Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan bebaarde ellende

Ik ben blij dat de islam zo hard groeit en dat steeds meer mensen de absolute waarheid inzien. Gelukkig heeft dit allemaal niets te maken met massa-immigratie, massale geboortecijfers en intimidatie en terroriseren van andersdenkenden! Als de brandstof voor het hellevuur maar niet opraakt... wie moet Allah dan straffen?

Er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn proleet!

Mwa, waaraan geloven? wat zal er veranderen volgens jou in de maatschappij? (afgezien meer moslims en meer moskeeën)

Publiekelijke onthoofdingen en kruisigingen natuurlijk! Dolle pret ook, voetbal met een ander zijn hoofd.

ja komt door al die bekeerlingen, niet geloven als mensen zeggen dat het iets met een geboortecijfer te maken heeft

Heeft te maken met geboortecijfers,2e generatie die zich meer met islam bezig houd, en nieuwe moslims.

Mwa, waaraan geloven? wat zal er veranderen volgens jou in de maatschappij? (afgezien meer moslims en meer moskeeën)

Dat de islam de grootste religie gaat worden in Nl.

.

Laatst bewerkt:
1,5 miljard mensen (en het worden er steeds meer) zijn allemaal simpel en achterlijk,alleen jij bent intelligent,bijzonder,en ongeevenaard.

Ja daar komt het wel op neer ja. Het is alleen dat ik gelovige nog net als iets simpeler zie dan niet gelovige. Zodra mensen niet meer uit zichzelf durven & kunnen denken, hun leven lijden (met een lange IJ ja) vanuit een fictief boek waar ze nog eens verdomd hypocriet mee omgaan, dan kan je die mensen niet meer serieus nemen nee.

.

Laatst bewerkt:
Dat het de grootste religie kan worden, wil nog niet zeggen dat het daarom om de meerderheid van de populatie zal gaan. Je moet rekening houden met de teleurgang van andere religies.

En de opgang van crypto-racistische partijen in Europa spreekt dit ook tegen.

Hoewel ik niet hoop dat de dag dat er twee radicale moslims in de 2e kamer zitten ooit gaat komen, lijkt het me ook een prachtige vorm van entertainment.

Helemaal geïsoleerd van alle andere partijen, mooie discussies met de PVV, dwaze voorstellen.

Laatst bewerkt:
Klik op deze spoiler als je moslim bent:
1337606782936942.jpg

Fixed

f**k, wil geen kaart.:o

Had er ook nog 1 van koran met keutel er op en paar plakjes bacon.

Maar de moslims die met droge ogen mij en mijn familie een eeuwige marteling in de hel beloven omdat ik niet geloof en dan volhouden dat hun god rechtvaardig is en barmhartig, die verdienen wat mij betreft geen respect en geen bescherming door forumregels tegen wat zij kwetsend vinden.

.

Laatst bewerkt:
Religie 101

"Life has to be given a meaning because of the obvious fact that it has no meaning.”

a06.gif

Als Allah de mens heeft geschapen (zonder de tussenkomst van evolutie) en Allah verbiedt het toegeven aan homoseksualiteit, terwijl er steeds groter bewijs komt dat het genetisch bepaald is (tis natuurlijk nog niet zeker), is dit niet een zware paradox? (niet om Islam te bashen, maar een serieuze vraag :) ) Het dwingen tot het niet toegeven aan iets waar je een andere geen kwaad mee doet, is een vorm van onderdrukking vind ik.

http://www.youtube.com/watch?v=tEUAo4tQ4m0

Ja daar komt het wel op neer ja. Het is alleen dat ik gelovige nog net als iets simpeler zie dan niet gelovige. Zodra mensen niet meer uit zichzelf durven & kunnen denken, hun leven lijden (met een lange IJ ja) vanuit een fictief boek waar ze nog eens verdomd hypocriet mee omgaan, dan kan je die mensen niet meer serieus nemen nee.

Ik heb zelf voor deze religie gekozen, niemand heeft mij gedwongen en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.Fictief in jouw ogen misschien maar op een dag zal je de waarheid te weten komen.Ieder mens zal de dood proeven.Hypocrieten zijn er zeker maar a.u.b niet generaliseren.

Criminaliteit ligt aan zoveel verschillende factoren dat de islam daar niet verantwoordelijk voor is. Misschien meer radicaliteit door botsingen met ideeën

Als iedereen zich aan de voorschriften van de islam zou houden zou er geen criminaliteit zijn.

Black Cobra, heb je zelf ergens een mening over? Want het enige wat je doet is clipjes en verzen posten. Als ik je vraag waar C. Hitchens fout zit heb je geen enkel verweer, afgezien van 'allemaal onzin' dan.

Alle hypocrieten moeten dood!

Liet Mohammed niet een dichter doodmaken omdat hij kritiek had op Mohammed en zijn illusies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven