- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 9%
Dinsdag 10/09/2013 - MMA @ Team Topfighter (Dessel, België)
Opwarming:
* Links direct - Rechts direct - Linkerhoek - Rechter lowkick
* Linke direct - Rechts direct - Linkerhoek - Rechter lowkick - (pauze) - instappen - Rechts direct - Linker opstoot
* Rechts direct - Linker hoek - Linker middeltrap
* Rechts direct - Linker hoek - Linker middeltrap - partner blokt en volgt met Recht direct - Linkerhoek - Rechter lowkick
* Linkerhoek - Rechts direct - Linkerhoek - Double leg shoot
Sparren:
- 5 rondjes van 3 minuten MMA
Techniek:
- Arm Triangle vanuit guard:
* Partner zit in guard en komt met stoten
* Ik regel afstand met mijn benen door hem kort bij te trekken en terug weg te duwen
* Terwijl ik heb de 2de keer kort bij trek, neem ik met mijn linkerarm een underhook
* Hij probeert zich los te werken en terwijl hij zich naar achter trekt, duw ik mee, maar trek ik onmiddelijk weer kort bij en gebruik de underhook om zijn hand naar de rechterkant van mijn hoofd te trekken.
* Daarna sluit ik zijn arm en hoofd in en werk ik de wurging af. (eventueel mogelijk om te verbeteren van positie naar side)
- Verder werken van die arm triangle
* Partner zit al half in de arm triangle maar kan zich toch nog bevrijden.
* Terwijl hij zich losmaakt, verwissel je de controle rond zijn hoofd naar zijn triceps
* Daarna maak je een heupverplaatsing en transitioneer je naar juji gatame (gestrekte armbar).
Sparren:
- 3 rondjes van 5 minuten (worstelen)
Cooldown:
- Stretching
---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 23:38 ----------
Van waar ben je dan.
Ja het is echt wel handig dat je stiefvader een eigen gym heeft, dan kom je er al gemakkelijk mee in contact.
Ik ben eigenlijk ni echt zeker of ik nog ooit wedstrijden ga doen, ik draai nu alleen nog maar met de "beginnelingen" mee, maar heb daar ook al regelmatig last van blessures van vroeger bij judo (scheenbeenvliesontsteking aan beide benen, en dan nog mijn slechte knieën) en het betert er allemaal niet op
Opwarming:
* Links direct - Rechts direct - Linkerhoek - Rechter lowkick
* Linke direct - Rechts direct - Linkerhoek - Rechter lowkick - (pauze) - instappen - Rechts direct - Linker opstoot
* Rechts direct - Linker hoek - Linker middeltrap
* Rechts direct - Linker hoek - Linker middeltrap - partner blokt en volgt met Recht direct - Linkerhoek - Rechter lowkick
* Linkerhoek - Rechts direct - Linkerhoek - Double leg shoot
Sparren:
- 5 rondjes van 3 minuten MMA
Techniek:
- Arm Triangle vanuit guard:
* Partner zit in guard en komt met stoten
* Ik regel afstand met mijn benen door hem kort bij te trekken en terug weg te duwen
* Terwijl ik heb de 2de keer kort bij trek, neem ik met mijn linkerarm een underhook
* Hij probeert zich los te werken en terwijl hij zich naar achter trekt, duw ik mee, maar trek ik onmiddelijk weer kort bij en gebruik de underhook om zijn hand naar de rechterkant van mijn hoofd te trekken.
* Daarna sluit ik zijn arm en hoofd in en werk ik de wurging af. (eventueel mogelijk om te verbeteren van positie naar side)
- Verder werken van die arm triangle
* Partner zit al half in de arm triangle maar kan zich toch nog bevrijden.
* Terwijl hij zich losmaakt, verwissel je de controle rond zijn hoofd naar zijn triceps
* Daarna maak je een heupverplaatsing en transitioneer je naar juji gatame (gestrekte armbar).
Sparren:
- 3 rondjes van 5 minuten (worstelen)
Cooldown:
- Stretching
---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 23:38 ----------
Iemand uit de "buurt", fijn.
Ik denk dat je bij je stiefvader écht wel aan het juiste adres zit wat MMA betreft
Ben je van plan om in de toekomst terug wedstrijden te gaan doen of is dat niet meer mogelijk?
Van waar ben je dan.
Ja het is echt wel handig dat je stiefvader een eigen gym heeft, dan kom je er al gemakkelijk mee in contact.
Ik ben eigenlijk ni echt zeker of ik nog ooit wedstrijden ga doen, ik draai nu alleen nog maar met de "beginnelingen" mee, maar heb daar ook al regelmatig last van blessures van vroeger bij judo (scheenbeenvliesontsteking aan beide benen, en dan nog mijn slechte knieën) en het betert er allemaal niet op

Laatst bewerkt: