Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

34972fc.png

:bang:

[Link niet meer beschikbaar]

*zucht*

Waarom zijn moderators zo soft geworden. Waar zijn de grote zuiveringen van weleer gebleven? :(

Catchy, thank you allah
Thank you for the heads cut off bodies
Thank you for the fireworks killing thousands of muslims each year
Thank you for not being allowed to have an opinion
Thank you for making AIDS look like a small killer
Thank you for allowing your followers to stretch vaginas of kids so other people their penises can finally fit in when the girls have become adult

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Vind dat het indd welletjes is geweest..
No worries, you savior is here, inshallah.

• Like
Waarderingen: mat

*zucht* Waarom zijn moderators zo soft geworden. Waar zijn de grote zuiveringen van weleer gebleven? :(
Vind dat het indd welletjes is geweest..

Ik snap niet wat jullie dan nog komen doen in dit topic,of heeft "uncle"satan jullie gestuurd?:devil:

Dat is wat je krijgt met Sharia en met het blind volgen van geestelijken.

Dit krijg je als je de media blind volgt.

5b4odv.jpg

Als ik zoiets over de aanslagen zou plaatsen dan zou ik een ban krijgen voor provoceren of iets dergelijks.:(

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Erosie???Op de maan regent het veel en waait het erg hard.:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Klopt:p

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Gedeeltelijk fake,6000.000 joodse doden is overdreven.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=6z9y-FtskzY#t=104

So much Fail :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Hoi mat, nog konten gebonkst?

Black cobra als jij een dochter krijgt, laat jij deze dan besnijden zoals de sharia voorschrijft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven