Fitness Seller

Koekie gaat Culken! 2weeks bulk - 1week cut: the way too 200LBS ripped!

• Topic Starter Topic Starter
Aaah nice! Succes met WSB4SB!:D Voeding van gister was vast en zeker genieten to the max!

Ja, dat is coole stuff he marvin ;). Kan me herinneren dat jij ook een tijd WS4SB heb gevolgd! Hoe beviel dat?

Voeding rocks at the moment, sta lekker bloated van de carbs en krijg weer een lekkere plofkop door al het vocht :D Gek genoeg is dat tijdens een paar dagen low calorie/low carb weer verdwenen.... kortom bodybuilding is strange but also very nice!!

Lekker die supersetjes. ben wel benieuwd naar je repout eind dec. 15x140=bruut en dan zit je met een theoretische max 210kg!:)

Daar gaan we voor he dumba :)

En over deadlift gesproken, hier de training van vandaag! Woensdagochtend 26 oktober 2011
Lowerbody

- 10min. wamring-up op crosstrainer

Deadlift
12x60
10x80
8x100
6x120
5x140
6x160 kabam!
25x100 :roflol:... but still some gass in the tank!

Stiff Legged Deadlift
kleine 10kg schijfjes gebruikt voor de langere bewegingsbaan/ betere strech
12x40
12x60
12x80

Front -met de kont tot de grond- squat :orly: easy style
12x40
12x50
12x60

Dragonflags suppersetted Calf raises
8xBW - 8x80
8xBW+2kg tussen de voetjes - 8x80

En toen was het batterijtje van koekie leeg... :(

- 10min. crosstrainer cooling-down

NOTES
- Volgende week 162,5kg deadlift
- A.S zondag Squats op de heavy style: 5x5!

Voeding vandaag, bulk modes! :meal:
1) 100gr havermout, 1 banaan, 10 ei-eiwitten, 1 eetlepel lijnzaadolie
2) pre w/o : TMS: creatine blend
3) post w/o: TMS: creatine blend
4) 100gr Bambix rijstebloem, 40gr whey isolate ''chocolate'' eetlepel lijnzaadolie
5) 100gr rijst, 150gr koolvis, 225gr magere kwark, eetlepel olijfolie
6) 100gr rijst, 150gr koolvis, 225gr magere kwark, eetlepel olijfolie
7) 50gr rijst, handje walnoten, 250gr varkensvlees, witlof+beetje zelfgemaakte kaassaus.

Idd, daar gaan we dan. 6x160kg is al erggg lekker en dan 25x100 er achteraan knallen. Wow, kan me voorstellen dat je accu goed leeg was aan het eind van je training. Job very well done.:)

goeie trainingen man.. ff abbo!

Hoe is je progressie tot nu toe? ik kan in je log niets vinden over je gewicht / BF..merk je al iets qua spiermassa/kracht/droogheid etc

Sterke deadlift en die 25x100 moet afzien zijn geweest:haar:
Je voeding ziet er zeer goed uit ;-)
Misschien ga ik zelf nog wat aanpassingen doorvoeren.

mooie dl koek

Thanks mannen voor jullie reacties!

goeie trainingen man.. ff abbo!

Hoe is je progressie tot nu toe? ik kan in je log niets vinden over je gewicht / BF..merk je al iets qua spiermassa/kracht/droogheid etc

Yo!
Ik ben gestart met culken op een gewicht van 79.5kg. momenteel weeg ik 80.5 - 81kg daarbij is me BF niet gestegen volgens de huidplooi meter.

Het zijn geen zware ''bulk'' gains (1 kilo netto in 2,5 mnd), maar wel droge gains. Daar komt bij dat als ik na 10-14dagen ''bulken'' overstap op 5-7 dagen ''cut'', ik weer wat gewicht verlies (vocht). En het vet wat ik in die korte cut kwijtraak is vrijwel niet te meten op zo'n korte periode, maar uiteraard zal het wel wat vet zijn wat ik kwijt raak natuurlijk...

Ik denk overigens dat je de culk/cut approach moet zien als 10-14dagen overload fase (bulk) en vervolgens 5-7 koolhydraat/muscle glycogeen (water) depletion zodat je na die 5-7 dagen ''cut'' je lichaam weer heel gevoelig hebt gemaakt voor koolhydraten en wateropslag (glycogeen) En je dus de 10-14 dagen daarna je spieren weer vol kunt laten zuigen met voedingstoffen. Wat betekent dat je lichaam veel beter op voeding blijft reageren dan wanneer je maanden achter elkaar bulkt en je vet mee blijft stijgen.

Maargoed, theorie is altijd leuk :D Voorlopig bulk ik ff door. Dit keer langer dan 14 dagen. Ik probeer de 82.5kg aan te tikken en dan gooi ik er weer een mini-cut tegenaan van 7 dagen. (hoe eerder ik die 82.5kg aan tik, hoe beter!)

Laatst bewerkt:
Nice trains! (and gains :))

Die SLDL na de 25x100kg deads is natuurlijk ziek!

Mij beviel het WSB principe wel...haalde alleen niet heel veel voldoening uit dynamic/reppetition effort dagen..maar had er wel lekker wat kracht op gegained ook:D!

ook een reden dat je sochtends traind? Of heb ik daar overheen gelezen. Ik heb namelijk in de ochtend veel minder kracht dan savonds/smiddags.

Thanks voor je update koekiemonster..vet gainen tijdens bulken wil ik namelijk ook echt niet, dus ik hou je progressie goed in de gaten ivm mn toekomst plannen..nice log

Die SLDL na de 25x100kg deads is natuurlijk ziek!

Mij beviel het WSB principe wel...haalde alleen niet heel veel voldoening uit dynamic/reppetition effort dagen..maar had er wel lekker wat kracht op gegained ook:D!

Nice man!!!
Ik heb vandaag me eerste repetition-dag gedaan, maar heb er wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven ;)

ook een reden dat je sochtends traind? Of heb ik daar overheen gelezen. Ik heb namelijk in de ochtend veel minder kracht dan savonds/smiddags.

Ik ben door de weeks overdag (13:30) en savonds ( t/m 22:00) op me stage, behalve op vrijdag.
Daarnaast vind ik het juist erg fijn om sochtends te trainen.
de rest v/d dag een hoge stofwisseling + je kan 4/5 maaltijden eten na je training wat het herstel van je lichaam extra bevordert in tegenstelling tot 1 of 2 maaltijden die je slechts kan nuttigen als je savonds traint.
Het feit dat je sochtends minder kracht heb is vanwege de gewenning van je lichaam. Als je niet gewend bent om sochtends te trainen, dan is het de eerste weken moeilijk, maar daarna maakt je lichaam een omschakeling.
Zie het als vroeg opstaan, de eerste weken zijn zwaar, maar als je eenmaal gewend bent om heel vroeg op te staan, zul je het anders ervaren. ;)

Thanks voor je update koekiemonster..vet gainen tijdens bulken wil ik namelijk ook echt niet, dus ik hou je progressie goed in de gaten ivm mn toekomst plannen..nice log

Yo, thanks man.
Vet gainen zal je altijd wel doen, althans, in een goede bulk, alleen door je lichaam zo nu en dan bloot te stellen aan lage calorie dagen/ kleine cut cycles dwing je je lichaam het opgeslagen lichaamsvet te gebruiken als energie.
daarbij is het belangrijk om te weten dat het vet wat je nog maar kort bij je draagt/heb gegained, je het ook weer het eerste kwijt bent. Dus de 14 dagen bulk/7 dagen cut of zelfs de 4 dagen bulk / 3 dagen cut cycles zijn (theoretisch gezien) zo gek nog niet :D

Succes met je toekomstplannen man! Loggen?

Maar, zoals ik al zei, er is getraind vandaag op de repetition manier!

Training Upperbody vrijdag 28 oktober 2011
Reps reps reps style

PushPress superset met Chin-ups (ladder)
15x40 – 2x bodyweight + 5kg
10x42,5 – 4x bodyweight + 5kg
7x40 – 6x bodyweight + 5kg
10x40 – 8x bodyweight + 5kg
8x40 – 5/2/1/1 x bodyweight + 5kg (rest-pasued)
verdorie, laaste set chin-ups fail, de bedoeling was 10 reps +5kg

BenchPress 60 sec. rest b/t sets
16x50
9x50
6x50
= 31 reps total (next time 35+ reps)

Hammer-grip pulldown 60 sec. rest b/t sets
20x50
11x50
9x50
= 40 reps total (next time 45+ reps)

Skullcrushers superset met Barbell curls
15x27,5 – 5x30
12x27,5 – 5x40
10x27,5 + 6negatief – 5x42,5 (dike cheatcurls, boeiend)
9x25 kg bb-curl ter afsluiting.

NOTES
- Eerste keer PushPress, de bedoeling was een ladder: 12 – 10- 8 – 6 – 4 maar het was zoeken naar de juiste gewichten.
- Chins gingen best aardig, jammer dat de laatste set failde, anders had ik mooi 2 – 4 – 6 – 8 – 10 kunnen halen!
- Volgende week BP en Pulldown verbreken op reps.

Voor degene die willen weten hoe ik de PuchPress en Chin-up ladder heb uitgevoerd:
http://www.youtube.com/watch?v=gW0DIOe3rzM&feature=related

Ik zeg: fijn weekend!

