Fitness Seller

kom niet op de titel AAAh!

bart866

Advanced Bodybuilder
Waardering
55
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
ben op zoek naar titel van een film die ik van t weekend deels gezien heb...

"japanse" film gefilmd in de stijl van 300 en Sin city ed.
dacht iets van geonom ofzo..

weet ook niet waar de film over gaat, behalve dat t niet over het heden gaat, maar over fantasy verleden...!! (oorlog, samourai film)

pff hoop dat jully hier iig wat mee kunnen :D

Kung-Fu Hustle.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ook niet, had er toen ook beetje mijn eigen verhaal van gemaakt!

maar denk dat die wel redelijk klopte met ondertiteling die er bij de dvd bij zit!

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

http://www.freerecordshop.nl/films/legend-of-goemon-special-edition-4013549374361#beschrijving

Download de film gewoon?
kost 1-2 uur downloaden. ligt eraan of de film een beetje bekent is.
http://thepiratebay.org/torrent/5136667/Goemon.2009.720p.BRRip.XviD.AC3-ViSiON
hopelijk kun je engels:p

Laatst bewerkt:
ik heb eigenlijk alle films gewoon gekocht! downloaden is voor paupers die dingen doen, waar ze geen budget voor hebben;)
bluray maar 10,-;) heb je toch het echte doosje + schijfje in huis!

ish et iets

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

ik heb eigenlijk alle films gewoon gekocht! downloaden is voor paupers die dingen doen, waar ze geen budget voor hebben;)
bluray maar 10,-;) heb je toch het echte doosje + schijfje in huis!

lol voor iets betalen wat je gratis kan krijge is voor paupers:)

Aaaaaaaaaaaaaah

ga m morgen halen/bestellen... maar hijs echt vet! andere film van die dude casshern ofzo is ok mega!

je moet er even door heen dat t japans is, maar verhaal + mega manier gefilmd maakt alles goed!

echt heh wat een mongo een of andere domme japanse real life dbz rip off film kopen:roflol:

Dat wil ik niet zeggen, heb zelf liever ook orginele versie van spullen als games. Maar bij een film die je bijna niet kijkt vind ik het zonde van het geld.

Terug
Naar boven