En als je een andere mening hebt dan ben je, in mijn mening, zelf ook ranzig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe eet jij Tajin of marmita dan?Oke..laatste keer dat ik buikgriep had was in Nederlandom en nabij 2017-2018.
Says enough.
Serieus, gemeenschappelijk eten met je handen aanraken is ranzig. Punt.
Het gaat erom dat het smerig isJe moet ook best wel motorisch gestoord zijn om geen los broodje te kunnen pakken(met je klauwen)
Voor het de koelkast in gaat wordt alles gewassen!Jullie wassen zeker ook je groenten en fruit niet voordat je het eet/gebruikt?![]()
Los daarvan is het smerig dat mensen met hun handen erin zitten. Maar met je eens of je met de tang of met je hand pakt dat het schijnveiligheid is.Die tangen pleuren ook wel eens op de grond, en worden gewoon weer teruggelegd. oftewel schijnhygiëne
![]()
Ik koop niet bij winkels waar je "open" bakken hebt. Het maakt dan niet uit of jij dan een tang gebruikt, als mensen in broodjes knijpen en terugleggen etc.(ook vaak kinderen)Voor het de koelkast in gaat wordt alles gewassen!
Los daarvan is het smerig dat mensen met hun handen erin zitten. Maar met je eens of je met de tang of met je hand pakt dat het schijnveiligheid is.
Ik haal alleen broodjes bij bakker, of bak ze zelf af, die ze erin doet met handschoenen (ook schijnheiligheid). Maar altijd nog frisser dan waar iedereen met handen in zit.
Ben bij zo veel mensen thuis geweest voor werk, maar bij veel mensen is hygiëne een schrikbarend iets….
Idem. Vind het smerig. Net als snoepjes op de toonbank of blokjes kaas etc.Ik koop niet bij winkels waar je "open" bakken hebt. Het maakt dan niet uit of jij dan een tang gebruikt, als mensen in broodjes knijpen en terugleggen etc.(ook vaak kinderen)
Kaiserbroodjes haal ik ook bij de bakker ja, ciabatta etc vaak bij Lidl.
Daarom dus... wie heeft er aan gezeten en waar hebben die vingers in gezeten.Pak ze altijd gewoon met de hand. Eet ze toch zelf op.
Ik weet wel waar mijn vingers in hebben gezeten. Maar zonder gekheid ik eet nagenoeg nooit van die broodjes van de winkel. Dit jaar misschien 2 of 3 keer.Daarom dus... wie heeft er aan gezeten en waar hebben die vingers in gezeten.
Ik pak de broodjes en die doe ik dan even in mijn broek, lekker warm. Dan als mijn penis aroma goed is ingetrokken leg ik ze terug.
alleen in UK toch, of ook in Nijmegen ?Ik pak de broodjes en die doe ik dan even in mijn broek, lekker warm. Dan als mijn penis aroma goed is ingetrokken leg ik ze terug.