Fitness Seller

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
had er even overheen gelezen dat hij de gh nam in de ochtend, dan moet je geen carbs nemen idd

slin en gh heffen elkaar op.. deze ga je dus NIET samen zetten!zet de gh net voor je tweede maaltijd in de morgen en de igf bij je eerste. de andere 5iu net voor het slapen gaan ZONDER CARBS

zo dus

maaltijd 1: carbs, proteine + 50 mcg igf-1

maaltijd 2: vetten, proteine(geen carbs) 5 iu gh

............

pre workout: carbs, proteine 10 iu slin 50 mcg igf-1

post workout: carbs, proteine 15iu slin

.............

laatste maaltijd: vetten, proteine 5 iu gh

met insuline heb ik de meeste massa gegaind in korte periodes

juist wel maat, op die manier kun je carbs eten na je gh shot. Heb je onderbouwing dat slin en gh elkaar opheft(???)

Als je uiteindelijk met suikerziekte wil rondlopen, dan moet je vooral carbs blijven eten als je je HGH zet.

Heb het ook een hele tijd gedaan op een gegeven moment werd ik steeds vaker duizelig wat bleek, me bloedsuiker was veels te hoog doordat mijn insulinegevoeligheid te laag werd wat dus door de hgh komt. Heb best een tijdje allemaal supplementjes moeten nemen voor betere insulinegevoeligheid voordat dit weer beter werd. Als je hier te lang mee blijft lopen kan je blijvende schade oplopen. Zou dus geen carbs nemen samen met hgh, zou de hgh voor het trainen zetten. Als je dus slin + hgh neemt heb je geen last van te hoge bloedsuikerspiegel.

...

• Topic Starter Topic Starter
Ok, leer nog wat bij hier.
ga thuis alles ff uitwerken op papier zetten. ff zelf nog e.e.a. uitzoeken.
veranderd nu wel weer een hoop dus ga zelf ook nog ff goed lezen. kan wel alles gaan aannemen maar wil het zelf ook ff allemaal goed weten.

thnx iig voor de reacties mensen!!:D

Is het trouwens een goede gedachte, om tijdens de kuur de GH zo hoog mogelijk te pakken, 10-12 iu, en dan na de kuur weer te verlagen naar de helft?

mwoah, ja en nee. Je kunt m tijdens de kuur wel iets hoger pakken dan er voor en de nasleep, maar het kan ook zijn dat je dan last krijgt van de sides zodat je niet prettig traint. moet je ff een beetje uitproberen. dbc bv kon niet hoger gaan dan 4iu, terwijl het toch een grote jongen is.

mwoah, ja en nee. Je kunt m tijdens de kuur wel iets hoger pakken dan er voor en de nasleep, maar het kan ook zijn dat je dan last krijgt van de sides zodat je niet prettig traint. moet je ff een beetje uitproberen. dbc bv kon niet hoger gaan dan 4iu, terwijl het toch een grote jongen is.

ja tis net hoe je er op reageerd natuurlijk..
zien we wel hoe het gaat..

heb je vrij pik?

ben vrij tot 15:00, daarna tot 21:00 aan de arbeid. zo ff sporten-)

Ok, lekker man.
sportse dan. ik ga weer ff door met werk

kusje

Goed nieuws,

ben weer terug bij me meissie :D
oftewel heb steun tijdens me nakuur, iemand die bij me is tentijde van de slin enz, hoef ik me pa er ook niet mee lastig te vallen :)

Petra, sorry me ouwe meisje :D
die op me avatar, weet je nog welk nu Roberto??:P

pic?
je moet natuurlijk wel de kwaliteit van je log hoog houden!

zo beter?

haha zal ik eens voor de gein me neukertjes er ook ff bijzetten:D

Froukje:

Nina: alsmede me vriendin hahah

Dana:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Victoria:
Laura:
Cissy:
foto's volgen nog.

Ja man, lekker bruin gebakken;)

Action picture? :p

Je brengt me op een idee:p
Ga mijn (ex)wijfies ook es posten (NN);)

@sisevano

Goeie smaak btw;)

Hehe thnx,

hahaha moet je nou kijken, hoeveel leden er ineens in me topic zitten :P

hey stellete geilerds, is wel een beetje karma waard hoor :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven