MuscleMeat

Kleine armen

Bezoekers in dit topic

Metalgainz

Novice
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
9%
Ik ben 18 jaar oud 1.82 en weeg 83 kilo.
Ik train nu in 3 dagen heel me lichaam dan 1 dag rust dan weer 3 dagen trainen enz enz enz.
Nu zit ik met het punt dat ik na 3 jaar trainen warvaan 2 jaar serieus is mijn armen nogal klein blijven terwijl mij rug en borst toch wel een stuk verder zijn qua groei.
Nu is het makkelijk om te zeggen ja meer armen trainen maar hoe meer, op welke manier kan ik mijn armen extra trainen om alles weer op een gelijk niveau te krijgen nu traine ik dus mijn tricep en bicep nooit op dezelfde dag en beide 1x per 4 dagen
 
Train je 3 dagen achter elkaar? ik zou aanraden dat je een dag traint dan een dag rust pakken - dit zou beter voor je op lange termijn zijn.

Hoe ziet je schema eruit?
 
Dag 1:borst biceps -buik
Dag 2:rug triceps -onderarmen
Dag 3:benen schouders

Om de dag rust is teveel rust en niet nodig voor optimaal massa training.
Rust is goed maar teveel rust is weer ja kansen gemist.
 
Waarom denk je dat de rest van je lichaam voorloopt op je armen?
 
Door te kijken naar progressie in gewicht en grote ook om me heen krijg ik regelmatig de complimenten voor me chest maar als ik ga vergelijken heb ik toch echt kleine armen ij vergelijking met de rest van me lichaam
 
Biceps en triceps kun je gerust op 1 dag doen, nog sterker, als isolations in een superset werkt het uitstekend. Kan de ene rusten terwijl je de andere aanpakt.
 
Door te kijken naar progressie in gewicht en grote ook om me heen krijg ik regelmatig de complimenten voor me chest maar als ik ga vergelijken heb ik toch echt kleine armen ij vergelijking met de rest van me lichaam

Vrij logisch toch dat je qua gewicht sneller progressie maakt in borst dan in biceps en triceps.
 
welke oefeningen doe je voor armen en met welke gewichten?
 
toon eens een foto van nu?
 
Dit is de beste foto die ik nu even kan maken kan helaas niks uploaden van mijn telefoon zou niet weten waarom
 
Werkt niet staat dat de applicsties die hiermee werken niet zijn geinstalleerd of zijn geblokkeerd
 
Werkt niet staat dat de applicsties die hiermee werken niet zijn geinstalleerd of zijn geblokkeerd
Heb je geen computer? anders zet je eerst de foto op pc en dan upload je hem op de site
 
Back
Naar boven