En daar heb je een heel goed punt.
Bij deze ben ik uitgeluld.
Wait..what? Ik heb iemand uitgeluld?
ONMOGELIJK
Grapje haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daar heb je een heel goed punt.
Bij deze ben ik uitgeluld.

Ik poets mijn saucijzen broodjes gewoon met een schuurspons en dreft als ik thuis kom hoor.Iets met bacteriën aanraken is anders dan met bacterie handjes voedsel aanraken wat een ander er niet af kan wassen..
Ik ben als hardcore ex dakloze nog nooit ziek geworden en ik heb al veel twijfelachtige dingen gedaan/genuttigd.Ja, het gaat erom dat het om voedsel gaat. Iets met bacteriën aanraken is anders dan met bacterie handjes voedsel aanraken wat een ander er niet af kan wassen..
Maar goed dat sommigen hier niet in de bouw werkzaam zijn, of oud ijzer !
Ik ben als hardcore ex dakloze nog nooit ziek geworden en ik heb al veel twijfelachtige dingen gedaan/genuttigd.
Zit allemaal tussen de oortjes.

Ben er wel van afgestapt om alleen met remreiniger mijn handen schoon te maken voor de pauze en het eten.Maar goed dat sommigen hier niet in de bouw werkzaam zijn, of oud ijzer !
En jij ontsmet alles en hebt veel bijzondere gezondheidsklachtjes die geen dokter kan verklaren 🙄Ah ja lekker ranzig met je vieze klauwen aan andermans voedsel zitten, niks mis mee want meneer hardcore ex dakloze is nooit ziek geworden ervan!
Het zit inderdaad tussen de oortjes, m'n verstand zit daar![]()
En jij ontsmet alles en hebt veel bijzondere gezondheidsklachtjes 😉
Ik was mijn handen van te voren. Ga toch niet met smerige handen aan mijn leuter zitten. Gekkie.omdat ooit een onderzoek is geweest waarbij uitkwam dat ongeveer 50% van de Nederlanders NIET hun handen wassen na toilet bezoek..
Ik was mijn handen van te voren. Ga toch niet met smerige handen aan mijn leuter zitten. Gekkie.
?broodje kaas met houtlijm en zaagsel my favorite !Maar goed dat sommigen hier niet in de bouw werkzaam zijn, of oud ijzer !
Handen wassen beunhaas
Broodje lagervet met roest. Some serious gourmet shit.
Als ik een donut neem met zo'n tang is hij helemaal verpest!
![]()