Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
je suis un putain de merde.

proof moon landing was fake:

[Link niet meer beschikbaar]

Nog discussiëren met een idioot die vindt dat de aarde meer een vorm heeft van een struisvogelei dan een ronde bol, en dit naar aanleiding van een afwijking van 0,3 procent, en dus niet zichtbaar met het blote oog.
Een idioot die een heilige tekst aanhaalt dat we naar de hel gaan omdat we niet geloven omda tgod ons hart verzegeld heft opdat we niet meer zouden geloven.

ABSURD!!!

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Het staat echt in dat achterlijke boek. Ik ben het een beetje aan het lezen en de koran is ronduit een belediging aan de totale mensheid. Het is zo ongelooflijk achterlijk dat ik het maar moeilijk kan begrijpen dat het niet verboden is. Mein kampt is er niets bij.

Als je de Koran wil verbieden omdat die achterlijk is, dan moeten we wel heel veel boeken verbieden, te beginnen met de Thora, Thalmud, Bijbel,...

er zit een geultje in de maan

logische redenatie: door erosie en beschadiging is het maanoppervlak niet 100% egaal

moslim redenatie: ja zie je de maan is gespleten er zit een geul in

Hoe sta jij tegenover de nazi holocaust? Was die ook fake?

tumblr_inline_nc09ga2AAO1rt6qr4.gif

Denk dat ik hiervan een traditie ga maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat ik hiervan een traditie ga maken.

Als ik zoiets over de aanslagen zou plaatsen dan zou ik een ban krijgen voor provoceren of iets dergelijks.:(

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

er zit een geultje in de maan logische redenatie: door erosie en beschadiging is het maanoppervlak niet 100% egaal moslim redenatie: ja zie je de maan is gespleten er zit een geul in

Erosie???Op de maan regent het veel en waait het erg hard.:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Klopt:p

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Hoe sta jij tegenover de nazi holocaust? Was die ook fake?
tumblr_inline_nc09ga2AAO1rt6qr4.gif

Gedeeltelijk fake,6000.000 joodse doden is overdreven.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik zoiets over de aanslagen zou plaatsen dan zou ik een ban krijgen voor provoceren of iets dergelijks.:(

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Erosie???Op de maan regent het veel en waait het erg hard.:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Klopt:p

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Gedeeltelijk fake,6000.000 joodse doden is overdreven.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=6z9y-FtskzY#t=104

Multiple facepalm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven