Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
1,5 miljard mensen (en het worden er steeds meer) zijn allemaal simpel en achterlijk,alleen jij bent intelligent,bijzonder,en ongeevenaard. :rolleyes:

Nee, want geloof is geen intellectueel fenomeen. Het is een sociaal fenomeen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Breken met geloof kan daarentegen wel een intellectueel fenomeen zijn(niet altijd, mogelijk politiek fenomeen).

En dat er steeds meer zijn heeft met de hoge intolerantie, bevolkingsgroei en lage educatiegraad in de streken waar Islam het grootst is te maken.

Wanneer ga je trouwens eens een filmpje posten dat niet over postdictie/post hoc nonsense gaat? Zo werkt wetenschap niet. Geef 1 wetenschappelijke theorie die van jouw boekje is afgeleid en we praten verder. Then again, als je die had zou je geen videos posten die een loopje nemen met wetenschappelijke methodiek.

.

Laatst bewerkt:
Ik vind het een wonder dat er zoveel simpele mensen op deze wereld zijn die teveel waarde hechten aan een dergelijk boek.

Vind ik ook. Geldt ook voor de Bijbel, Thora en elk ander soortgelijk boek. Gewoon lekker zelf nadenken en je leven niet laten leiden door een prehistorisch boek geschreven door een monnik waar alleen maar dingen in staan die je niet mag doen.

Kansloos, de islam loopt honderden jaren achter en zit nu in zn kruistochtenfase. Welkom in de Middeleeuwen!

Precies. Vroeger gooiden de Katholieken heksen & ketters op de brandstapel. Nu zijn er van die Islam gekkies die mensen onthoofden en vrouwen verkrachten.

Laatst bewerkt:
Vind ik ook. Geldt ook voor de Bijbel, Thora en elk ander soortgelijk boek. Gewoon lekker zelf nadenken en je leven niet laten leiden door een prehistorisch boek geschreven door een monnik waar alleen maar dingen in staan die je niet mag doen.

Afhankeliijk van de interpretatie mag je anderen een kopje kleiner maken, incest plegen, meerdere vrouwen trouwen, slaven houden, iemand vermoorden als er niemand kijkt, je kinderen verkopen, homo's vermoorden, maagden verkrachten en het afkopen met 50 shekels etc.

f**k it, Sodom en Gomorra is saai. Ik ga ergens leven volgens het oude testament.

Je hele leven je misdragen, even biechten in de kerk, 10 weesgegroetjes en alles is weer goed. Je weet toch!

Ook al zou dat zo zijn neemt het niet weg dat homoseksualiteit niet toegestaan is en je er niet aan moet toegeven.
Allah heeft in het verleden het volk van profeet Loeth om die reden vernietigd.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Dit is zo makkelijk te weerleggen met: Er zijn 2,1 miljard christenen, zijn die ook allemaal achterlijk?

Ik heb nooit gezegd dat ze achterlijk zijn,ze hebben alleen hun religie zo veranderd dat het niet meer is waar Jezus mee was gezonden

Ook al zou dat zo zijn neemt het niet weg dat homoseksualiteit niet toegestaan is en je er niet aan moet toegeven.
Allah heeft in het verleden het volk van profeet Loeth om die reden vernietigd.
Fijne vent, die Allah.

Ik heb nooit gezegd dat ze achterlijk zijn,ze hebben alleen hun religie zo veranderd dat het niet meer is waar Jezus mee was gezonden
Ze zijn wel achterlijk hoor. Net als alle overige religieuzen.

grappige is dat duizend jaar geleden de Islam heel anders ervoor stond richting wetenschap http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_gouden_tijdperk
Ja als ik t me goed herinner van school waren ze vooruit op ons met dingen als wiskunde. Waar is het dan misgegaan:o

Precies. Vroeger gooiden de Katholieken heksen & ketters op de brandstapel. Nu zijn er van die Islam gekkies die mensen onthoofden en vrouwen verkrachten.
Idd ja, er is niks mis met het lezen van zo'n boek als je dat boeiend vind, ik heb zelf ook de bijbel eens gelezen vroeger, je trekt er wel iets van lering uit maar voornamelijk dat je kritisch moet blijven haha. Als een holbewoner 20.000 jaar voor Christus al kon lezen en schrijven en een boek had gemaakt moesten we ons daar nu dan ook nog aan 'houden' dan?

Ja ik vind t serieus sneu voor de moslims die geen vlieg kwaad doen en aardige behulpzame mensen zijn, maar dit loopt de spuigaten uit

Nee, want geloof is geen intellectueel fenomeen. Het is een sociaal fenomeen. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Breken met geloof kan daarentegen wel een intellectueel fenomeen zijn(niet altijd, mogelijk politiek fenomeen). En dat er steeds meer zijn heeft met de hoge intolerantie, bevolkingsgroei en lage educatiegraad in de streken waar Islam het grootst is te maken. Wanneer ga je trouwens eens een filmpje posten dat niet over postdictie/post hoc nonsense gaat? Zo werkt wetenschap niet. Geef 1 wetenschappelijke theorie die van jouw boekje is afgeleid en we praten verder. Then again, als je die had zou je geen videos posten die een loopje nemen met wetenschappelijke methodiek.
De koran is geen wetenschapsboek maar een boek met tekenen van het bestaan van god en als een leiding en waarschuwing voor de mensen.Of je er in gelooft of niet, aan jou de keuze. De koran stimuleert wel dat mensen onderzoek doen naar de schepping van Allah waardoor er in het verleden veel is ontdekt door islamitische geleerden. De islam is nu de snelst groeiende religie. In het west beginnen ook steeds meer mensen zich te interesseren voor de islam. De kerken lopen leeg en er worden steeds meer moskeeen bij gebouwd dus het is een kwestie van tijd en het westen moet er ook aan geloven :p

De koran is geen wetenschapsboek maar een boek met tekenen van het bestaan van god en als een leiding en waarschuwing voor de mensen.Of je er in gelooft of niet, aan jou de keuze. De koran stimuleert wel dat mensen onderzoek doen naar de schepping van Allah waardoor er in het verleden veel is ontdekt door islamitische geleerden. De islam is nu de snelst groeiende religie. In het west beginnen ook steeds meer mensen zich te interesseren voor de islam. De kerken lopen leeg en er worden steeds meer moskeeen bij gebouwd dus het is een kwestie van tijd en het westen moet er ook aan geloven :p

Ja de hoeveelheden mensen die tot de islam zijn bekeerd de afgelopen jaren zijn indrukwekkend. Mensen denken wel eens dat die nieuw gebouwde moskeeen voor geïmmigreerde moslims zijn, maar in werkelijkheid worden ze gebouwd door/voor de nieuw bekeerde moslims.

http://waaromislam.be/

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

genoeg verhalen van bekeerlingen

Ik ben overtuigd. f**k deze vieze leven, ik ga voor het hiernamaals!

rijp voor t gesticht die killy

.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven