Het komt erop neer dat het niet genetisch kan zijn omdat Allah...
http://www.youtube.com/watch?v=Z_dZw1iBWL0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het komt erop neer dat het niet genetisch kan zijn omdat Allah...

Heel de mensheid is gewoon verstandelijk gehandicapt.![]()
Zucht, dit is een ander onderzoek mafkees. Ofwel je hebt niet eens naar het onderzoek gekeken. Daarnaast is cambridge een van de meest gerespecteerde universiteiten ter wereld op het gebied van onderzoek Onderzoek: Published online: 17 November 2014 jou video: 31 januari 2013 u just went full r*tard
maar een boek met tekenen van het bestaan van god en als een leiding en waarschuwing voor de mensen.
Een sociaal fenomeen is nooit "enkel" persoonlijke keuze. Zonder indoctrinatie en sociale druk kan je de spreiding van geloven niet verklaren.
De koran stimuleert wel dat mensen onderzoek doen naar de schepping van Allah
Uh, nee.waardoor er in het verleden veel is ontdekt door islamitische geleerden.
Door bevolkingsgroei.
Door de steeds groter wordende secularisatie van het Westen en de emigratie van Moslims. De convertion-statistics van Islam hier zijn helemaal niet zo spectaculair, en als de achtergrond wordt onderzocht van de converts krijg je vooral laaggeschoolden en sociale probleemgevallen.In het west beginnen ook steeds meer mensen zich te interesseren voor de islam. De kerken lopen leeg en er worden steeds meer moskeeen bij gebouwd
Nah, steeds beter wordende educatiegraden en wetenschapskennis gaan religie op de achtergrond drukken in het westen.dus het is een kwestie van tijd en het westen moet er ook aan geloven![]()
Homoseksualiteit is niet erfelijk. Als we beginnen te schelden als mijn antwoord niet is wat je graag wil dan kan je van mij de boom in. Ik als moslim ben er van overtuigd dat Allah alwijs is en niet iemand zo maar vernietigd of iets zo maar verbied.Wie denk je dan dat ik ga geloven een of ander onderzoekje of de Heer der werelden? Allah verbied homoseksualiteit,sorry dat het niet aan je begeerten voldoet.
Homoseksualiteit is niet erfelijk.
Als we beginnen te schelden als mijn antwoord niet is wat je graag wil dan kan je van mij de boom in.
Ik als moslim ben er van overtuigd dat Allah alwijs is en niet iemand zo maar vernietigd of iets zo maar verbied.Wie denk je dan dat ik ga geloven een of ander onderzoekje of de Heer der werelden?
Allah verbied homoseksualiteit,sorry dat het niet aan je begeerten voldoet.
Na dit soort uitspraken moet iedereen direct stoppen met discussiëren met dit figuur en nuttigere dingen met zijn leven gaan doen