MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ovosnovo,you drunk? :D

I'll bash your fucking head you fat bender I swear on me mum.

Doe zo voort en hier net hetzelfde. Trouwens je post graag dingen maar antwoorden geven doe je net iets minder graag? Ik heb duidelijke foto's geplaatst van die citroen dat hij wel degelijk grijze/chroom spiegels bezit. Je conspiracy theorie is dus toch al niet meer zo correct. Trouwens over het executeren van de agent: als je een full metal jacket kogel gebruikt gaat de kogel zonder versplintering door het voorwerp en heb je een mooi gat aan de achterzijde. Wat jij bedoelt zijn hollow points! Bij impact versplinteren de kogels in iedere richting en heb je indd het effect van de watermeloen. Dus de daders gebruiken full metal jackets kogels. Geen conspiracy dus.

Ik post en heb niet altijd zin om in een eindeloze welles nietes discussie terecht te komen en reageer vaak ook niet op mensen die met beledigingen komen of de islam bashen om zichzelf te proberen bewijzen.Sommige leden willen altijd gelijk hebben ook al is dat ten koste van de waarheid.
Op die foto die jij plaatste is alleen een reflectie van een cameraflits/licht of iets dergelijks op de hoek van de spiegel.De spiegels zijn helemaal wit of zilverkleurig op de filmpjes
Ook al zouden ze zo'n kogel gebruikt hebben dan zou er wel bloed moet uitkomen en daarbij komen nog vele andere aanwijzingen die op een false flag wijzen.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Hier zie je duidelijk de kleur van de spiegels.

abh3zt.jpg

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Dat is ook toevallig,die pleegt effe zelfmoord.

Ik post en heb niet altijd zin om in een eindeloze welles nietes discussie terecht te komen en reageer vaak ook niet op mensen die met beledigingen komen of de islam bashen om zichzelf te proberen bewijzen.Sommige leden willen altijd gelijk hebben ook al is dat ten koste van de waarheid.
Op die foto die jij plaatste is alleen een reflectie van een cameraflits/licht of iets dergelijks op de hoek van de spiegel.De spiegels zijn helemaal wit of zilverkleurig op de filmpjes
Ook al zouden ze zo'n kogel gebruikt hebben dan zou er wel bloed moet uitkomen en daarbij komen nog vele andere aanwijzingen die op een false flag wijzen.

http://www.youtube.com/watch?v=yh7j1AcpSjI

http://www.youtube.com/watch?v=1FwFwHODvR4&list=UUX82xMcrjFWuoUwjWjPjv9Q#t=346

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

abh3zt.jpg

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=R8KB2LH_xwM

Ben je al bekend bij het GGZ ?

Ik post en heb niet altijd zin om in een eindeloze welles nietes discussie terecht te komen en reageer vaak ook niet op mensen die met beledigingen komen of de islam bashen om zichzelf te proberen bewijzen.Sommige leden willen altijd gelijk hebben ook al is dat ten koste van de waarheid. Op die foto die jij plaatste is alleen een reflectie van een cameraflits/licht of iets dergelijks op de hoek van de spiegel.De spiegels zijn helemaal wit of zilverkleurig op de filmpjes Ook al zouden ze zo'n kogel gebruikt hebben dan zou er wel bloed moet uitkomen en daarbij komen nog vele andere aanwijzingen die op een false flag wijzen. http://www.youtube.com/watch?v=yh7j1AcpSjI http://www.youtube.com/watch?v=1FwFwHODvR4&list=UUX82xMcrjFWuoUwjWjPjv9Q#t=346 ---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ---------- Hier zie je duidelijk de kleur van de spiegels.
abh3zt.jpg
---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ---------- Dat is ook toevallig,die pleegt effe zelfmoord. http://www.youtube.com/watch?v=R8KB2LH_xwM

Cobra pls je zoekt gewoon achter dingen, tot op het punt dat het banaal word.

De spiegels zijn wit op die foto omdat chroom door luchtweerspiegeling vaak als wit word gezien. Ook door een camera zie je niet altijd hetzelfde wat je met je ogen ziet.

Dus we zijn het al eens dat er dus met echte kogels werd gevuurd aangezien je zegt dat er dan bloed zou moeten zijn? Over die headshot zijn verschillende kranten het niet eens dacht ik; sommige zeggen dat hij in de abdominal was geschoten, sommige zeggen in het hoofd.

Conclusie is dat hij dood is of zijn vrouw is aan het fake rouwen??

Als het acteurs zijn, hoe zijn charlie en z'n companen dan om het leven gekomen? De GIGN heeft dus ook acteurs klakkeloos neergeschoten volgens jouw mening?

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Je wilt gewoon de waarheid niet onder ogen zien en daarom zoek je maar klakkeloos de bekende conspiracy theorie vids op, en het eerste wat voor jouw geloofwaardig lijkt verkondig je als de enige waardigheid.

Gevaarlijke blik op de wereld heb je dan aangezien je zekere feiten ontkend die wel degelijk gebeurt zijn. Ik dacht dat daar wel een psychologische term voor bestaat.

Ook ga je zelf totaal niet op onderzoek uit; je ziet iets en post het maar verder weet je niets .. Dat over die kogel kon je bijvoorbeeld zelf wel vinden als je ook maar enige moeite zou doen om zelf op onderzoek te gaan voor je klakkeloos dingen aanneemt. Ook dat van die spiegels..

http://www.youtube.com/watch?v=yh7j1AcpSjI

http://www.youtube.com/watch?v=1FwFwHODvR4&list=UUX82xMcrjFWuoUwjWjPjv9Q#t=346

abh3zt.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=R8KB2LH_xwM

obama-illuminati-1024x576.jpg

Het was gewoon een actie van de illuminati en obama, om mensen tegen de islam op te zetten.
of waren het toch de joden?

Cobra pls je zoekt gewoon achter dingen, tot op het punt dat het banaal word. De spiegels zijn wit op die foto omdat chroom door luchtweerspiegeling vaak als wit word gezien. Ook door een camera zie je niet altijd hetzelfde wat je met je ogen ziet. Dus we zijn het al eens dat er dus met echte kogels werd gevuurd aangezien je zegt dat er dan bloed zou moeten zijn? Over die headshot zijn verschillende kranten het niet eens dacht ik; sommige zeggen dat hij in de abdominal was geschoten, sommige zeggen in het hoofd. Conclusie is dat hij dood is of zijn vrouw is aan het fake rouwen?? Als het acteurs zijn, hoe zijn charlie en z'n companen dan om het leven gekomen? De GIGN heeft dus ook acteurs klakkeloos neergeschoten volgens jouw mening? ---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ---------- Je wilt gewoon de waarheid niet onder ogen zien en daarom zoek je maar klakkeloos de bekende conspiracy theorie vids op, en het eerste wat voor jouw geloofwaardig lijkt verkondig je als de enige waardigheid. Gevaarlijke blik op de wereld heb je dan aangezien je zekere feiten ontkend die wel degelijk gebeurt zijn. Ik dacht dat daar wel een psychologische term voor bestaat. Ook ga je zelf totaal niet op onderzoek uit; je ziet iets en post het maar verder weet je niets .. Dat over die kogel kon je bijvoorbeeld zelf wel vinden als je ook maar enige moeite zou doen om zelf op onderzoek te gaan voor je klakkeloos dingen aanneemt. Ook dat van die spiegels..

Heb jij de lichamen met kogelgaten gezien dan?Hij kan ook op een andere manier afgemaakt zijn of ergens in Israel aan het genieten onder een andere naam.Geloof jij de mainstream media nog dan?:rolleyes:
Jij bent degene die alles wat de media roept klakkeloos overneemt.
Er zijn zoveel manieren om schapen als jij voor de gek te houden,ik zou zeggen...slaap lekker verder.

Heb jij de lichamen met kogelgaten gezien dan?Hij kan ook op een andere manier afgemaakt zijn of ergens in Israel aan het genieten onder een andere naam.Geloof jij de mainstream media nog dan?:rolleyes:
Er zijn zoveel manieren om schapen als jij voor de gek te houden,ik zou zeggen...slaap lekker verder.

Het probleem met mensen zoals jij is dat je kritisch bent tegenover de gangbare media maar dat niet meer bent tegenover de alternatieve media. Voor jou is mainstream altijd fout en jouw bronnen altijd juist.

Je zou minder als een dwaas overkomen als je open minded was en je niet blind staart op bronnen die zich aansluiten bij wat jij wilt zien en horen. Misschien moet je eens afspreken met Brotoscience, jullie kunnen lekker bijkletsen dan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Zegt de persoon die in een sprookje gelooft.

Geloof is het volhouden van de "waarheid" van datgene wat je zou willen hoe de waarheid is. Een gelovige stelt zijn geest open voor nieuwe waarheden onder de voorwaarde dat het binnen het straatje van zijn al huidig ontwikkelde ideeën en wensen past.

Nu even terug te komen op jou. Het past niet in jou straatje dat moslims dit hebben veroorzaakt, daarom zoek je voor jezelf een alternatief op dat het niet waar is. Die heb je kunnen vinden de complot theorieën. Nu beweer ik niet dat ze volledig onwaar zijn want het enige wat je daar op zou kunnen zeggen is, dat weten wij niet. De argumenten van de complot theorieën wegen alleen niet op tegen de berichten van de mainstream media. Het amuserende is wel dat je überhaupt en manier zoekt om onder de beschuldiging vandaan te komen. Dit toont aan dat je in ieder geval wel het gevoel hebt dat het niet normaal is om deze mensen af te knallen.

Zo liet hij op verzoek voor een wonder van de heidense Mekkanen de maan splijten (Bukhari, Volume 4, Boek 56, Nummer 831) en liet hij water uit zijn vingers stromen.

En dan in 2014 hierin geloven.

Daarnet op Belgische één 2 apologisten die voor een geitewollensokkenaanpak waren, dat het de schuld van racisme en discriminatie was dat lieverdjes stoute dingen deden, Islam voor vrede stond en geen enkel woord over dat de achterliggende cultuur ms wel moeilijk tot amper compatibel is met de Westerse.

brb mijn leven helemaal aanpassen naar wat in een oud boek staat want dat is de wil van ''god'' zodat ik geen schapjes gedrag meer vertoon.

waitwut.

Ik wacht op een youtube-filmpje over de false flag, cobra.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven