XXL Nutrition

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
flh7jd.jpg
Serieus? Dat is gewoon een toevallige rotsformatie die lijkt op een knielend poppetje.

Ben je al naar Mekka geweest Cobra?(srs question) Rondjes lopen om de zwarte kubus. ---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ---------- Hoe weet de koran dat rondjes lopen om een zwarte kubus, lijkt op satellietbeelden van de noordpool vortex van Saturnus. Met een hexagon in het midden, waar je een kubus van kan maken. Stiekem aanbidden jullie satan, het is een wonder!
http://www.youtube.com/watch?v=dlSM2oHujDQ&list=PLD27509EA7EE1FD7C&index=36

Vergeef hen Black Cobra, want ze weten niet wat ze doen.

Defineer "toeval".

De enige coherente definitie die ik hoor is "een gustig uitvallende kansberekening".

Het was eigenlijk een ironische repliek op de gelovigen die bijvoorbeeld met een willekeurige mooie natuurafbeelding komen en dan zeggen "dit is zo mooi, kan geen toeval zijn, ergo: god".

Laatst bewerkt:
Black Cobra, ik denk niet dat al je moeite hier enig effect zal hebben. Dit forum heeft een hoog gehalte aan ongelovige Thomassen. Je pogingen om zieltjes te winnen hier zijn net zo weinig effectief als het afvuren van een kogel op een rots.

Black Cobra, ik denk niet dat al je moeite hier enig effect zal hebben. Dit forum heeft een hoog gehalte aan ongelovige Thomassen. Je pogingen om zieltjes te winnen hier zijn net zo weinig effectief als het afvuren van een kogel op een rots.

Dat moet ie doen volgens zijn religie.
Dus het is meer eigen belang. ;)

Black Cobra, heb je al je vliegbrevet?

Halal bbq in hell, dbb meeting?

Aanwezig, als er een paar maagden worden gefixed ook.

Ik vind het een wonder dat er zoveel simpele mensen op deze wereld zijn die teveel waarde hechten aan een dergelijk boek.

Kansloos, de islam loopt honderden jaren achter en zit nu in zn kruistochtenfase. Welkom in de Middeleeuwen!

.

Laatst bewerkt:
1,5 miljard mensen (en het worden er steeds meer) zijn allemaal simpel en achterlijk,alleen jij bent intelligent,bijzonder,en ongeevenaard. :rolleyes:

Dit is zo makkelijk te weerleggen met:

Er zijn 2,1 miljard christenen, zijn die ook allemaal achterlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven