XXL Nutrition

Klauwen of tang

Peiling Peiling Klauwen of tang

• Tang

Stemmen: 10 50,0%
  • Klauwen

Stemmen: 10 50,0%

• Totaal stemmers
    20
Hoe eet jij Tajin of marmita dan?

Again..je punt? (Geen idee wat het is trouwens maar ik ga er vanuit dat het 'met de handen eten' is?) Google zegt dat Tajin kruiden zijn..?

Als er vooraf honderden mensen met hun klauwen mijn eten aanraken, eet ik het dus niet he. Jij wel?

Jullie wassen zeker ook je groenten en fruit niet voordat je het eet/gebruikt? :kots:

Je moet ook best wel motorisch gestoord zijn om geen los broodje te kunnen pakken(met je klauwen)

Ik denk, maar ik doe maar een gokje, dat ThaWasteland een reden had om stemmen anoniem te maken..en dat is, denk ik, niet om de identiteit van de 'tang' mensen te beschermen :o maar dat is een gokje hoor, kan het helemaal mis hebben.

Het gaat erom dat het smerig is

Die tangen pleuren ook wel eens op de grond, en worden gewoon weer teruggelegd. oftewel schijnhygiëne
IMG_1809.jpeg

Waar leef jij dat die tangen niet vastzitten? :roflol:

Tenen/voeten!
Ik roundhouse dragon kick zo die warme broodjes uit die bakken!!! :D
Roadhouse Roundhouse Kick GIF by MetzgerBrenner

Jullie wassen zeker ook je groenten en fruit niet voordat je het eet/gebruikt? :kots:
Voor het de koelkast in gaat wordt alles gewassen!

Die tangen pleuren ook wel eens op de grond, en worden gewoon weer teruggelegd. oftewel schijnhygiëne
IMG_1809.jpeg
Los daarvan is het smerig dat mensen met hun handen erin zitten. Maar met je eens of je met de tang of met je hand pakt dat het schijnveiligheid is.

Ik haal alleen broodjes bij bakker, of bak ze zelf af, die ze erin doet met handschoenen (ook schijnheiligheid). Maar altijd nog frisser dan waar iedereen met handen in zit.

Ben bij zo veel mensen thuis geweest voor werk, maar bij veel mensen is hygiëne een schrikbarend iets….

Voor het de koelkast in gaat wordt alles gewassen!

Los daarvan is het smerig dat mensen met hun handen erin zitten. Maar met je eens of je met de tang of met je hand pakt dat het schijnveiligheid is.

Ik haal alleen broodjes bij bakker, of bak ze zelf af, die ze erin doet met handschoenen (ook schijnheiligheid). Maar altijd nog frisser dan waar iedereen met handen in zit.

Ben bij zo veel mensen thuis geweest voor werk, maar bij veel mensen is hygiëne een schrikbarend iets….
Ik koop niet bij winkels waar je "open" bakken hebt. Het maakt dan niet uit of jij dan een tang gebruikt, als mensen in broodjes knijpen en terugleggen etc.(ook vaak kinderen)
Kaiserbroodjes haal ik ook bij de bakker ja, ciabatta etc vaak bij Lidl.

Pak ze altijd gewoon met de hand. Eet ze toch zelf op.

Ik koop niet bij winkels waar je "open" bakken hebt. Het maakt dan niet uit of jij dan een tang gebruikt, als mensen in broodjes knijpen en terugleggen etc.(ook vaak kinderen)
Kaiserbroodjes haal ik ook bij de bakker ja, ciabatta etc vaak bij Lidl.
Idem. Vind het smerig. Net als snoepjes op de toonbank of blokjes kaas etc.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Haha
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven