XXL Nutrition

Kleine update emile

Bezoekers in dit topic

:lick: :lick: :lick: :lick: Ja dat komt wel goed met die Emile .
Jammer soms dat ik getrouwd ben , al dat lekkers op het forum .
Kweet me soms geen raad ermee ....
mannen vrouwen .... aargh
 
:lick: :lick: :lick: :lick: Ja dat komt wel goed met die Emile .
Jammer soms dat ik getrouwd ben , al dat lekkers op het forum .
Kweet me soms geen raad ermee ....
mannen vrouwen .... aargh

Dank knappe dame van me ;) :cool:
 
Geweldige transformatie Emile :thumbs: Heel veel respect dat je het cirkeltje hebt weten te doorbreken en aan je lichaam bent gaan werken. Ga zo door bro!
 
mooie vooruitgang man! je voelt je vast beter in het vel i presume ;)
 
mooie vooruitgang man! je voelt je vast beter in het vel i presume ;)

Ik voel me ook zekerder en het maakt je ook jonger. De meeste mensen schatten me geen 31.
 
dat noem ik cutten:D
 
dat noem ik cutten:D

Dank gab. Extreem bulken is ook niks en werkt ook niet voor mij. Ik bulk altijd licht en dat werkt prima. Ik heb mijn vetpercentage dan veel beter onder controle :cool:
 
Zou zo een tellsell reclame kunnen zijn :D

Zeer goede progressie man !!! Respect !!
 
Goede progressie kerel :D

Daar is een hoop aan veranderd :thumbup: :D
 
Dank allemaal.

Dat zijn betere reacties dan mijn vorige fotodraadje, maar toen was ik ook een stukkie vetter (komt ook dat ik een vrij brede taile heb waardoor mijn BF van de achterkant vrij hoog lijkt). Dit geeft me weer kracht om door te gaan.

Dit komt misschien omdat mensen verwachten dat iedereen een massamonster wilt worden van meer dan 100 kilo of dat je superdroog bent. Mijn doelen zijn anders. Daarom twijfelde ik erg om dit draadje te openen. Nu ben ik wel blij dat ik het heb gedaan :)
 
Bro's,

Gistermorgen ff een nieuwe voorkantfoto. Geen echte posé maar gewoon om te kijken hoe het gaat. Ergens aan het eind van het jaar laat ik foto's maken door mijn sportschoolhouder met alles erop en eraan.

De meeste kennen me wel denk ik van de BBQ meets waar ik altijd te vinden ben. Ik hou wel van gezelligheid en eten :cool: . Ik ben 31 en begonnen in feb. 2004 serieus met deze mooie sport. Na een tijd een voeding en krachtschema gevonden dat goed werkt.

Mijn doelen zijn geen ronnie te worden met 100 kilo, maar gewoon een lekker atletisch lichaam. Zwakke punt is mijn borst maar daar zit nu eindelijk wat progressie in. Sterke punten zijn mijn schouders (net als prins pinda) en armen.

Hier de foto's.

Een oude uit 2003 toen ik tegem mezelf zei. Emile dit gaat niet goed en moet anders,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe van gisteren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Greets en nog een fijne zondag allemaal,

Emile

Wááát? Ben jij dat uit 2003? Nette progressie meneer! :)
 
:thumb: nogmaals een duim van mij
 
Goede vooruitgang kerel!

Misschien dat ik mijn 2003-2006 foto's ook maar even plaats...
 
Heel goed bezig Emile, lekker doorknallen! :)
 
echt goed van je, indd cardio opvoeren en ready to bulk!
ook veel werk verzet in korte tijd.
;)
 
Prachtige vooruitgang kerel. Je ziet er echt top uit nu!
 
Back
Naar boven