MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
.

Laatst bewerkt:
Nu vraag ik me wel af wat voor een persoon er nou achter Black Cobra schuilt. Wat doe je bijvoorbeeld voor werk, Black Cobra?

:haha: Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran: Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6 Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7
Wil je dan aub weggaan en wegblijven? Neem broto en Corleone ook mee,vielen dank. ---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=QUuYSft1fOw&feature=youtu.be&app=desktop ---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ---------- IK ben bloedsirieus:D

http://static2.nieuws.vtm.be/sites/.../image/2015/01/vluchtwagen_aanslag_parijs.jpg

Wel degelijk grijs/chrome. Ga eens dood.

Laatst bewerkt:
uitkering zuigen?

Dus allah verzegelt je hart zodat ze er niet in zouden slagen om te geloven maar dan stopt hij ze daarna wel in de hel omdat ze er niet in zijn geslaagd te geloven.

En je blijft maar alle vorige argumenten negeren.

---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

:haha: Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:

Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6

Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7

Allah heeft dus mijn hart verzegeld (nochtans was ik eerst heel gelovig), maar zal me daarna dus wel straffen.

Ik maak mijn dochter kletsnat en sla haar dan omdat ze de vloer nat maakt??

Wat ben jij toch een complete idioot.

nu gaat yasmine er heel serieus op in.

Dit is wat Black Cobra wil voor onze landen:

NSFW, niet expliciet

Ik heb je posts niet allemaal gevolgd maar wat vind jij van IS(is)?

De zaak ISIS stinkt ook van alle kanten.

http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/12/vs-veteranen-leggen-zionistisch-complot-bloot/#.VLDRVtE5DIU

Dit is wat Black Cobra wil voor onze landen: NSFW, niet expliciet

Sinds wanneer bepaal jij wat ik wil?

mip2ci.jpg

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Wat heb ik met die debielen te maken?
En ik krijg een ban uit het topic over de "aanslag in Parijs" omdat ik provocerend zou zijn!? :rolleyes:

Dus allah verzegelt je hart zodat ze er niet in zouden slagen om te geloven maar dan stopt hij ze daarna wel in de hel omdat ze er niet in zijn geslaagd te geloven.

En je blijft maar alle vorige argumenten negeren.

---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Allah heeft dus mijn hart verzegeld (nochtans was ik eerst heel gelovig), maar zal me daarna dus wel straffen.

Ik maak mijn dochter kletsnat en sla haar dan omdat ze de vloer nat maakt??

Wat ben jij toch een complete idioot.

Het staat echt in dat achterlijke boek. Ik ben het een beetje aan het lezen en de koran is ronduit een belediging aan de totale mensheid. Het is zo ongelooflijk achterlijk dat ik het maar moeilijk kan begrijpen dat het niet verboden is. Mein kampt is er niets bij.

De zaak ISIS stinkt ook van alle kanten. http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/12/vs-veteranen-leggen-zionistisch-complot-bloot/#.VLDRVtE5DIU Sinds wanneer bepaal jij wat ik wil?
mip2ci.jpg
---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ---------- Wat heb ik met die debielen te maken? En ik krijg een ban uit het topic over de "aanslag in Parijs" omdat ik provocerend zou zijn!? :rolleyes:

Doe zo voort en hier net hetzelfde.

Trouwens je post graag dingen maar antwoorden geven doe je net iets minder graag? Ik heb duidelijke foto's geplaatst van die citroen dat hij wel degelijk grijze/chroom spiegels bezit. Je conspiracy theorie is dus toch al niet meer zo correct.

Trouwens over het executeren van de agent: als je een full metal jacket kogel gebruikt gaat de kogel zonder versplintering door het voorwerp en heb je een mooi gat aan de achterzijde.

Wat jij bedoelt zijn hollow points! Bij impact versplinteren de kogels in iedere richting en heb je indd het effect van de watermeloen.

Dus de daders gebruiken full metal jackets kogels. Geen conspiracy dus.

ik ben geen kamper jij dikke zwerver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven