Zal er iemand vragen of ze jou mogen gebruiken?Ik lunch altijd met mijn collega's. Grote tafel met verschillende broodjes. Ik zal maandag vragen of ze in het vervolg een tang willen pakken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er iemand vragen of ze jou mogen gebruiken?Ik lunch altijd met mijn collega's. Grote tafel met verschillende broodjes. Ik zal maandag vragen of ze in het vervolg een tang willen pakken
Als het echt lekkere broodjes zijn durf ik wel eens hoest aanval te hebben over het broodmandje.Ik lunch altijd met mijn collega's. Grote tafel met verschillende broodjes. Ik zal maandag vragen of ze in het vervolg een tang willen pakken
masturberen doe je toch zelf ? lolNatuurlijk niet, anders zou ik nooit meer seks kunnen hebben.
![]()
Als tang?
Altijd wel weer grappig dat we wij een onderwerp met de vraag
Pak je je broodjes met je klauwen of met een tang?...
Dat we weer altijd bij sex uit komen hier
![]()
Hoe weet jij dat allemaal?
ben getrouwd , laten we zeggen dat een tennisarm erbij hoort
Aan wie denk je dan tijdens zo'n potje tennis?ben getrouwd , laten we zeggen dat een tennisarm erbij hoort
steffi graf..... set match and point lol
Dus je vind mij ook al een slecht vader!Snap ik, kids worden niet geboren met zulke gedragingen, dat hoort bij de opvoeding(of niet..)
Dus je vind mij ook al een slecht vader!
Wat ben je toch onaardig de laatste tijd 🙁
Dus je vind me een goede papa?Dat zeg ik nergens, dat suggereer ik ook helemaal niet.
Dat jij dat erin leest..tja..
Ben ik dan een medium goede papa?Dat zeg ik nergens, dat suggereer ik ook helemaal niet.
Ben ik dan een medium goede papa?
Ik snap er niks meer van hell, je maakt het allemaal ingewikkeld!