AndroidHealthClinic

Klauwen of tang

Peiling Peiling Klauwen of tang

• Tang

Stemmen: 10 50,0%
  • Klauwen

Stemmen: 10 50,0%

• Totaal stemmers
    20
Ik stuur mn zoon ook weleens. Niemand die raar kijkt als hij het met zn hand pakt, geven hem nog complimenten ook. " wat een grote jongen dat je papa al zo goed helpt" 🤡☠️

Hmm, laat ik eens broodjes meenemen 😂

IMG_1812.jpeg

Ik denk dat de beste manier is op een plastic zakje te pakken.
Die om je eigen hand te doen (als een handschoen)
Dan het broodje te pakken.
Daarna het plastic zakje om het broodje en...
Tadaaaa niks aan het handje.
Geen vieze klauwen van andere of ranzige tangen die al weet ik hoeveel keer op de grond gekletterd is.

Geen idee, maar bij sommige producten zijn die tangen wel behoorlijk onhandig eerlijk gezegd.

Dat gedoe over "met je handen aanraken".

Maken jullie het toetsenbord vd pinautomaat ook schoon, bij de kassa??

Die tang raakt iedereen aan, dat ene broodje niet.

Ik zou eigenlijk gewoon met de handen pakken.

Maar ook dit is een eindeloze discussie.

Laatst bewerkt:
Dat gedoe over "met je handen aanraken".

Maken jullie het toetsenbord vd pinautomaat ook schoon, bij de kassa??
Indien ik, om dat apparaat te bedienen, eraan zou moeten likken zou ik het eerst schoon maken inderdaad.

Ik haal dus nooit broodjes uit die bakken. Hendrik of Gerda die vlak ervoor nog even in hun hand geniest hebben of de luier van kleine Fidel hebben gewisseld staan uitgebreid in zo'n bak te roeren. Mij niet gezien.

ik ga gewoon naar de bakker :P

Indien ik, om dat apparaat te bedienen, eraan zou moeten likken zou ik het eerst schoon maken inderdaad.

Ik haal dus nooit broodjes uit die bakken. Hendrik of Gerda die vlak ervoor nog even in hun hand geniest hebben of de luier van kleine Fidel hebben gewisseld staan uitgebreid in zo'n bak te roeren. Mij niet gezien.
Ik snap je hoor.

En wat dat likken betreft....niet aan een pinapparaat. Al zou die gewassen zijn.

Lik jij je vingers af nadat je dat hebt aangeraakt?
Nee, maar de vraag is of je broodjes met je hand of met een tang eruit haalt.
De vraag werd vanuit het oog op hygiëne gesteld.

Ik gaf daarom een voorbeeld of we dan ook dit oogpunt doortrekken door bij de kassa de knopjes van het pinapparaat schoonmaken.

Of de mandjes, die iedereen aanraakt. Of het geld dat je bij de kassa terug kan krijgen, als je niet pint maar contant betaald.

Ik snap de stelling hoor, maar vind het dan weer interessant om er een beetje dieper op in te gaan.

Nee, maar de vraag is of je broodjes met je hand of met een tang eruit haalt.
De vraag werd vanuit het oog op hygiëne gesteld.

Ik gaf daarom een voorbeeld of we dan ook dit oogpunt doortrekken door bij de kassa de knopjes van het pinapparaat schoonmaken.

Of de mandjes, die iedereen aanraakt. Of het geld dat je bij de kassa terug kan krijgen, als je niet pint maar contant betaald.

Ik snap de stelling hoor, maar vind het dan weer interessant om er een beetje dieper op in te gaan.

Ja, het gaat erom dat het om voedsel gaat. Iets met bacteriën aanraken is anders dan met bacterie handjes voedsel aanraken wat een ander er niet af kan wassen..

• Like
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven