AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al een paar keer gedaan,maar nog niet gelukt.Ik luister veel naar Koran en merk dat hij het steeds moeilijker krijgt en zich heviger verzet.Het kan jaren duren heb ik van anderen gehoord,ik ben nu al 1 jaar aan het vechten met hem/haar.

We discussiëren wel eens op het scherpst van de snede hier, maar ik wens je desondanks veel succes in deze zaak. Het lijkt me doodeng om mee te maken, maar zo te horen ben je aan het winnen.
Je geloof is ook erg sterk. Ik weet zeker dat ik al lang verslagen was door de djinn. Petje af voor je gevecht.

Laatst bewerkt:
We discussiëren wel eens op het scherpst van de snede hier, maar ik wens je desondanks veel succes in deze zaak. Het lijkt me doodeng ook om mee te maken, maar zo te horen ben je aan het winnen.
Je geloof is ook erg sterk. Ik weet wel zeker dat ik al lang verslagen was door de djinn. Petje af voor je gevecht.

f**k man, wat wordt er hier fout gequoot!!

Black Cobra citeert mensen op de verkeerde wijze waardoor niemand nog weet wie wat heeft gezegd;

Even ter verduidelijking: ik ben een atheist en hem medelijden met mensen zoals Black Cobra;

Al een paar keer gedaan,maar nog niet gelukt.Ik luister veel naar Koran en merk dat hij het steeds moeilijker krijgt en zich heviger verzet.Het kan jaren duren heb ik van anderen gehoord,ik ben nu al 1 jaar aan het vechten met hem/haar.

Hoe gaat zo'n uitdrijving in zijn werk?

Wat heb je zoal voor klachten en wanneer heb je er last van?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol was unawere van deze topic

:popcorn2:

:popcorn:
884503a8f66ad39d.jpg

Het gaat niet zo zeer over gek zijn.
Het is eigenlijk een zeer interessant fenomeen: hoe is het mogelijk dat een intellingent mens, die in alle facetten van zijn leven doordachte en intelligente beslissingen neemt, toch zijn intelligentie even afsluit en de crap uit de religieuze boeken nog voor waar aanneemt? Dat is toch zeer opmerkelijk!

.

Laatst bewerkt:
Waarom was jij bekeerd?

Misschien het gevoel dat je ergens wil bij horen of je weet niet wat je uit het leven wil..
Geloof denkt voor je en dat vinden mensen heerlijk (niet hoeven denken)
Al toen ik heel klein was, was ik zeer geinteresseerd in het heelal (kwam door een boek van mijn broer).En hoe ouder ik werd, hoe fantastischer ik het idee vond van een oneindig grote ruimte. Maar ik vond niet op alles een antwoord, en dan ga je zoeken. En ik zocht op de verkeerde plek; Ik las de Bijbel want ik zat nu eenmaal op een zeer strenge katholieke school. Maar daar vond ik geen antwoorden. Toen ik 16 was had ik het thuis zeer zwaar, en zag ik de toekomst zeer somber in. Ik had veel Marokkaanse vrienden, die gematigd religieus waren, en door hun religie "op het rechte " (legale) pad bleven. Ze studeerden hard en hun leven was een succes. EN dat heeft me wellicht op de één of andere manier gevoeliger gemaakt voor de boodschap. En eens je er in zit, ga je steeds meer aan tunnelvisie lijden waardoor je tegenstrijdigheden gaat negeren, en wetenschap tracht te negeren. Maar na een paar jaar, toen ik steeds meer boeken las over sociologie, anthropologie en anthropogenetica, en ik de evolutieleer eindelijk begreep, en zag dat alle wetenschappelijke disciplines tot dezelfde conclusie kwamen, besefte ik dat ik fout zat en ben toen opnieuw de Koran gaan lezen, en zag toen wat een onzin ik al die jaren had geloofd. Science has set me free.

en dat er nog vele mogen volgen Yasmine!

:roflol: :roflol: :roflol: een djinn :roflol: :roflol: :roflol:

en dat er nog vele mogen volgen Yasmine!

:roflol: :roflol: :roflol: een djinn :roflol: :roflol: :roflol:

Je bedoelt mensen die het juk van religie van zich afwerpen? Ja, ik zie het doorheen de hele islamitische wereld gebeuren, dankzij ondermeer, het internet. Alle kennis met een muisklik op je scherm.
In mijn eigen schoonfamilie is meer dan de helft van de jongere generatie (jonger dan 40) atheist. en daar is de helft zelf eerlijk over. 10 jaar geleden zou dit ondenkbaar geweest zijn.

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Black Cobra zal zich hier misschien niet meer tonen daar wij de duivel zijn die proberen hem te doen dwalen (zei hij trouwens zelf ook in één van zijn posts.
Als volwassen intelligent mens alle wetenschap en bewijzen naast je neerleggen omdat je gelooft in de verzinsels die in een boek staan waarmee je bent opgegroeid is gewoon absurd.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Ik zie in mijn eigen schoonfamilie hoe de levens van mensen worden verwoest door de eisen van de religie: een vrouw die niet kan huwen met de man van haar dromen omdat die geen moslim is en zich niet kan bekeren enkel om te kunnen huwen. Haar enige kans om nog kinderen te krijgen daarmee verdwenen. Ze is nog een schim van wat ze ooit was. En ik zie anderen, mannen, gefrustreerd en ongelukkig omdat ze gelovig zijn en niet willen zondigen doch echter geen geld hebben om te huwen en dus genoodzaakt zijn een eenzaam bestaan te leiden.

heb je een marokkaanse vrouw dan?

Voor alles en iedereen heeft Allah swt een plan

toch???

Ah dat is leuk, hetzelfde kan ik zeggen over de volgende nonsens die je net mooi in een zin hebt weten te proppen.:) En ja de bewijslast ligt wel degelijk bij jullie (religieuze), wij (Atheïsten) stellen enkel wetenschappelijk theorieën voor die vervolgens algemeen geaccepteerd kunnen worden. Jullie produceren enkel claims die niet empirisch te bewijzen bewijzen zijn, noch te weerleggen zijn.

http://www.scienceislam.com/evolution_creation.php

http://www.scienceislam.com/bigbang.php

We discussiëren wel eens op het scherpst van de snede hier, maar ik wens je desondanks veel succes in deze zaak. Het lijkt me doodeng om mee te maken, maar zo te horen ben je aan het winnen. Je geloof is ook erg sterk. Ik weet zeker dat ik al lang verslagen was door de djinn. Petje af voor je gevecht.

Dank je wel:)

f**k man, wat wordt er hier fout gequoot!! Black Cobra citeert mensen op de verkeerde wijze waardoor niemand nog weet wie wat heeft gezegd; Even ter verduidelijking: ik ben een atheist en hem medelijden met mensen zoals Black Cobra;

Ik ben moslim en heb medelijden met jou, je komt er vanzelf wel achter waarom als de dood tot je komt.

Hoe gaat zo'n uitdrijving in zijn werk? Wat heb je zoal voor klachten en wanneer heb je er last van?

Door koran te reciteren kan de djinn uit het lichaam verdreven worden.
Symptomen kunnen per mens en soort djinn verschillen.
Symptomen: stemmingswisseling,influistering door djinn om te zondigen,lastig vallen en concentratieproblemen bij aanbidding,nachtmerries,iets door je lichaam voelen stromen,eigenlijk teveel
om op te noemen.
https://www.youtube.com/watch?v=vSjzC0mYdpo

Black Cobra! Er is weer een wonder gebeurd door Allah en de koran! 130 kufars minder! http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/12/zo_goed_mensen.html#comments ---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ---------- De wonderen zijn de wereld nog niet uit, hier nog een! http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/12/alqaida_doodt_schoolmeisjes_in.html

Als je dit topic goed had gelezen dan had je begrepen dat echte moslims niet zonder recht geweld gebruiken en geen onschuldige burgers vermoorden.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Nog meer symptomen van sihr,boze oog,en bezetenheid.

http://roeqya.trotsopislam.nl/index...n-voor-tovenarij-bezetenheid-boze-oog-afgunst

[SIZE=1]---------- Toegevoegd o...n-voor-tovenarij-bezetenheid-boze-oog-afgunst

De symptonen van een Djinn:

1. Snel aggressief en boos worden, moeheid, kracht verlies, stijfheid.

2. Slecht horen, dubbelzien, koude handen en voeten, men heeft het altijd koud.

3. Lichte verlamdheid aan 1 of meerdere ledenmaten, tintelingen aan de ledenmaten.

4. Pijn aanvallen aan verschillende plekken op de lichaam.

5. Spraakstoornis, duizeligheid, draaiduizeligheid.

6. Zenuwpijn, gevoelsstoornis in het gezicht, oogsiddering.

7. Toegenomen aandrang, achterblijven van urine.

8. Libidoverlies, impotentie (erectiestoornis) , genitale pijn (pijn bij de privegedeelte van de vrouw), vermindering van het gevoel.

9. Opzetten van de buik door lucht die naar buiten wilt.

10. Geheugenstoornissen, concentratiestoornissen.

11. Gevoel van continu onveiligheid, opgezwollen keel, veel zweten.

12. Een zwaar irritant gevoel op de borst gedeelte en de buik gedeelte.

13. Zenuwontsteking aan 1 of beide ogen.

14. Gepraat in de hoofd die men niet kan stoppen.

15. Gevoel van opgezetheid, net of men uitelkaar gaat barsten.

16. Angst van mensen terwijl u weet dat ze u niets willen en kunnen aandoen.

17. Snelle haat gevoelens naar mensen terwijl u weet dat het fout is.

18. Nachtmerries: gebeten worden door een slang, schorpioen, vallen van een hoge gebouw, nachtmerries die in de zelfde vorm terugkeren.

19. Alleen willen zijn en de sociale contacten met mensen afbreken.

20. Niet vrolijk kunnen zijn terwijl u dit heel graag wilt, altijd boos kijken.

21. Snel geïrriteerd zijn door mensen telkens denken dat mensen het over jou hebben.

/////////////////

Als je dit leest heb je dan ook niet het geringste stukje twijfel dat er ergens in deze opsomming iets niet klopt?

Libido verlies lijkt me overigens niet handig voor een Djinn.

Als je dit topic goed had gelezen dan had je begrepen dat echte moslims niet zonder recht geweld gebruiken en geen onschuldige burgers vermoorden.

Gezien de verzen in de koran ben je al gauw schuldig in de ogen van islamieten. Kijken we eveneens naar de hadith dan hoort dit dus gewoon bij de doctrine die je aanhangt. Onschuldig is een relatief begrip in deze.

Overigens maakt Allah dit leed allemaal mogelijk volgens jou en aanhangers. 'Het' zou ook in machte moeten zijn om zulke gruwelijkheden te stoppen, maar dat is 'het' dan weer niet.

De symptonen van een Djinn: 1. Snel aggressief en boos worden, moeheid, kracht verlies, stijfheid. 2. Slecht horen, dubbelzien, koude handen en voeten, men heeft het altijd koud. 3. Lichte verlamdheid aan 1 of meerdere ledenmaten, tintelingen aan de ledenmaten. 4. Pijn aanvallen aan verschillende plekken op de lichaam. 5. Spraakstoornis, duizeligheid, draaiduizeligheid. 6. Zenuwpijn, gevoelsstoornis in het gezicht, oogsiddering. 7. Toegenomen aandrang, achterblijven van urine. 8. Libidoverlies, impotentie (erectiestoornis) , genitale pijn (pijn bij de privegedeelte van de vrouw), vermindering van het gevoel. 9. Opzetten van de buik door lucht die naar buiten wilt. 10. Geheugenstoornissen, concentratiestoornissen. 11. Gevoel van continu onveiligheid, opgezwollen keel, veel zweten. 12. Een zwaar irritant gevoel op de borst gedeelte en de buik gedeelte. 13. Zenuwontsteking aan 1 of beide ogen. 14. Gepraat in de hoofd die men niet kan stoppen. 15. Gevoel van opgezetheid, net of men uitelkaar gaat barsten. 16. Angst van mensen terwijl u weet dat ze u niets willen en kunnen aandoen. 17. Snelle haat gevoelens naar mensen terwijl u weet dat het fout is. 18. Nachtmerries: gebeten worden door een slang, schorpioen, vallen van een hoge gebouw, nachtmerries die in de zelfde vorm terugkeren. 19. Alleen willen zijn en de sociale contacten met mensen afbreken. 20. Niet vrolijk kunnen zijn terwijl u dit heel graag wilt, altijd boos kijken. 21. Snel geïrriteerd zijn door mensen telkens denken dat mensen het over jou hebben. ///////////////// Als je dit leest heb je dan ook niet het geringste stukje twijfel dat er ergens in deze opsomming iets niet klopt? Libido verlies lijkt me overigens niet handig voor een Djinn.

Nee geen enkel twijfel

Gezien de verzen in de koran ben je al gauw schuldig in de ogen van islamieten. Kijken we eveneens naar de hadith dan hoort dit dus gewoon bij de doctrine die je aanhangt. Onschuldig is een relatief begrip in deze. Overigens maakt Allah dit leed allemaal mogelijk volgens jou en aanhangers. 'Het' zou ook in machte moeten zijn om zulke gruwelijkheden te stoppen, maar dat is 'het' dan weer niet.

Kom met bewijzen dat de islam dit goed keurt en roep niet zomaar wat.
Mensen hebben ook tot een bepaalde hoogte een eigen wil en om te kiezen tussen goed en kwaad.
Dit leven is geen paradijs ook al zien veel ongelovigen dat zo,het is een test.
Heel veel ellende in wereld komt juist door dat mensen helemaal van god los zijn.

Abu Hurayra heeft overgeleverd dat de Boodschapper (vrede zij met hem) zei: “Als de vlieg in iemands drinken valt, dompel hem dan helemaal onder en gooi hem vervolgens weg. Want in één van zijn vleugels zitten ziekte(kieme...n) en in de andere het geneesmiddel.” (al-Boechari)

http://abc.gov.au/science/articles/2002/10/01/689400.htm

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15462958

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022191000001517

http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1517-83822008000200035

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven