- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje jammer dat dit soort rotte appels de reputatie van portiers naar beneden haalt. Zal ook wel een of andere aso tent zijn geweest, aangezien bij de meeste "normale" tenten portiers staan van een beveiligingsbedrijf en het dus niet op de hals kunnen halen om iemand zomaar in elkaar te trappen.
Persoonlijk heb ik het nog nooit meegemaakt, helaas wel vaak genoeg gezien en gehoord. Sommigen worden portier om te kunnen klappen. Slechte zaak IMO. Ze horen er te staan voor de veiligheid.

Aan je tekst te lezen ben je een breezah en zul je het verdient hebben.....
moet je doen, dan weet je zeker dat je je auto dezelfde week nog total-loss terug vindt![]()

Een Spaanse matrak is een soort knuppel. Matrak is trouwens Vlaams voor wat in Nederland een gummiknuppel heet, hetgeen een politieagent bij zich heeft dus.
Het speciale aan een Spaanse matrak is dat hij uitschuifbaar is in 3 delen. Het is dus heel compact, je kan het in je jas steken, daardoor is het heel populair bij buitenwippers en hooligans. De Spaanse politie heeft het meestal bij zich, vandaar de naam. Het is ook licht buigbaar, en er staat vaak een topje vanboven op zodat het harder aankomt. Het wordt trouwens als een verboden wapen beschouwd in België.
Ik vind geen foto, maar denk gewoon aan de antenne van een radio, maar dan dikker.
K*t volk die portiers
Zitten vaak agressieve mannetjes bij in de horecawereld , wel apart vind ik dat de TS er geen **** aangedaan heeft behalve zijn verhaal op het forum te posten...
Omdat ze portier of what so ever zijn geeft ze geen vrijbrief voor wan gedrag al blijft het hele verhaal voor de politie natuurlijk een gok kwestie omdat stappend volk vaak onder invloed is en uitgaan van het denk en handel vermogen van de portier.
Je had (of moet) gewoon naar de politie moeten stappen (per direct) en daar aangifte moeten doen van mishandeling. Samen met de agent(en) (het zij voor of na de behandeling van de verwondingen) naar de des betreffende portiers terug moeten gaan. In dit soort gevallen ook ten alle tijden fotos door het behandelend personeel laten maken of gelijk politie ter plaatse laten komen.
Blijf wel in je hoofd houden; Op dit soort momenten zijn hun nuchter jij (waarschijnlijk) niet... je loopt dan alwel 1 punt achter.

Te erg voor woorden ik weet nu zeker dat tikken op je hoofd niet goed voor je hersenen zijn![]()

En Bedankt he...........
je avatar is beveiliging, zit je in museum ofzo![]()

Allemaal zever als je maar 1 kant van het verhaal hoort!
Je moet altijd de twee kanten horen!
Die portiers zijn er voor uw veiligheid. Als je normaal tegen hen doet, dan zullen ze niet zomaar op uw gezicht slagen.

Je kunt wel zien dat jij er geen ervaring mee hebt Mighty.