MuscleMeat

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee nee, heb gezegd, ik doe alleen nog 4 weekse kuurtjes he, dan kan ik snel weer beginnen, en weinig dipjes, zou ik hier last van hebben....
zal straks me kalendertje weer naast me bed hangen, kan ik de dagen weer afstrepen :D

Nee nee, heb gezegd, ik doe alleen nog 4 weekse kuurtjes he, dan kan ik snel weer beginnen, en weinig dipjes, zou ik hier last van hebben....
zal straks me kalendertje weer naast me bed hangen, kan ik de dagen weer afstrepen :D

waarom dan test e? in plaats van alleen korte esthers?

wrm die gh maar 1 maand?

Nou heren, met dank aan Onze Nachtstalker heb ik me kuurtje voor 20 mei klaar,

en dat wordt:

dag 1-14: 500mg test e ED
dag 1-14: 200mg Trenbolone e ED(miss maak ik hier Primo van)
dag 15-28: 200mg npp ED
dag 15-28: 200mg test prop ED
dag 15-28: 150mg mast prop ED
dag 1-7: 100mcg IGF ED
dag 8-35: 10iu slin 's ochtends, 15iu slin PWO
dag 1-28: 5iu hgh 's ochtends, 5iu hgh 's avonds

IGF + STH start ik 4 weken van te voren, IGF zet ik 75mcg PWO STH wil ik op 10iu ED uitkomen.

gh start je 1 maand van te voren netjes maar waarom zo kort??? 2 maande totaal gh???

heftige kuur man doe je niet na

en dat wordt:

IGF + STH start ik 4 weken van te voren, IGF zet ik 75mcg PWO STH wil ik op 10iu ED uitkomen.

dit zou ik anders doen

geen slin in de morgen

50 mcg igf-1 in de morgen

10 iu slin voor de training
15iu slin na de training met nog eens 50 mcg igf-1

en neem dit de volle 4 weken

en let op je carbs

dit zou ik anders doen

geen slin in de morgen

50 mcg igf-1 in de morgen

10 iu slin voor de training15iu slin na de training met nog eens 50 mcg igf-1

en neem dit de volle 4 weken

en let op je carbs

hmm, jij liever dan ik. Mocht je je dit toch in je hoofd halen, zorg dan dat er iig 3 uur zit tussen beide injects. Slin in de ochtend is btw tijdens hgh wel aan te raden omdat je dan gewoon carbs kan eten.

en dat wordt:

Hey Sis,

Ga je nou toch weer aan de Tren E.?? Toch nog maar een keertje proberen??

zou ook voor ace gaan. Vind de theorie achter heel hoog doseren voor een korte periode met lange esters best aardig, maar vind de theorie heel hoog doseren voor een korte periode met korte esters iets aannemelijker.

hmm, jij liever dan ik. Mocht je je dit toch in je hoofd halen, zorg dan dat er iig 3 uur zit tussen beide injects. Slin in de ochtend is btw tijdens hgh wel aan te raden omdat je dan gewoon carbs kan eten.

je kan altijd gewoon carbs eten

wat de slin betreft.. heb er ERG VEEL ervaring mee. en de gains bij gebruik pre en post workout zijn niet te evenaren met AS!!!!!!!

gh en slin nooit dicht bij elkaar zetten, laat er wat tijd tussen

je kan altijd gewoon carbs eten

wat de slin betreft.. heb er ERG VEEL ervaring mee. en de gains bij gebruik pre en post workout zijn niet te evenaren met AS!!!!!!!

gh en slin nooit dicht bij elkaar zetten, laat er wat tijd tussen

niet waar, na je hgh shot moet je toch een tijdje carbs vermijden..?
En dit zou geloof ik minder worden door slin te zetten, correct me if i'm wrong..

waarom tijd tussen slin en gh?

De gains zijn idd niet te vergelijken, as gaat een stuk sneller dan slin!

Als je uiteindelijk met suikerziekte wil rondlopen, dan moet je vooral carbs blijven eten als je je HGH zet.

Heb het ook een hele tijd gedaan op een gegeven moment werd ik steeds vaker duizelig wat bleek, me bloedsuiker was veels te hoog doordat mijn insulinegevoeligheid te laag werd wat dus door de hgh komt. Heb best een tijdje allemaal supplementjes moeten nemen voor betere insulinegevoeligheid voordat dit weer beter werd. Als je hier te lang mee blijft lopen kan je blijvende schade oplopen. Zou dus geen carbs nemen samen met hgh, zou de hgh voor het trainen zetten. Als je dus slin + hgh neemt heb je geen last van te hoge bloedsuikerspiegel.

Ja heb die Tren-E al geprobeerd he TestoAn, alleen na de Tren-A heb ik deze niet meer gevoeld, daarom wil ik hem ook eigenlijk vervangen voor Primo, ik reageer als een malle op Primo, dat is echt de shit voor mij.
HGH start in idd een maand van te voren, trek deze op 10iu door. alleen na de kuur verlaag ik deze weer naar 5iu, ga deze alleen toppen tijdens de kuurtjes, 10-12 iu ED in de kuur, 5-7iu uit de kuur. wil totaal een 10mnd HGH zetten Ciko!
Ik ga nog ff kijken, Slin en HGH kan ik wel tesamen zetten ja.

ik denk dat ik dan doe wat Dareal zegt idd, anders kom ik nooit door me IGF heen :D

dag 1-28: 100mcg IGF ED Dit in de morgen
dag 8-35: 10iu slin Voor en 15iu slin PWO
dag 1-28: 5iu Voor de workout, 5iu hgh PWO

dit wat beter dan??

zwaar kuurtje man
500 test e ED :eek: (+ de andere shizzel) :D

succes verder :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry voor topic vervuiling :P
vond het wel iets voor je :D

Sorry voor de topic vervuiling?
de een hangt behang op de muur, ik kleed me topic zo aan:D

nou heren, zal ff kijken of ik vanavond nog ff foto's maak als het de moeite waar is hoor,
gister nieuw telefoontje gehaald 5 megapixeltjes dus kan nu ff wat knappere foto's maken dan in 2 mp formaat.

Yo Sis,

al gedacht aan een titel voor je toekomstig kuurlogje ???

Nu was het dus Knalkuur, ik stel voor je volgende log "Hiroshima 2008" voor... ;-))

Man, als ik vergelijk wat 500-600 mg test per week bij mij doet qua geilheid, libido, zelfvertrouwen etc, dan zou ik die weken niet graag als vrouw bij jou in de buurt komen... ;-))))

Yo Sis,

al gedacht aan een titel voor je toekomstig kuurlogje ???

Nu was het dus Knalkuur, ik stel voor je volgende log "Hiroshima 2008" voor... ;-))

Man, als ik vergelijk wat 500-600 mg test per week bij mij doet qua geilheid, libido, zelfvertrouwen etc, dan zou ik die weken niet graag als vrouw bij jou in de buurt komen... ;-))))

Sis, 10mnd on Ubermegasuperknalkuur :D

Hey Shaq,

haha nee, de eerste week zal alles nog normaal zijn, ik denk dat ik die 4 weken even uithuis ga wonen ook, ff bij een maat van me, die ligt in het ziekenhuis momenteel.
ben bang dat ik anders de pan uit flip, ben al niet echt een persoon waarbij je in de buurt moet zijn met een frontload ofzo.. denk dat ik dan helemaal een Satanische verschijning wordt haha.
ik had met 1.5 gram test al een libido waar je U tegen zegt.. zal mij benieuwen hoe dit gaat lopen. damn man ik heb er zin in GVD kan niet wachten!!!!!!!! heerlijk zeg.
zit te denken om er ook nog Trenbolone-A te implementeren, gezien ik daar ook als een malle op reageer. en stel ik vervang de Trenbolone-E voor Primo, dan verhoog ik de primo ietsjes naar 300mg ED, wordt een beetje moeilijk doseren anders, er staat nl primo @ 300mg/ml voor me klaar, fungeer alsmede dat kuurtje als proef persoon :D. primo is echt de Shit voor mij.
Wil eigenlijk naast de MastP en NPP Test P nog Trenbolone-A @ 112.5 ED ertegenaan gooien, voor nog wt extra gains, denk dat het wel een leuk effect er bij zal hebben, alhoewel, weet niet wat die NPP zal gaan doen.. ff afwachten allemaal.

Als je uiteindelijk met suikerziekte wil rondlopen, dan moet je vooral carbs blijven eten als je je HGH zet.

had er even overheen gelezen dat hij de gh nam in de ochtend, dan moet je geen carbs nemen idd

niet waar, na je hgh shot moet je toch een tijdje carbs vermijden..?
En dit zou geloof ik minder worden door slin te zetten, correct me if i'm wrong..

waarom tijd tussen slin en gh?

slin en gh heffen elkaar op.. deze ga je dus NIET samen zetten!
zet de gh net voor je tweede maaltijd in de morgen en de igf bij je eerste. de andere 5iu net voor het slapen gaan ZONDER CARBS

zo dus

maaltijd 1: carbs, proteine + 50 mcg igf-1

maaltijd 2: vetten, proteine(geen carbs) 5 iu gh

............

pre workout: carbs, proteine 10 iu slin 50 mcg igf-1

post workout: carbs, proteine 15iu slin

.............

laatste maaltijd: vetten, proteine 5 iu gh

De gains zijn idd niet te vergelijken, as gaat een stuk sneller dan slin!

met insuline heb ik de meeste massa gegaind in korte periodes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven