Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achter de kassa's heb je ook vaak van die tangen zitten.Geen idee, maar bij sommige producten zijn die tangen wel behoorlijk onhandig eerlijk gezegd.
Indien ik, om dat apparaat te bedienen, eraan zou moeten likken zou ik het eerst schoon maken inderdaad.Dat gedoe over "met je handen aanraken".
Maken jullie het toetsenbord vd pinautomaat ook schoon, bij de kassa??
Dat gedoe over "met je handen aanraken".
Maken jullie het toetsenbord vd pinautomaat ook schoon, bij de kassa??
Ik snap je hoor.Indien ik, om dat apparaat te bedienen, eraan zou moeten likken zou ik het eerst schoon maken inderdaad.
Ik haal dus nooit broodjes uit die bakken. Hendrik of Gerda die vlak ervoor nog even in hun hand geniest hebben of de luier van kleine Fidel hebben gewisseld staan uitgebreid in zo'n bak te roeren. Mij niet gezien.
als Hell uit de winkel is, gaat ze gelijk haar handen desinfecterenIk snap je hoor.
En wat dat likken betreft....niet aan een pinapparaat. Al zou die gewassen zijn.
Nee, maar de vraag is of je broodjes met je hand of met een tang eruit haalt.Lik jij je vingers af nadat je dat hebt aangeraakt?
als Hell uit de winkel is, gaat ze gelijk haar handen desinfecteren
Nee, maar de vraag is of je broodjes met je hand of met een tang eruit haalt.
De vraag werd vanuit het oog op hygiëne gesteld.
Ik gaf daarom een voorbeeld of we dan ook dit oogpunt doortrekken door bij de kassa de knopjes van het pinapparaat schoonmaken.
Of de mandjes, die iedereen aanraakt. Of het geld dat je bij de kassa terug kan krijgen, als je niet pint maar contant betaald.
Ik snap de stelling hoor, maar vind het dan weer interessant om er een beetje dieper op in te gaan.
als Hell uit de winkel is, gaat ze gelijk haar handen desinfecteren

En daar heb je een heel goed punt.Ja, het gaat erom dat het om voedsel gaat. Iets met bacteriën aanraken is anders dan met bacterie handjes voedsel aanraken wat een ander er niet af kan wassen..
Wij wel, altijd.Nee, thuis. Was jij je handen niet als je thuis komt?![]()