar eerst je massa vast te houden.. Verder vind ik 15% nog vrij hoog, 10-12% is toch echt het minimum imo.

Kuren voordat je weet hoe je moet cutten... :rolleyes:

Die hele kuur is al lachwekkend

1ml test is 250mg en 1ml bold is 200mg

Dat zet echt geen zoden aan de dijk is enorme geldverspilling

Verder geen nakuur ondanks dat je vetpercentage al boven de 14% is en je dus al extra risico loopt. Jij komt er wel

Die hele kuur is al lachwekkend

1ml test is 250mg en 1ml bold is 200mg

Dat zet echt geen zoden aan de dijk is enorme geldverspilling

Verder geen nakuur ondanks dat je vetpercentage al boven de 14% is en je dus al extra risico loopt. Jij komt er wel
Die kuur is mij aanbevolen door een bodybuilder sommige zeggen idd dat 1ml bold geen nut heeft dat je er minimaal 2 of 3ml moet zetten maar dit is mij aanbevolen dus ga ik geen andere dingen doen ;)

en nakuur doe ik wel nolvadex

en over de kuur meer mensen zijden dat ik het gewoon kan doen en ik wilde het zelf ook graag eens proberen, ook omdat het een lichte kuur is.
ikzelf vind dat het me veel op weg heeft geholpen dus ik ben er blij mee zoals het nu gegaan is (of het nu wel of niet verstandig was)

drrm vraag ik nu hoe ik het beste verder kan gaan omdat ik graag positief advies wil waar ik wat aan heb.

Die kuur is mij aanbevolen door een bodybuilder sommige zeggen idd dat 1ml bold geen nut heeft dat je er minimaal 2 of 3ml moet zetten maar dit is mij aanbevolen dus ga ik geen andere dingen doen ;)

en over de kuur meer mensen zijden dat ik het gewoon kan doen en ik wilde het zelf ook graag eens proberen, ook omdat het een lichte kuur is.
ikzelf vind dat het me veel op weg heeft geholpen dus ik ben er blij mee zoals het nu gegaan is (of het nu wel of niet verstandig was)

drrm vraag ik nu hoe ik het beste verder kan gaan omdat ik graag positief advies wil waar ik wat aan heb.

Een bodybuilder die kuuradvies geeft aan iemand met een vetpercentage van 24% is niet goed wijs. Je mag van geluk spreken dat je geen zware gyno hebt gekregen. 250mg Test is onderhoudsniveau en heeft dus bar weinig effect

Je bent blij met het advies van een bodybuilder, maar je komt vervolgens hier om vervolgadvies vragen?

Gasten zoals jij, met het IQ van een halve pinda, lullen altijd het ene verhaal aan het andere verhaal samen.

Je bent blij met het advies van een bodybuilder, maar je komt vervolgens hier om vervolgadvies vragen?

Gasten zoals jij, met het IQ van een halve pinda, lullen altijd het ene verhaal aan het andere verhaal samen.

Ik begin langzaam te denken dat mensen AAS reclamefolders bij de post krijgen als je ziet hoeveel mensen de laatste tijd AAS gerelateerde vragen stellen zonder dat ze er maar iets van afweten. Vroeger had je dit soort topics hier misschien een paar keer per maand maar nu elke dag. Vooral dat topic gisteren van die gast die maar nog een week trainde en al wou kuren was hilarisch.

Hoe lang ben je off?

Terug
Naar boven