Je blijft me voor met je dragonflags (mr. Rocky)...kwam tot 6 hh met voetgewichten. Goed bezig Koekie.:)

Yo, thanks man.
Vet gainen zal je altijd wel doen, althans, in een goede bulk, alleen door je lichaam zo nu en dan bloot te stellen aan lage calorie dagen/ kleine cut cycles dwing je je lichaam het opgeslagen lichaamsvet te gebruiken als energie.
daarbij is het belangrijk om te weten dat het vet wat je nog maar kort bij je draagt/heb gegained, je het ook weer het eerste kwijt bent. Dus de 14 dagen bulk/7 dagen cut of zelfs de 4 dagen bulk / 3 dagen cut cycles zijn (theoretisch gezien) zo gek nog niet :D

Succes met je toekomstplannen man! Loggen?

ja man ik weet het maar er is wel een verschil in veel vet gainen en slechts een beetje..liever het hele jaar soort van ripped dan eerst jaar bulken en dan 12 weken cutten..Vandaar dat ik het dit ook interessant vind. Ik ga me eerst even meer inlezen in het ''culken''...

Ik ben al aant loggen trouwens en volgens mij had je al een x gereageerd op mn foto haha..Eerst maar even de 8% BF aantikken en dan knalle :D..

Hoe was je training vandaag?

**EDIT zie nu pas je training lol

mooie training koek! top

Sterke training:D

Maar, zoals ik al zei, er is getraind vandaag op de repetition manier!

Training Upperbody vrijdag 28 oktober 2011
Reps reps reps style

PushPress superset met Chin-ups (ladder)
15x40 – 2x bodyweight + 5kg
10x42,5 – 4x bodyweight + 5kg
7x40 – 6x bodyweight + 5kg
10x40 – 8x bodyweight + 5kg
8x40 – 5/2/1/1 x bodyweight + 5kg (rest-pasued)
verdorie, laaste set chin-ups fail, de bedoeling was 10 reps +5kg

BenchPress 60 sec. rest b/t sets
16x50
9x50
6x50
= 31 reps total (next time 35+ reps)

Hammer-grip pulldown 60 sec. rest b/t sets
20x50
11x50
9x50
= 40 reps total (next time 45+ reps)

Skullcrushers superset met Barbell curls
15x27,5 – 5x30
12x27,5 – 5x40
10x27,5 + 6negatief – 5x42,5 (dike cheatcurls, boeiend)
9x25 kg bb-curl ter afsluiting.

NOTES
- Eerste keer PushPress, de bedoeling was een ladder: 12 – 10- 8 – 6 – 4 maar het was zoeken naar de juiste gewichten.
- Chins gingen best aardig, jammer dat de laatste set failde, anders had ik mooi 2 – 4 – 6 – 8 – 10 kunnen halen!
- Volgende week BP en Pulldown verbreken op reps.

Voor degene die willen weten hoe ik de PuchPress en Chin-up ladder heb uitgevoerd:
http://www.youtube.com/watch?v=gW0DIOe3rzM&feature=related

Ik zeg: fijn weekend!

Sorry voor niet het hele filmpje kijken, maar dat ben jij dus?

Hahaha, Thanks for the input John :D

Training vandaag zondag 30 oktober 2011
Lowerbody

10min cardio before and after weights...

Squat
10x40
8x50
8x60
8x70
5x80
8x90
6x100 + spot
Notes: volgende week lager volume, ik wil onder de 6 reps blijven

Squat smithmachine, paused
15x20
10x30
8x35
Notes: superstrict en 1 sec paused onderin : burn burn burn

Bulgarian split squat
2x20xbodyweight per been

Standing calves
5x15x40kg

Sit-up bench
5x15xbodyweight

Lekker getraind.
Voeding zit vandaag op 4000+ kcal :meal:
1) 100gr havermout, 1 banaan, 10 ei-eiwiten, 1 eetlepel lijnzaadolie, 1 eetlepel honing
2) pre w/o : TMS creatine blend
3) post w/o : TMS creatine blend
4) 100gr bambix-rijstebloem, 40gr whey isolate,
5) 100gr rijst, 150gr koolvis, 1 eetlepel olijfolie
6) 100gr rijst, 75gr koolvis, 225gr magere kwark, 1 eetlepel olijfolie
7) 100gr rijst, 75gr koolvis, 225gr magere kwark, 1 eetlepel olijfolie, 1 banaan, 1 ei
8) 250gr kipfilet, 50gr noten, veel groenten

Morgen Upperbody WS4SB... weer zin aaaan!

Laatst bewerkt:
Hey koekie, is die paused smith squat wat? Momenteel squat/deadlift ik niet ivm mijn rug, maar met maar 30 kilo moet het wel lukken..

Terug
Naar boven