Geen onzin uitslaan. Ik quote het stuk dat relevant is.
Ik heb het over open op zondag en dicht op maandag. Als je veel werknemers hebt is dat wel duurder, maar dan moeten we de weekendtoeslagen afschaffen. Lijkt mij een goede zaak.
Ik heb die post gelezen. Ik zie het probleem niet. Zelfstandige ondernemers die niet kunnen concurreren met grote ketens verdwijnen. Welkom in de grote mensenwereld.
Je quote het stuk dat jou toevallig het beste uitkomt.
Jongen, je mist echt volledig het punt. Kleine ondernemers willen eigenlijk een rustdag, maar worden in een bepaalde mate verplicht op een koopzondag open te gaan omdat het grootwinkelbedrijf of andere kleinere concurrenten de deuren wel opengooien. Op maandag geldt dan EXACT hetzelfde. Heb je echt zo'n plank voor je hoofd, op begint het dan eindelijk in die grijze massa door te dringen?
Het is maar zeer de vraag of het een gunstige ontwikkeling is dat het MKB plaats maakt voor grotere bedrijven. Jij hebt daar zo te zien weinig moeite mee, maargoed op het economische gedeelte van een ander forum wordt je dan ook al niet tijden niet serieus genomen.

Op fok lees ik vooral mee in in het economische gedeelte, post bijna niets. Leer trouwens spellen, mongooltje. Het is ''word je''.